donderdag 5 januari 2012

alleen een plaatje....

Zoals ik had verteld in het vorige berichtje heb ik niets gedaan aan Dear Jane...*Ü*...
Maar omdat het de vijfde van de maand is wil ik toch wel iets laten zien!!..;0)

Elisabeth was een tijdje terug in de winkel in Zutphen en had haar "Jane "mee gebracht...en wat zo leuk was...we waren TOEN allebei even ver......
Dat was een foto moment waard...;0)


Leuk hé.!!....en wat lijken de blokjes dan verschillen.... alleen door een andere kleur...

...inmiddels las ik dat zij al dapper een hele rits meer blokjes heeft gemaakt....en zal dus deze foto wel uniek blijven...want Elisabeth gaat als een trein!!!..;0)
Hele fijne dag.....

17 opmerkingen:

Anoniem zei

MOOOOOOOOOOOOOOOOOI!!!!
Groet Toos.

christine zei

prachtig de twee quilt in wording zo samen.

christine

Ineke Original zei

Wat MOOI!!! Wat kan ik hier jaloers op worden.
Goed gedaan!

Monica zei

Wat is dat toch opvallend dat iets met een ander kleurgebruik er zo anders uit kan zien. Ik vind ze beide geweldig mooi!!

Elisabeth zei

Wat leuk he?!!...zo'n prachtige tweeling, nee gekheid...je hebt het ook zo druk met je King George en die vind ik echt prachtig worden!

Wieke van Keulen zei

Enig om ze zo naast elkaar te zien. Hoeveel Dear Janes zouden er in Nederland al gemaakt zijn? Tijd voor een tentoonstelling, want ik denk dat er niet één hetzelfde is en allemaal het bewonderen waard.

Gert zei

Leuk zeg, om de 2 verschillende zo bij elkaar te zien, en het ziet er inderdaad meteen heel anders uit.

Else zei

Oh dat is leuk! Hoop dat je ondertussen lekker met KG lappies aan het stoeien bent, lol. KNuffel Else

neeftje zei

Mooi!!!! Allebij!

inge zei

twee leuke versies! anders en toch gelijk! mooi!

betty prins zei

Ja, mooi zo naast elkaar en zo verschillend! En met Jane is het toch altijd 'hollen of stilstaan' dus misschien ga jij straks ook als een speer....

Miranda zei

Prachtige lappen vol liefde gemaakt en beiden zo anders en schitterend!

sylvia zei

mooi!! Grappig toch altijd om te zien wat kleuren doen!!!

Marians Quiltblog zei

Wat een mooi plaatje zo. Inderdaad wat een verschil door het kleurgebruik. En Gerda, ieder bepaald toch zijn eigen tempo!
Groet Marian

Guusje, zei

O ik dacht al wat is ie groot geworden of is het eerste stuk een beetje lichter geworden? Beide zijn en worden erg mooi en erg mooi om het verschil van stofkeuze te zien in een quilt.

Sue-Anne zei

Both Dear Janes are a work of art. I really love the black and white, something quite different.

Judith zei

Oh ik had dit blogje gemist!! Hoorde er vanddag van elisabeth over. Wat zijn ze leuk zo samen. Te gek wat kleuren doen hè!