dinsdag 24 januari 2012

....het houd maar niet op...;0)

Voor de Mallen dagen  zijn er hartstikke leuke mallen binnen gekomen.....en het leukste is natuurlijk om daar een voorbeeldje van te maken...;0)

Maar weet je hoe gevaarlijk dat is????

Ach dacht ik laat ik de Curved Star Hexagon eens proberen......een duik in de "hamsterkast"en kijk nou eens...;0)


is het geen "Beautie"...

en ik weet zeker dat dit een vervolg krijgt......wanneer..hoe ..wat ..waar..geen idee..maar oh wat is dit ook weer leuk.......( ik zit al te denken in rood tintjes..)...HELP!!!..;))

man lief zag de bui al hangen...hij was wat aan het timmeren in de schuur..???

en wat heeft hij weer voor mij gemaakt??



Nog een "Hamsterkastje" .....!!!...;0)
Fijne avond....;0)...(eh..welterusten??..)


30 opmerkingen:

Berna zei

Wat een mooi hexje en SUPER dat ladenkastje. Daar zul je veel plezier van hebben. Handigzo'n man!
Slaap lekker

bep zei

Gerda je bent niet meer te stuiten zeg, en wat een aardige man, hij denkt echt met je mee, gezellige dag,Bep

Helen zei

prachtig blockje en de stoffen zijn om te smullen. Dat kastje lijkt mij ook wel handig :) Was mijn hubby maar zo handig!

Sue-Anne zei

I love your hexagon star Gerda. I have a template similar from Victoria Textiles, I wonder if it is the same one?

Your husband is so clever making that beautiful set of drawers for you.

Anje zei

Oh wat een mooie ster, daar wordt je toch zo verliefd op....
Geweldig is je nieuwe kastje en dus ook vast je manlief....
Quiltgroetjes Anje.

Judith zei

Oh curved star, wat een beauty! En hoe verleidelijk, al je sterretjes zijn prachtig, hoe meer je laat zien des te vaker ik denk dat ik ook daar maar eens aan moet beginnen. Prachtig kastje trouwens, doeg

Anna zei

Wat een mooi blok en wat een geweldig kastje! doe mij ook zo'n handige man:D

Hester zei

Heee , die actie was toch voorbij bij de Appie?

Phebe and Jane zei

Wat heerlijk, zo'n handige man die zomaar een kastje voor jou in elkaar zet!
Groetjes,
Marian

Anoniem zei

Wat een heerlijk hamster kastje heeft jou dh gemaakt! Is er nog een laatje leeg? (lol) Fijne dag, knuffel Else

Ik ga het annoniem proberen reactie wil er niet op!!

Irena zei

geweldig mooi,en het hamster kast wel zo handig,groet irena

Ritainquiltland zei

Fantastisch zo'n handige man die zomaar net een kastje aan komt zetten. Hij denkt natuurlijk: rustig laten fröbelen, heb ik geen last van haar. ;o)

Elisabeth zei

Prachtige ster weer... en een mooi kastje, weer ruimte voor nieuwe stofjes!! Groetjes en een fijne dag, Elisabeth

katrien zei

Mooi blokje.
En wat een leuk ladenkastje.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een schitterend blokje en mooie stofkeus.
Wat heeft hij een mooi kastje voor je gemaakt, jammer genoeg heeft de mijne 2 linkerhanden, dus geniet ik maar bij jou ;-)

Groetjes
Ines

Heleni zei

Oooh dat kastje, helemaal super. Handige man heb je Gerda.
Het blokje is erg leuk. Prachtige stofjes.

groet Heleni

Annelein zei

Wat een mooi blokje heb je weer gemaakt Gerda.

En je ladenkastje... heerlijk zo'n handige man.

quiltlodge gerda zei

Dat is zeker een beauty. En die man van je > daar moet je heeeel zuinig op zijn en regelmatig verwennen met een extra aai over de bol!

Paulijn zei

Wat een prachtige malletjes en wat heb je mooie dingen gemaakt. Ik ga je beslist volgen!
En wat een superman dat hij je hamster-neigingen zo goed begrijpt!
En dan nog wel zo mooi!

Guusje, zei

Wat een mooi sterretje is deze ook weer.
En wat een geweldig mooie kast heeft jouw DH gemaakt. Daar kun je heel veel mooie lapjes in doen.

Supergoof zei

En wat was het leuk om in het schatkistje te mogen kijken, en al die kleine bjoeties vast te houden.
En wooooooh,..... wat lijkt het me leuk om ze te maken,....
;o)
Dankjewel voor de gezellige middag!

Anoniem zei

Ik zou als hamstertje wel in een van die laatjes willen wonen. Fijn tussen al die mooie lapjes.

Balsemien zei

Wat een mooi blok met die ronde driehoekjes erin, leuk! En je hebt een superman!

sylvia zei

Wat een leuk blok, ga je je nu te buiten aan al die mallen!! Mijn DH zegt altijd om mij te plagen ( hij maakt altijd mijn malletjes van paterno): hier zijn weer malletjes voor een dwaas.
Maar hij is lief, hoor, net als de jouwe......jeetje, wat een mooie ladenkast........zucht: nog meer verzamelen!!
groetjes, Sylvia

Yvonne aka sommeke zei

Haaa, jij hebt ook zo'n handig manneke! Erg mooi hamsterkastje!

Josephine zei

Hij zou ze kunnen verkopen die kastjes!! De laadjes zijn fantastisch, ze zijn in de winkel ook geweldig!!!

josé zei

Zo'n kastje is te koop bij Ikea.Ik denk alleen dat die van jou ruimer is,en mooier dan bij mij A4. Deed mijn zoon weg ikkie gauw gepakt. En is super handig onder de tafel van Ikea.. op mijn kamer.

JE BLOK IS PRACHTIG ZO MET DIE MOOIE VOGELTJES!!

MarianneD zei

Wat een mooie blokjes,die curved star hexagons! En dat kastje is super..ik zie het al vol liggen met alle beauties!
Oh,ik heb Simply Vintage gevonden hoor,Bep had er nog eentje..;-)

Bed, breakfast en quilts zei

geweldige kast, ooit in 1930 liet mijn grootvader een ladenkast timmeren voor zijn verzameling kaarten en reisgidsen, doet bij mij nu dienst als...hamsterkast en onderhanden projecten kast!

Jantine zei

De sterren zijn errug leuk, rood wit klinkt bekend;-). En op die geweldige man moet je zuinig zijn!