dinsdag 10 januari 2012

oh..die....Oma toch......;0))

Of ik even iets op wilde halen bij de Prenatal.....tuurlijk ...dat wil ik wel het zit tenslotte om de hoek bij mijn werk!!!

En je snapt het denk ik al...een Oma bij de Prenatal!!!!...haha dat gaat nooit goed..;0)
Kijk nou....voor Sofie..;0)

prachtige schoentjes..geborduurd...maatje 15...;0)...oh ik werd er helemaal lacherig van...zag het al helemaal voor me.........dit is een foto zonder flits....maar let op!!!...;0) nu een met flits!!!


ze zijn zilver kleurig...bloemetjes op het bandje over het voetje...hahaha...helemaal geweldig!!!!

Voor mij was een andere Oma...zij kocht ook een cadeautje...maar het moest toch wel functioneel zijn...OEPS.....deze Oma koopt ook voor de leuk...want laat ik dat nou helemaal geweldig vinden!!!!

En weet je ze PASSEN !!!!!...;0)

32 opmerkingen:

Elsbeth zei

Gerda, wat een snoepies :-))))!!!

Marians Quiltblog zei

Wat een schatjes Gerda. Sofie boft met jou als oma :)!
Groet Marian

Heleni zei

Dit kun je toch niet laten liggen, als oma.......snoezig Gerda.

groet Heleni

Berna zei

Geweldig!!! Wat een dotjes.
Doe maar lekker verwennen hoor dat hoort erbij.

betty prins zei

Schatjes, en kan ze er al op lopen???
Oma's toch, als wij ons gang kunnen gaan kopen wij die winkel leeg voor de kleintjes!

Patricia zei

Ooh wat een snoesjes Gerda...ga jij maar lekker los hoor!!
Dat vinden J en F en ook Sofie vast niet erg...!
Groetjes Patricia

Martine zei

Mooi, nu nog een prinsessenjurk.

Anoniem zei

Schoentjes die de show stelen. Prachtig!

yvonne zei

Geweldig!!!!!!
Ga maar heerlijk los...
het is gewoon te leuk allemaal.

groetjes yvonne

Annelies zei

Gerda geweldig !! Oma's mogen dat toch doen ?!

Phebe and Jane zei

Wat schattig Gerda! Leuk hoor, oma zijn.
Groetjes, Marian

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een lieverdjes!!!

Groetjes
Ines

Supergoof zei

Aaaaaaaaaaaaah wat zijn ze leuk en lief!!!
Ik dacht eerst dat lijken net antieke schoentjes,...
:o)

Petra Prins zei

Wat een snoepies!! Zou ik zelf nog wel willen hebben.

Willy zei

Schattig Gerda, lief!

Nardy zei

Prachtige schoentjes! (Laat mama maar functionele dingetjes kopen)

Marianne G zei

Wat een moppies:) Naatje 15, lijkt me helemaal geweldig om oma te zijn! Enne.... ik zou ook niet voor het functionele gaan, dat kan altijd nog, toch?

Marianne G zei

Lol MAATJE natuurlijk... niet naatje:))))))))))

Guusje, zei

O wat zijn ze schattig ik kan me zo goed voorstellen dat je daarvoor bent gevallen en leuk dat ze passen.

Quibi zei

Geweldig!!

christine zei

oh wat een plaatjes nou Oma ga maar los hoor met die schattige schoentjes. ik had voor de kerst ook schoentjes gekocht voor mijn kleindochter maatje ...... 40 hahahah en ze is pas 14.

christine

Ageeth Dorsman zei

Oh, dit had je nu niet moeten doen...
Deze oma met een kleindochter van
5 maandjes moet nu dringend naar de
Prenatal!
Groetjes van Ageeth

Wieke van Keulen zei

Enige schoentjes. Ik kan me voorstellen dat je die niet kan laten liggen. En... mocht Sophie ze niet meer passen, dan kun je altijd nog een pop voor haar maken met deze schoenmaat...

Suuske zei

Aaaah, wat schattig! Kan me voorstellen dat je die niet kunt laten staan.

Groetjes

Anoniem zei

OOOO, Gerda wat een schatjes.

Niet alles hoeft functioneel te zijn hoor, verwennen mag.

Groetjes Hermien

Monica zei

Hi hi, ha ha, Prenatal om de hoek en dan 'even iets' ophalen, grinnik grinnik.... Schattig zijn ze, en ik hoop dat je dikwijls even om de hoek moet zijn, kleinkindjes verwennen kun je niet genoeg doen, want ze zijn groot voor je het weet, (dan vragen ze wel of oma even mee gaat naar bijv. H&M... :-)

Judith zei

Enig. Te leuk, dat heb je goed gedaan!

josé zei

Gerda helemaal te gek. Groot gelijk Oma's mogen dit,is toch zo leuk om te doen.

sylvia zei

het is juist leuk om oma te zijn en gaan mama, want oma's kopen juist om het leuk!!!
doen!!!

Balsemien zei

Niks functioneel, gewoon leuk en lief! Geniet jij als Oma maar niet functioneel, dat lijkt me veel beter, ik zie jou al helemaal verlekkerd staan!

Supergoof zei

Alles goed?
Het is zo stilletjes,...
:o)

quiltlodge gerda zei

Ha, ha GEWELDIG zijn ze. Wat is : "oma zijn" toch leuk he?!