dinsdag 24 januari 2012

sterretje-cirkel-en een heerlijk rommeltje..;0)

Wat is het toch heerlijk als lekker met lapjes in de weer kunt zijn !!!..

Gisteren hadden we een gezellige bee...( oeps geen foto's gemaakt..) en ik heb er heerlijk sterretjes gemaakt...


wat vind ik het toch een feestje als er weer een  in elkaar zit...!!!..

deze vind ik ook zo'n moppie...;0)



s'avonds nog in de weer geweest met cirkel nummer tien van King George...



en als ik dan toch in mijn lappies aan het knippen ben...dan ook gelijk nog maar wat van deze geknipt...



Hoe mijn werkblad er dan nu uitziet...????

nou zo dus...;0)


en weet je wat zo fijn is...?

ik doe de lamp uit ..de deur dicht...en kan vanavond zo weer aan de slag!!..
Fijne dag..

16 opmerkingen:

Hester zei

Ja, je kunt je werkblad wel steeds groter maken, maar ...., dat blijft toch, fijne dag

bep zei

Inderdaad heerlijk om te maken die sterretjes, het zijn net bonbonnetjes,gezellige dag, Bep

Supergoof zei

Die ene KNALT gewoon van het scherm af, hij is erg leuk!
Veel plezier vandaag!
:o)

Josephine zei

Wat hadden we het leuk he? Ik heb genoten! Ik heb niet aan de stofjes op de tafel achterin de winkel gezeten, maar wel weer wat lege vakjes achtergelaten. De winkel staat nu weer iets hoger op z'n fundament!!

Wilma zei

Leuk hoor al je werkjes en heerlijk als je alles kunt laten liggen en gewoon de deur dicht kunt trekken ;-)
Groetjes, Wilma

quilting Jeannet zei

Heerlijk om te zien Gerda, en die kleurtjes vind ik ook wel supertjes, wat gaat dat voor moois worden als de Affo nadert?

Groetjes, Jeannet

GRANNY'S HOUSE zei

Wat laat je weer een stel mooie sterretjes zien.

Groetjes
Ines

quiltlodge gerda zei

Prachtige rondjes, sterretjes en wat al niet meer. veel plezier weer vanavond.

katrien zei

Heerlijk hé om met al die lapjes te kunnen spelen.

Elisabeth zei

Ha Gerda, zie dat je met vele soorten puntjes bezig bent...PRACHTIG!!(ik ben nog lang niet aan de punten toe!!) Die blokjes met de rondjes vind ik ook zo gaaf. Groetjes en een hele fijne dag, Elisabeth

Bertie zei

Mooie blokken!! en een leuk rommeltje, daar houd ik wel van:))

Lida zei

Zalig hè, zo alles te kunnen laten liggen, ik haal wel nog even een plakker over mijn kleren, want anders zit het hele huis onder de draadjes, alles schijnt altijd aan mij te moeten blijven plakken! Mooie projecten ben je bezig! Fijne dag
Lida

Guusje, zei

Wat een moois komt hier voorbij, prachtige sterren, cirkels en nog veel meer. Lekker hoor zo'n kamer waarvan je de deur achter je dicht kunt doen.

Judith zei

Oh wat heerlijk weer, veel plezier vanavond

ria vogelzang zei

Zoveel moois!!!!!! Heerlijk!!
Dank je voor al dat genieten!!!
Groetjes, Ria.

Ineke zei

Wat mooi, allemaal....