donderdag 19 januari 2012

donderdag..

Vandaag een dagje vrij..en het is echt patch-quilt-borduur of wat dan ook voor weer!!..;0)
(nadat natuurlijk de nodige huishoudelijke taakjes zijn gedaan..;0(..)

Straks heerlijk met lappies in de weer!!!..;0))))

dinsdag avond heb ik voor de "Happy met een Scrappy "groep een klein quiltje gemaakt als voorbeeld..de patroontjes getekend...zodat we weer aan de slag konden...


en gezellig dat het weer was!!!
(voor een verslagje...klik )...

Nu ga ik echt wat doen..anders komen mijn lappies aandacht te kort...
Fijne dag!!!

17 opmerkingen:

Elisabeth zei

Een prachtige quiltje...veel plezier vandaag, dit is voor mij ook de eerste vrije dag van de week..Groetjes Elisabeth

Gert zei

Het zag er de afgelopen dagen met die vorst zo heerlijk uit, maar nu is het inderdaad weer mis met het weer. Geniet lekker van je lappies, dat is een prima remedie bij druilerig weer.

Annelein zei

Wat een leuk quiltje. Dat was vast een gezellige boel...

Wilma Kuin zei

Geniet van het slechte weer!! Heerlijk binnen stoeien met lapjes en draadjes,..

katrien zei

Heel leuk quiltje.
Veel patchplezier bij dit weertje.

Anna zei

Wat een ontzettend gezellig quiltje! Mooi kleurgebruik Gerda! Het is inderdaad weer om lekker bij de kachel met lapjes in de weer te zijn.

bep zei

mijn kacheltje sort ook en mijn lappies krijgen ook aandacht, gezellige middag, Bep

PASSIE FLOWER zei

Wat een vrolijke sterren, heel mooi, groet warna

quilting Jeannet zei

Hier is gelukkig de zon gaan schijnen Gerda! geniet ze van je "lappies" maar dat zal zeker het geval zijn!

Inge zei

Wat een heerlijk quiltje. Ik ben dol op dit soort werkjes. Op dit moment ben ik ook een kleintje aan het quilten. Wat voor iets? Gewoon.... gestopt met de vingerhoedjes toen ik nog maar een klein stukje gedaan had LOL
Deze sterren wil ik ook nog wel eens maken, ik vind ze echt énig!

Guusje, zei

Wat een mooi quiltje is dit, en wat een mooie kleuren zijn dit ook weer. Lekker zo'n vrije dag.

betty prins zei

Een schattig quiltje (ik maakte deze ook, maar met nog een rijtje sterren erbij, prachtige stofjes Gerda, wat kan ik daar toch van genieten!

Diny zei

Het is een prachtig quiltje geworden, ook het kleurgebruik. groetjes.

Wieke van Keulen zei

Ha-ha, je lapjes of jij. Prachtige quilt is dit. Hoe groot is deze mini. Mini-mini of large-mini; het is op een foto altijd moeilijk te zien.

ria vogelzang zei

Hoop dat je een gezellige dag had! Wat een lief friendship-star-quiltje!!
En voor vandaag; ook genieten, hoor!
Groetjes, Ria.

Monica zei

Wat een gezellig sterrenquiltje is dit, en ja, als je achter de computer kruipt, vliegt de tijd, tijd die je anders aan handwerken had kunnen besteden :-)

Sue-Anne zei

Your little quilt looks great!