zondag 13 november 2011

King George III ...

Gisteren weer een blok gemaakt van King George III en wat is het leuk om te doen.....de patronen zijn zo duidelijk...het is een feestje om er mee bezig te zijn.....

Het zijn patronen van Susan Ambrose...en zo leuk ik kreeg een mailtje van haar..dat ze het zo leuk vond dat ik met King George was begonnen!!!...;0)

De patronen teken ik over soms op paternoplaat maar ook op freezerpaper....die knip ik dan uit ( ja hé hé..)en dan lekker stofjes zoeken....

en dat ...vind ik nou zo heerlijk..het wordt wel een beetje een zooitje op het werkblad..maar gelukkig heb ik nog wel een dienblaadje waar de stofjes dan tijdelijk op belanden.....;0))



( de knalgroenemap onder de stofjes..komt van de aktion..mooi groot daar passen de patronen prima in...)

Als de malletjes uit de stof zijn geknipt ..neem ik het lekker mee naar beneden....t.v-tje aan en dan lekker aan de slag..;0)
Kijk blok nummer drie is ook bijna klaar...(alleen de rondjes nog in het midden..)


Drie rondjes ( blokken..eh..nog zonder achtergrond..) zijn nu ( bijna) klaar.....straks maar eens kijken wat ik voor de achtergrond uitzoek...heb al wat in gedachten.....maar dat kan zo maar weer veranderen...;0)



Fijne zondag...;0)

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje,wat is deze ook weer mooi geworden,mooie warme kleuren.
Bij mij zal die toch echt nog ff in zn bakkie moeten zitten,maar ik krijg er wel zin in hoor.

Fijn weekend
gr Esther

neeftje zei

Oo, wat een schatje weer, een prachtig patroon!

Heleni zei

Ooohh kom er eens kijken........wat een geweldig mooie blokken Gerda. Ik ben weg van de kleuren maar ook van de printjes.

groet Heleni

Berna zei

Ooooohhh ook al zulke mooie blokken! Daar zul je veel plezier aan hebben met maken.
Even wat reacties plaatsen en dan ga ik lekker met mijn Hertog Jaan aan de gang.

Vlijtige Handjes zei

Mooie blokken en prachtige kleuren.

Groetjes Anita

katrien zei

Wat zij ze mooi.

Annemieke Nierop zei

Succes met je koninklijke quilt!

Groetjes Annemieke

goof zei

Lijkt me een geweldige quilt om aan te werken, er zijn gewoon zoveel leuke dingen,...
*zucht*
;o)

Irena zei

wel hele mooie resultat,groet irena

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een prachtige kleuren, zowarm, dat zal een heel mooie worden.

Groetjes
Ines

Annelies zei

Een heel mooi patroon !!!

Guusje, zei

Deze is erg mooi, mooie blokken heb je ook al gemaakt. Prachtige stoffen gebruikt.

Wieke van Keulen zei

Het is echt een feest om naar je blokken te kijken. Prachtig.

Joyce zei

Wow Gerda....... wat geweldig is het hier weer!!
Gauw een glaasje antikinggeorge innemen!! Het klinkt hier zo gevaarlijk aanstekelijk enthousiast....
;o))

Annelein zei

Dat wordt vast weer een prachtig projectje Gerda.

Mijn blogje van vandaag gaat ook een beetje over jou. Nog bedankt voor het lieve gebaar dit voorjaar!!!!

Corrieneeltje zei

Hallo Gerda, eindelijk vond ik je weer. Was op je oude weblog en tikte toen maar je naam in Google in met blogspot erachter en daar kwam je weblog tevoorschijn.
Met hele mooie blokken ook nog eens!
Groetjes van Corrie

Lida zei

Ik vind ze echt beeldschoon worden die blokken an jou! Succes met het kiezen van de achtergrond, groetjes
Lida

Mireille zei

Zo mooi, ik vind de combinaties super.
mireille

sylvia zei

Leuke stoffen heb je gebruikt!!!! Als ik dit zie zou ik acuut beginnen.........maar ik hou me in..;)