vrijdag 1 juni 2012

de "sjaantjesclub"...;0)

Vandaag komen we weer bij elkaar...de "sjaantjes club"...altijd gezellig....ik verheug me er dan ook weer erg op....;0)
Natuurlijk moet er ook wat gedaan worden....dus...


de zwart/witte bakken op tafel...en stofjes uitzoeken...
dagboekje ligt erbij.....wat er de laatste paar keer is ingeschreven.??
..... alleen maar...
..."moet toch maar snel weer beginnen met blokjes"......en daar blijft het bij...;0(

maar nu heb ik getekend...geknipt....;0)



zelfs reserve lapjes erbij gestopt..( je weet maar nooit..)

blokjes  geknipt en in een "floppie"gedaan...;0)..


nou nu moet het toch goed komen zou ik denken...;0)

ennehhh...er is een blokje klaar...;0)



Hele fijne dag!!!...;0)

12 opmerkingen:

Irena zei

mooi zeg,ik heb het boekje ook gekocht nou nog beginnen,groet irena

quilting Jeannet zei

Veel plezier Gerda, we zien elkaar zondag, verheug me er weer op je te zien en te horen! Ga misschien vandaag nog even "riedelen"bin Zutphen met de mannen, we zitten in Baak in een B&B.

Annelies zei

Veel plezier gewenst!

Supergoof zei

Wat een schatje!!
Veel plezier met de Sjaandames, en,... weet je nog die ene stof,...
Kan nu allemaal in je auto,....
;o)

katrien zei

Veel plezier op de sjaandag.

Gert zei

Veel plezier met Sjaan vandaag!

Quilting Moesje zei

Lijkt me heeel,gezellig zo'n Sjaantjes club !
En leuk hoor je zwart witte ruitjes blok ! :o)
Groetjes,
Simone

Hester zei

Het was weer gezellig, en ja ,je voorbereiding was perfect, maar de uitvoering? ;0)

Guusje, zei

Mooi blok en wat een perfecte voorbereiding. Het zal weer erg leuk en gezellig zijn geweest.

Karin zei

Het was inderdaad heel gezellig,en we zijn heeeeeeel druk geweest met onze blokjes..veel plezier zondag,ben benieuwd naar je blog volgende week.;-)) karin

Judith zei

Kaatje is al bij je langs geweest, toch duidelijk sneller dan het kleine zusje! Was gezellig, hoewel de volgende keer wat liever ook heeeeel errug fijn zou zijn hoor!

christine zei

dat is een mooi blokje geworden gerda . heerlijk zo af en toe een sjaantje toch?

christine