zondag 3 juni 2012

...."Hartstikke"...leuke dag...;0)


was het vandaag ..bij de ....


Al die koffertjes..met die prachtige machientjes...de snorrende geluidjes...de gezellige lampjes




...en natuurlijk al die gezellige mensen.....in de kamer of in de keuken bij ..Bep

We begonnen met een lekker kopje koffie..en een heerlijk stukje worteltaart.....MMMMMM...
het WAS ...lekker....



natuulijk gingen we ook aan de slag...met lappies en na een tijdje snorden de machientjes er vrolijk op los...

EN..".kijk daar is".....;0)
aan het strijken..!!!!


het is maar goed dat dat is vastgelegd...anders zouden jullie het niet geloven...;0)))
ook heb ik uitleg gekregen over al die atributen die bij het Featherweight machientje zaten...echt het zijn ware kunststukken en zien er soms eng uit...het zou maar zo op een operatie kamer passen...;0)



maar gelukkig er zit niks gevaarlijks bij....;0)

dan waren er ook quilts te zien...Jeannet  had haar quilts meegebracht...


mooi hé...en er waren er nog veel meer....het was vol in de kamer en foto's maken van de quilts ging wat moeilijk...maar die zijn zeker wel gemaakt...kijk maar...;0)



natuurlijk gingen de quilts ook rond..want dat wil je toch wel van dichtbij bekijken ..en aanraken...



en die stapeltjes die er dan zo hier en daar liggen...;0)



en hoe vindt je dit bosje met quilts!!!...;0)


Tof hé......
en dan deze achterkant...whow wat een stofje....



pffftttt effe tijd voor een overheerlijk soepje!!!!



en dan haalt Janny deze pracht quilt in wording uit haar tas..."huisjes"..!!!


en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Bep en Jeannet..bedankt voor het organiseren van deze gezellige dag.....;0))
Fijne avond....

19 opmerkingen:

Simone zei

Wat ziet t er gezellig uit!

quilting Jeannet zei

Gerdaatje, wat was het weer gezellig om je te zien en te spreken,de dag zal vast een vervolg krijgen. enne....dat ene quiltje uit het bosje met de hexagonnen is me wel heel dierbaar hoor....

bep zei

O Gerda ik mis de machientjes en jullie nu al,ik zou morgen zo verder gaan.Nodigen we meneer de Bruin weer uit en dan mag hij over de lifestile vetellen,gaan we er allemaal weer jonger uit zien net zoals hij. Oh wat was het gezellig, welterusten voor straks, Bep

Yvonne aka sommeke zei

Een heel gezellige topdag, dat is duidelijk!

mieke zei

Gezellig hoor.

GRANNY'S HOUSE zei

Wow, dat ziet er gezellig uit.

Groetjes
Ines

Heleni zei

Zóóó lang naar uitgekeken en de dag is omgevlogen, vind je niet?
Maar wat was 't leuk.
Ik hoefde er alleen de hengseltjes nog aan te naaien thuis, dus vandaar dat 't nu klaar is. Ik ga er nog één (of meer) maken, haha. Helemaal de smaak te pakken.

groetjes Heleni

Supergoof zei

Het ziet er echt ontzettend leuk uit! Met heel veel bekende gezichten.
Wel jammer dat er geen snorrend geluidje bij de foto's te horen is,...
Slaap lekker!
;o)

Josephine zei

Heee, waar is de foto van "Jomanda"? Pas achteraf besefte ik dat mijn vest precies de kleur is van die gewaden die ze altijd droeg... Ik heb net pas de auto leeg gehaald, even gewacht tot de hondjes ietsjes minder enthousiast waren... Nog super bedankt voor je lieve kado, morgen gaat hij in de tuin!!
XXX

Margreet zei

Het spat ervan af : Het was superleuk, dat zie je zo op de foto's !

Marians Quiltblog zei

Je kunt wel zien en lezen dat je erg genoten hebt. Bij Bep is het altijd genieten! Fijne week. Groet Marian

Kleine Vingers zei

Het ziet er erg gezellig uit.
Groetjes Aurora

Debby zei

Jaaa, was gezellig, he? Zit nog na te genieten....

Groetjes Debby

carina zei

Ooh wat gezellig ziet het er allemaal uit. En mooie quilts die zo effe voorbijkomen. Leuk die klassieke machines.... En ze snorren ook nog gewoon. Niet kapot te krijgen, zoals al die electronische supersonische machines waar je drie kwart niet van gebruikt.....groetjes carina

Lida zei

Dat was puur genieten! Nu lekker nagenieten en aan de slag met al dat enge spul! Groetjes
lida

katrien zei

Dit moet super leuk geweest zijn.

Joyce zei

Hélemaal TOP!! Wat ziet dat er gezellig uit. Ik ZIE je genieten!!
Ga ook maar eens sparen voor zo'n te gek masjientje.... ;0))

Guusje, zei

Wat hebben jullie een leuke dag en wat een leuk tasje hebben jullie gemaakt. Zo te zien was het een dag met een gouden randje.

Marguerite zei

Wat leer ik toch een hoop door het bloggen. Zoveel mensen die zoveel moois maken. Zit met een grote glimlach voor de computer. En met een groot vraagteken boven mijn hoofd, lukt mij dit ooit ook?????Groetjes Marguerite