woensdag 6 juni 2012

....een boekje..;0)

Al een tijdje ligt er hier een heel mooi riedeltje.....


de serie Josephine van Petra  en echt ik vind de stoffen prachtig !!!
de mooie randen...het diep donkerbruin (bijna paars)...dus ik blijf nog broeden op een plannetje...;0)

niet dat ik er nog niks mee heb gedaan hoor...hier en daar is een stukje af voor een sterretje of een hexagonnetje......en ik heb een klein cadeautje voor haar gemaakt...want zeg nou eerlijk wie heeft er een eigen stoffenserie!!...;0)

Wat ik heb gemaakt ??....een " klein" boekje.......;0)



de buitenkant heb ik beplakt met een soort leer...dat vond ik wel chique..;0)

de binnenkant is beplakt met stof.....en een openings bladzijde....


opgepimpt met hier en daar een kantje of een bedeltje...

de bladzijden zijn gemaakt van labels..die ik heb beplakt met stof uit de serie.....


en in het boekje zitten ook diverse foto's...;0)



om de bladzijden om te slaan heb ik kleine stukjes kant aan de uiteinden gestrikt...en dat staat toch lollig!!



kijk zo ziet het eruit op een afstandje...



en op de laatste bladzijde......( roodborstjes..;0)..)



en natuurlijk had ik het ingepakt...;0)


want het is natuurlijk wel een "story" om je naam op de rand van de stoffen te zien.....

( eigenlijk ben ik ook een beetje trots *Ü*  )

Ik heb het met veel plezier gemaakt...en de rest van de stoffen...die koester ik ..tot ik een plannetje heb..en dan gaat de schaar erin!!..;0)
Fijne dag.....

20 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Oh wat een schatje!!! Knap werk, dame,..

Mail is onderweg naar je,.. Nog meer mooie stofjes om over te mailen!!
;o)

bep zei

Je bent ook zo'n lieverd om zoiets moois te maken en dan zomaar weg te geven, groetjes Bep

Phyllis zei

Wat ontzettend mooi& wat een werk! Wat zal 'ze' er blij mee zijn, hier mag je zeker trots op zijn.

Heleni zei

Wat een ontzettend leuk idee Gerda. Zal ze vast heel erg leuk vinden.

groet, Heleni

Bizzy Martine zei

Allereerst bedankt voor je berichtje op mijn blog. Mooi, cadeau voor Petra, daar zal ze zeker blij mee zijn!!!
Groetjes, Martine

GRANNY'S HOUSE zei

Wat heb je dat schitterend gemaakt, petje af hoor en ze zal er maar wat blij mee zijn.
Het is dan ook een prachtige serie.

Groetjes
Ines

Annelies zei

Dat ziet er super uit Gerda !

Ritainquiltland zei

Wat leuk gemaakt en wat een origineel kado. Je moet er maar opkomen.

Anoniem zei

Wat een prachtig Document. Echt een Document met een hoofdletter.

Guusje, zei

Wat een prachtig scrapboek heb je gemaakt, die zal zeker een ereplaatjes krijgen denk ik en de stoffen die zijn zo mooi.

mieke zei

Ooohhh dat is een hele mooie herinnering.Goed idee van je.

Toos zei

Wat lief en wat een goed idee

Annelein zei

Leuke stofjes!!!!

En wat was je druk in de winkel. Ik durfde niet eens een praatje te maken... *Ü*...

Wat een leuke lapjes nam die duitse mevrouw mee...

Jammer genoeg was mijn DMC quiltgaren toch niet de juiste kleur... dus binnenkort kom ik nog eens gezellig langs...

Petra Prins zei

En nu ben de gelukkige eigenaar van dit boekje! Het is een schat voor me en ligt op een plekje waar ik het steeds kan zien.
En niet alleen het boekje is een schat!
Liefs!!!!

Rennie zei

Wat een prachtig cadeau heb je gemaakt. Wat een prachtige eigenschap een ander iets te schenken.

Supergoof zei

Wat lief!
Peet BOFT met JOU!
:o)
tot morgen!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>;o)

Francis Gortmaker zei

Wat mooi!! Een geweldig cadeau!!

Supergoof zei

Nog effe wat lekkers halen,.... telefoon sjouw ik mee,.... tot zo!
;o)

Sue-Anne zei

What a treasured gift this is going to be!

Marijke zei

O wat geweldig leuk om je eigen stoffen zo in een boekje in te lijsten!
groetjes Marijke