dinsdag 12 juni 2012

nog meer sterretjes!!!...;0)

met al die vrolijke heldere stofjes in de  Winkel .....kriebelt het natuurlijk wel om er wat mee te doen ;0)....

en aangezien ik nu in de sterren mood ben....tja...;0)

zoals ik al vaker zeg..."je kon d'r op wachten....*Ü*


dat vind ik nou zo leuk...verschillende sterretjes uit één stofje...elke keer een verrassing......

en deze dan......echt ik wordt er helemaal vrolijk van...;0)



kijk nou hoe leuk die rondjes....

ik gebruik hier dit mallensetje voor....



als je dan het patroontje uitzoekt en je blijft tussen de naailijntjes (puntjes) kun je ze precies op het juiste punt leggen...( de mallen zijn incl naad toeslag)....ehhh ik werk nu eenmaal graag met malletjes ...;0)

nou hier nog een paar sterretjes...;00



of om ze om het sterretje te zetten..net weer even anders....;0)

en dan nog deze bolletjes...



Leuk hé....zo kan ik wel doorgaan....
(deze sterretjes komen niet bij de sterretjes van het vorige berichtje hoor...)

maar nu ga ik even quilten...ja jullie lezen het goed!!!... ik doe een poging om King George door te quilten.



...af en toe een steekje...tijdens de voetbal.....;0))
Fijne avond...;0)

21 opmerkingen:

Judith zei

Je King George is prachtig. Leg ook maar over die strijkplank, dan neem ik alles in een keer mee.

Phebe and Jane zei

Zo, jij bent lekker bezig! Je King George is prachtig. Veel plezier met het quilten en het voetballen.
Groetjes,
Marian

Elsbeth zei

Gonnie, je bent een "STAR"!!!

quilting Jeannet zei

Wat vind ik je sterretjes mooi Gerda, ik zag in de nieuwste quiltmania een antieke quilt uit het Victoria en Albert staan met deze sterretjes, had die Mevr. 2.5 jaar over gedaan om in elkaar te krijgen ( de replica dan)

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zijn je sterretjes mooi!!!

Groetjes
Ines

Annelies zei

Erg mooi !!!

Balsemien zei

Leuk Gerda en wat een verrassende vresultaten, net als met hexagonnetjes dat is soms ook zo leuk...

marion zei

ooooh wat een gave sterretjes........en je king georege dan ook nog. Soms kan je blog teveel zijn om naar te kijken.......:):) Prachtig gewoon

Anoniem zei

Gerda, Prachtig zowel je King als de sterretjes,


Groetjes Hermien

quiltlodge gerda zei

Gezellige sterretjes en prachtige King.

Supergoof zei

Zouden de sterretjes ook met een fw kunnen, of is dat erg moeilijk?
*Ü*

Heleni zei

Het zijn plaatjes Gerda. Zóóó mooi.

Heleni

Shirley zei

Ze zijn om te smullen, ik vind die felle oranje/gele kleurenlapjes wel heel erg mooi.

yvonne zei

Helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!

Marguerite zei

Oh wat mooi vooral die laatste foto. Wist niet dat je malletjes had, ben ook maar een beginner.
Groetjes Marguerite

Lida zei

Sterrenpracht bij jou! Succes met de King, wordt vast een geweldig geheel! Groetjes
lida

Terray zei

Ohhh kijk er is een speciale mallensetje op de markt, om van die mooie sterren te maken.
Blijft ze fascinerend vinden door het caleidoscoop effect!!

De King George wordt ook errug mooi!

Groetjes
Tertia

Hubertine zei

Hellluuupppp.....ik zie allemaal sterretjes voor mijn ogen!!!! Wat een vrolijkheid!

katrien zei

Héél mooi hoor.

Unknown zei

Beautiful!!!

mieke zei

Mooie sterretjes, dat is inderdaad heel leuk om te maken.
En een hele mooie KG.