vrijdag 15 juni 2012

King George III....

Nou daar ligt ie dan op de bank...King George III....;0)..

(.dat heb ik niet elke dag een King op de bank..)


Het is nog niet klaar hoor....ik quilt me suf..

rondje nummer zes ..zit in de ring ...en daar ben ik mee aan het doorpitten..



eigenlijk is het wel leuk...de lijntjes volgen ...en je ziet het blokje steeds mooier worden.....

Vijf rondjes zijn er klaar...



in de sterreblokken..ga ik rondjes quilten....en de sashings ...eh...dat weet ik nog niet.....!!!!
maar ik loop al weer te hard van stapel...*Ü*....eerst de andere zes blokken..ehhh..rondjes nog!!!!


Fijne dag!!!...;0) .

30 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ik vind hem zo vreselijk mooi Gerda, je hebt er ook heel mooie warme kleuren voor gebruikt, maar ik moet eerst wat andere dingen afmaken, al kriebelt het wel heel erg als ik die van jou zie.

Noa zei

Mooi is hij geworden ben benieuwd hoe je hem quilt ik ben bij blok 6

Judith zei

Tja t klinkt een beetje flauw, maar ook ik vind hem erg mooi! Fijn weekend en quilt ze!

Marijke zei

Wat een prachtige quilt een sierraad op je bank, ga er zelf toch maar over denken om het patroon aan te schaffen...
Vind hem over jouw bank mooier dan het plaatje van het patroon, hihi!
groetjes Marijke

katrien zei

Heel mooi,succes met quilten.

Anoniem zei

A gorgeous quilt with beautiful fabrics.

bep zei

Prachtig Gerda,gezellig blijven doorpitten, ik doe het je niet na,
Bep

Heleni zei

Geweldig mooi.

Heleni

Marians Quiltblog zei

Oh Gerda, wat is hij prachtig. Echt koninklijk! Groet Marian

Rennie zei

Het wordt erg mooi en ik heb er ook altijd last van dat als je met het ene patroon aan het quilten bent, je gedachten en verlangens alweer naar het andere patroon gaan.

Else zei

Doe maar gek de koninklijke op de bank, het is wel een schatje!! Suc6 met verder doorpitten. Fijn weekend, knuffel Else

Kleine Vingers zei

Dat ziet er mooi uit Gerda! Het is ook helemaal "quiltweer" vandaag dus kun je weer lekker aan de slag.
Groetjes Aurora

Supergoof zei

Geweldig zo'n KING op je bank! Denk dat onze koninklijke familie je benijdt,...
Heb nu meteen dat liedje van vroeger van de pepermunt in m'n hoofd,...
;o)
Je bent KEIKNAP!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat is hij toch mooi, ik zou er bijna voor buigen.

Groetjes
Ines

yvonne zei

Het zoooooo mooi aan het worden .
Gaat echt een pronkstuk worden....

Phyllis zei

Oooooh, wat is hij mooi! En hij wordt natuurlijk nog veel mooier door het quilten. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat straks, hoop hem dan ooit 'in the flesh' te mogen ontmoeten!

christine zei

prachtig jouw eigenste King George.

nog even en dan is deze ook weer klaar komt er nog een Queen bij?

christine

Phebe and Jane zei

Je schiet dus al lekker op met het quilten. Al bijna op de helft van de rondjes. Ik sluit me aan bij alle vorige dames: je king is prachtig.
Groetjes,
Marian

Inge zei

Prachtig, Gerda! Quilten voegt echt iets toe hè. Steeds meer komt er "leven" in de quilt. Succes verder hè, lekker doorgaan.

Fijn weekend,
Inge

Ann zei

Hoi Gerda,
Wat is dit een mooie quilt! Heb je geen punthoofd gekregen van al die rondjes? ;-)
Alvast een fijn weekend toegewenst!
Ann

Anny zei

Via,via kwam ik op je blog... en ik geniet! Prachtig quiltwerk! Gezellig weekend Anny.

Marianne Gooren zei

Jouw King is prachtig, Gerda!
Mooie kleuren, mooie stofjes:)
Ben je al zenuwachtig voor zondag? Hmm gaat Oranje het halen? Ik heb eerlijk gezegd zo mijn twijfels:(

Fijn weekend, Gerda!
Groetjes,

Marianne

Bizzy Martine zei

Hey Gerda, wat een prachtige quilt!!!!
Groetjes, Martine

Guusje, zei

O wat is hij toch mooi en wat ga je snel. Het is me wat zulk Koninklijk bezoek. Veel plezier bij het quilten.

Annelies zei

Zo mooi !!! Succes hoor.

Merel zei

Bij mij mag er ook wel zo'n koning op de bank liggen. Wat een wonderschone kleuren heb je gebruikt! Petje af, je hebt zelf wel een kroontje verdiend.

marion zei

heel heel erg mooi, je king george

Anoniem zei

Wat maak jij het toch altijd een feest om je blog te lezen en om je foto's te te bekijken. Deze meneer is het bekijken meer dan waard:)


Groetjes Hermien

Annelein zei

Ha... hier wordt ook al zo hard gequilt... 't Is zelfs zo erg dat ik helemaal niet aan bloggen toekom.

Deze George wordt met de week mooier... *Ü*...

En ik heb op internet gezocht naar het nummer van mijn DMC quiltgaren... volgens mij is het nummer 648...

May Britt zei

Just found your blog and noticed this wonderful quilt. I wonder what the patterns name is and if you know where I can buy it. I loved it so much :)