zondag 22 januari 2012

sterren!!..;0)

vandaag lekker sofjes uitgezocht..getekend..geknipt...en wat sterretjes gemaakt..;0)

dit zijn de nieuwe...


de bedoeling is dat er sterren en hexagonnen tussen komen.( zie vorig berichtje)...MAAR....eigenlijk vind ik het zo ook erg leuk!!!!



gelukkig heb ik een voorraadje in een doosje en kan ik nog wat sterren maken....dan kan ik gelijk nadenken over hoe ik het nu ga doen...



dus eerst een lekker bakkie!!!...en nog wat steekjes maken...;0)

omdat ik ze zo leuk vind ..nog één fotootje...en de kans is groot dat ik het zo......


laat!!....
pfffft...ik weet het even niet...jullie????
fijne avond...;0)

34 opmerkingen:

Anoniem zei

MOOOOOOOOOOOOOI hoor!!!!

Groet toos.

betty prins zei

Heel erg mooi, Gerda. En wb de hexagonen, het ligt eraan hoe groot je je quilt wil maken. Voor een grote quilt is het misschien mooi om er hexjes tussen te zetten, maar voor een kleine quilt zijn alleen sterren prachtig, een mooie rand erom heen en klaar is kees!

KijkDaarIs zei

***Betty ...ik stel het me net zo voor als bij de mandjesquilt...alleen maar deze hexasterren dan heel veel..gewoon tegen elkaar aan en dan een afwerkbies...misschien zelfs wel geknoopt met flosjes aan de voorkant...maar we zullen zien...niets is zo veranderlijk als....(ik)...;0)

yvonne zei

Prachtige kleuren zijn het weer!!!!
liefs yvonne

katrien zei

Vind het wel mooi zo.

Ineke zei

Wat een leuke sterren heb je al gemaakt! Succes verder. Groetjes, Ineke Hulzebos

quilting Jeannet zei

Het ziet er weer hartstikke leuk uit Gerda, je hebt echt talent om de stofjes zo mooi te doen uitkomen, dat op zich vind ik al een hele kunst.Hoe groot is het nu eigenlijk?

quiltlodge gerda zei

Oei moeilijke vraag. succes bij het nemen van de beslissing.

Diny zei

o dat is schitterend!prachtige sterren gemaakt en met mooie kleuren. groetjes.

Elsbeth zei

hmm...ik moet het eens even uitgebreid komen bekijken voordat ik er iets over kan zeggen ;-)))

Judith zei

Oh ik heb die malletjes ook, ze zijn zo leuk. Ik zou eigenlijk al met pensioen moeten! Heb het weekend gebruikt voor mijn farmers wife, ben weer helemaal bij!

Martine zei

Wat heb je daar weer een mooie stofjes voor gebruikt.

Petra Prins zei

Wat zijn ze weer MOOI!! Wat zijn malletjes toch super om mee te werken!

Ritainquiltland zei

Ik zou een een paar hexjes maken en kijken hoe het staat. Als je het niks vind laat je ze toch weg. Wat laat je de motiefjes van de stoffen toch altijd mooi uitkomen! Echt fantastisch!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een schitterende sterren heb je gemaakt.

Groetjes
Ines

Wieke van Keulen zei

Prachtig zijn je sterren. Je mal is vast doorzichtig, dat je de patronen zo mooi hebt doorlopen in de sterren. Enig!

Anja.M zei

Heer erg mooi hoor.
Ja keuzes maken valt niet altijd mee ;0)
Quilt groetjes Anja.

Marians Quiltblog zei

Altijd lastig om te kiezen. Ik zou het zo laten. Vind het er super uitzien. Maar wat let je om er een paar hexagonnen tussen te plaatsen en dan kijken hoe het resultaat wordt? Succes met je keuze. Groet Marian

Willy zei

Prachig zijn je sterren.
Net van die kaleidoscoopfiguren.
Groetjes

Hester zei

Mooi, wat een resultaat in één weekend.

Nicky zei

mooiiiiiiii !!!
knuffs,
vero

Nelleke zei

Hallo Gerda prachtig zijn je sterren geworden en je zult de oplossing heus wel vinden hoe je verder gaat want een ding is zeker er zal uiteindelijk bij jou een prachtige quilt ontstaan.Groetjes en ik ben al benieuwd.Nelleke

Gert zei

Ik zie het al wel weer: hier is weer een mooi creatief denkproces aan de gang. Beide opties zijn mooi, dus aan mij heb je verder niets ^_^ Wat je ook kiest: het gaat er vast super uitzien!

Unknown zei

Ik vind ze wel erg mooi zo. En wat een mooie stofjes gebruik je er voor zeg. Dit lijkt me ook een leuk project voor komende zomer op de camping. Maar even zien.

Groeten Annet

Anoniem zei

Dit kan me al heeeeeel goed bevallen:-))Mooi zo!!!!
Gr.Marianne S.

Guusje, zei

Wat zijn ze weer mooi de sterretjes. Ik denk dat voor een grote quilt hexjes ertussen erg mooi zal zijn, dat breekt net iets. Maar mooi wordt ie. Het ziet er wel erg verleidelijk uit.

inge zei

de sterren zijn prachtig, ook zo, ik zou het eigenlijk zo laten ;-)

Quibi zei

Ik vind het zo, inderdaad al heel erg mooi!!

Jeanny zei

Ik vind de sterren prachtig !!!
groetjes.

Nardy zei

Oh, wat een prachtige sterren Gerda!

Phebe and Jane zei

Leuk, die sterretjes! Ik ben er ook mee bezig.
Groetjes,
Marian

Anoniem zei

Heel er mooi vind ik deze

Annemieke zei

Erg mooie warme kleuren, ik herken een hoop stofjes. Van mij hoeft er niets tussen hoor!Ik kwam hier even doorgestuurd door Elisabeth's quilts als ik het zo goed schrijf. Mooie dingen maak je.
Groetjes
Annemieke

Annemieke zei

Nog even terug....ik was in de war, ik was op het blog van marian (Phebe and Jane) geweest met haar sterren en zo bij jou terecht gekomen, sorry.
Groetjes
Annemieke