donderdag 7 juni 2012

"op stap"...;0)

Zo de auto gepoetst ( ehh...eigenlijk glom die nog)...benzine getankt...en op stap...voor het eerst met mijn auto-tje...;0)


naast me op de stoel ligt een route planner uitgeprint...ben wel wat nerveus..want ik ben zo'n hein met de weg zoeken....*Ü*...

onder weg goed op de borden kijken....


oke..ik zit goed..nu gewoon rechtdoor...;0)

ojee of toch niet.....jawel gerda ..gewoon doorrijden.....;0)

brug over...


een rotondetje of zes ( geloof ik)....

EN DAN............ben ik er......;0)

ALLEMACHIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat een plekje...dat moet ik even op me in laten werken!!!...


"HET"huis van Ingrid en aan de rechterkant de"haven"....



Dan komt Ingrid naar buiten....kom zegt ze de koffie is klaar...gezellig dat je er bent...en dat vind ik ook....!!!

"even " een rondleidinkje in huis...jeetje...( ehh geen woorden enneh ook geen foto's..)

...denk aan het afstapje......en dat klinkt dan weer heel bekend!!..;0)

Na een overheerlijk caloriebommetje ( foto vergeten) naar binnen hebben gewerkt onder het nodige gekwebbel...deden we een rondje Blokzijl.....

de foto's zeggen denk ik genoeg...;0)






en het weer was zo heerlijk ...het zonnetje scheen dus hebben we lekker op het bankje voor het huis ..een bakkie gedaan......
natuurlijk had ik wat te handwerken mee genomen..maar dacht ik nou echt een steekje te maken...het is de tas uit geweest ..maar dat was het dan ook...;0)


Nu zit ik thuis..lekker na tegenieten van dit uitje...het was reuze gezellig!!!
ennehhhh...ik weet nu de weg!!..;0)
Fijne avond

23 opmerkingen:

Supergoof zei

Pssst,... ik heb net je mok ingeschonken,....
;o)
Het was GEZELLIG!

Lida zei

Wat en heerlijke dag heb je gehad, ik benijd je echt! Lijkt mij zo leuk om daar eens te wandelen en dan lekker een bakkie bij haar te doen en dan kijken hoe al die mooie quilts daar op hun eigen plekje hangen, die heerlijke keuken te zien met die gave kraan en en en... ach je weet het wel, nu lekker nagenieten!
Groetjes
Lida

P.S. Gaaf boek voor Petra!

mieke zei

Heerlijk en gezellig en mooie sterren en quilts heb je.

katrien zei

Wat super gezellig zo'n bezoekje aan Goof.

Vlijtige Handjes zei

Zo te lezen hebben jullie allebei genoten!!!

Ritainquiltland zei

Als jij ook zo'n leuk bankje voor je huis zet mag ik dan ook aanschuiven? Zal ik een tas met quilts meenemen!

Marianne Gooren zei

Fijn dat je zo'n leuke dag had, Gerda! Geniet van het nagenieten;)

Wilma Kuin zei

Hihi,.. leuk om eerst bij haar te lezen en nu hier,..
:o)

not so zen -quilts in Paris zei

Weet je wat je doet: ga weer terug naar B, laadt Goof en twee koffertjes in je otootje en kom hierheen,doosjes met blokjes, er staan hier drie FWtjesen twee grasshoppertjes en een Bernina, hier is het ook leuk hoor en de koffie staat ook klaar...... Prima om met het otootje te oefenen.

Phyllis zei

Heerlijk he, zo'n autootje? Ziet eruit dat jullie een gezellige dag gehad hebben.

Phyllis zei

En ik zie nu pas bij Supergoof je King George, wat is hij mooiiii!!

marion zei

wat een leuk uitstapje....

christine zei

heerlijk he Gerda het mooie K.V.O

ik begin er ook steeds meer van te genieten .maar een andere plek trekt ook hoor!

je king is prachtig en je sjaan geweldig maar wat heb je een mooi autootje.


chrisrine

Rennie zei

Dat was welmhelemaal genieten zeg!

bep zei

Nou Gerda,niet je laten afleiden hoor op de snelweg en dan zomaar rijdend foto's maken,gedurfd hoor!
gezellige dag, Bep

Annelies zei

Wat gezellig ! Ik zag bij Ingrid je King George !!

Irena zei

zeg ik zag het op de blog van Ingrid,wat woon ze toch prachtig,groet irena,mooie werkjes hoor,compliment

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk zo'n dag en dat is rondom genieten.

Groetjes
Ines

quilting Jeannet zei

Wat moet dat een heerlijke dag geweest zijn Gerda, ik ben gewoon een beetje jaliers op je, hahaha, nee hoor, van harte gegund!

sylvia zei

mmm, leuke dag en wat een mooie fotos!!
leuk boekje ook trouwens, en mooie stoffen en leuke quilts....allemensen, wat een leuks is er zo in 1x te zien op je blog als je een tijdje niet geweest bent!!!
Groetjes, Sylvia

Sue-Anne zei

Hi Gerda, Ijust saw some photos of your beautiful quilts on Ingrid's blog. Looks like you both had a great day and what a beautiful place to live!

Guusje, zei

Dat ziet eruit als een mega gezellige dag. Leuk dat jullie zo genoten hebben en wij daar even van mee mogen genieten.

Berna zei

Wat een heerlijke gezellige dag heb je gehad. Bankje voor het huis........ja goed idee. Lekker voor het huis een beetje prullen en voorbijgangers aansteken met het ons allang bekende en ongeneeslijke virus dat quilten heet.
Fijn weekend verder!