vrijdag 6 januari 2012

Alweer King George III...;0)

Tja ik ben er een beetje van in de ban....

Bij vijf blokken zitten nu de achter gronden (gespeld ) genaaid......later komen de sashings nog....


een beetje froemelig lijkt het ...*Ü*..maar er moet nog gestreken worden ...en een paar naadjes genaaid...( kon niet wachten om het te laten zien!!)

dan liggen er drie rondjes klaar om voorzien te woden van achtergrond stof....


EN......eentje ligt er geknipt..klaar om inelkaar gezet te worden.....



Wie weet gaat dat vanavond lukken...;0)
Fijne dag..en pas op met de wind!!...;0)

25 opmerkingen:

Sabine.v zei

prachtig prachtig prachtig ! Jij hebt een goede smaak voor stofjes kiezen..en je vordert zo snel!

Supergoof zei

Wat geweldig MOOI!
Ik hoop dat je wind mee hebt,... dat wordt een mooi kapsel vandaag,...
;o))))

katrien zei

Hele mooie blokken.

quilting Jeannet zei

Mooi hoor Gerda! je moet niet steeds van die mooie vorderingen laten zien hoor....anders ga ik straks mijn laatjes weer opentrekken, voor de King George....

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een schitterende blokken !!!!!!

Groetjes
Ines

Monica zei

Jeetje, jij gaat als een speer, het wordt echt schitterend

neeftje zei

Ik vind hem zooooo mooi! Geweldig!

Judith zei

Super mooi, net als t weer heb jij er goed de vaart in zitten. Prachtig gewoon

Quibi zei

Ze zijn ook zò ontzettend mooi, deze blokken!

Esther zei

GERDA,ga eens niet zo snel jah.
Jij bent zeker al aan quilten toe als ik bij jou op je clubje kom,ha ha .
Fijn weekend,en ze zijn schitterend hóór.

groetjes Esther

Esther zei

GERDA,ga eens niet zo snel jah.
Jij bent zeker al aan quilten toe als ik bij jou op je clubje kom,ha ha .
Fijn weekend,en ze zijn schitterend hóór.

groetjes Esther

Wieke van Keulen zei

Tjonge, wat mooi! Echt een top-quilt wordt dit.

Anoniem zei

Vind het niet erg dat je in de ban bent, tzijn schitterende blokken! Veel prikplezier, en een fijn weekend. KNuffel Else

inge zei

prachtig werk!

betty prins zei

Prachtige cirkels Gerda, ik kijk met verbazing naar het ontstaan van deze quilt, prachtig!!

Guusje, zei

Wouw wat zijn ze toch mooi en wat is dit toch een prachtig patroon. O zal ik dan toch een cirkeltje gaan maken????

Marianne G zei

Mooie blokken Gerda, je hebt een "neus" voor mooie kleurcombinaties! Echt prachtig:)

Fijne zondag, die breng je vast al handwerkend door;)

Anna zei

Oooooh....wat een supermooie quilt gaat dit worden Gerda! Ik ben jalours!

sylvia zei

die kleuren......mmm, watertanden!!!

Anoniem zei

Ziet er knap uit!

Inge zei

Kan me voorstellen dat je er van in de ban bent.... de kleuren zijn prachtig en de blokken, geweldig!

Jane in Cumbria zei

Prachtig! Ik ben er helemaal weg van, en al die mooie kleuren!
groetjes
Jane

Marijke zei

Wauw had deze quilt nog niet eerder gezien! Prachtig!
fijne zondag,
groetjes Marijke

Jossie zei

Super mooie blokken. Erg mooie stofjes gebruikt.

Shirley zei

Oioioi dat is toch super romantsch mooi! Veel naaiplezier!