woensdag 25 april 2012

Van uit de Winkel.....

( het lukt me niet in te loggen op de site van de winkel dus schrijf ik het berichtje maar hier !!!)

Gisteren was het zover Lynette Anderson gaf een workshop in Zutphen....

Al vroeg werd er het een en ander opgehangen en klaar gezet....en dan ziet een kale zaal er toch veel gezelliger uit!!..

en wat een mooi quilts..borduurtjes..kussentjes en mapjes heeft ze bij zich..!!!





na enige uitleg...


kan een ieder aan de slag....



en natuurlijk was er voor de harde werkster ook koffie of thee..met iets lekkers erbij...
Dit was speciaal gemaakt voor deze dag....



cupcake's en lollypops...wat ziet dat er vrolijk uit!!!..kleine knoopjes zitten er op de cupcake's.....en lekker dat ze waren!!!!!!

Sugar Tree  had voor dit lekkers gezorgd....!!

Manon maakt op bestelling deze lekkernijen....ook taarten in verschillende maten..dus...;0))



en natuurlijk was er ook een show and tell....maar daar heb ik geen foto's van ...want ik was in de winkel...waar alweer de voorbereiding in volle gang is op de komst van Reiko Kato...en voor de beurs in Veldhoven......

Vandaag is Lynette in Amsterdam....daar geeft ze ook een workshop.....
Fijne dag


9 opmerkingen:

Elly L zei

En ik maar wachten op het berichtje uit de winkel. Ik ga zo naar de workshop in Amsterdam. En vrijdag naar Reiko Kato. Jullie ook veel plezier met Reiko
Groetjes Elly

Supergoof zei

Genieten dit verhaaltje!!!!!
En wat zul je het druk hebben in de winkel!
Lukt het met de crèpes & scraps,...
;o)

Annelies zei

Leuk deze foto's te zien. Ik ben benieuwd naar vandaag.

Willeke zei

Nogmaals bedankt voor deze enorm leuk dag. Alles netjes verzorgd enzo. En wat is Lynette een schat...
k heb ervan genoten.

Wilma Kuin zei

Wat zal het druk zijn geweest in d ewinkel!

Wat een heerlijk verslag,..

Guusje, zei

Wat leuk om even mee te mogen genieten van al dat moois. En die heerlijkheden ook al zo mooi en geweldig. Dat is genieten geweest.

sylvia zei

wat ziet dat er onwijs gaaf uit, wat Lynette allemaal mee heeft!!!
De quilt met vogeltjes ligt hier ook nog......als BOM....;)

petra zei

Ooh wat zal dat leuk geweest zijn.
Prachtig al die spullen van haar en dan ook nog wat moois maken. Helemaal top.

Groetjes Petra

carine zei

Wat een leuke workshop met Lynette. Ja ik ben weg van haar ontwerpen, ze zijn altijd zo mooi en bruikbaar! Nog een fijn weekend, carine