zaterdag 2 juni 2012

sjaan blokje...;0)

Gisteren toch maar weer een blokje af gekregen...
zo goed voor bereid ...( dacht ik).....keurig de stofjes voorzien van malletjes van freezerpaper....en genummerd...
dus uitleggen maar...nou niet echt makkelijk...no 27....staat helemaal niet op de tekening...no4  staat in het boek als driehoek..bij mij is het een vierkant...
.maw..alles helemaal verkeerd genummerd..heb patroontjes door elkaar gehaal denk ik....dûh........
dus ...gewoon puzzelen...en dan in elkaar naaien.....

in elkaar gezet...dan heb ik een extraatje erin verwerkt.......een piepklein zakje voor "HET"tornmesje...;0))


los halen dus....het driehoekje zit dubbel genaaid...;0)
zo dat is beter...;0)

.

mooi hé...hûh.....foutje..*Ü*...
loshalen maar...;0)


ehhhh...haal ik de verkeerde kant los!!!!.....;0))

MAAR!!!...ik heb het wel af gekregen...;0)



wat zeg ik..ben zelfs met een tweede blokje begonnen.....



en die schiet ook al lekker op...;0)



Toch wel heerlijk...die "Sjaantjes bee"..!!!
Fijne dag....;0)))

9 opmerkingen:

katrien zei

Leuk je blokjes.Hoeveel moet je er nog ?

Ritainquiltland zei

Ja, je hebt van die dagen dat alles verkeerd gaat. Maar gelukkig is het toch nog goed gekomen.
Succes met je blokjes.
Fijn weekend!

Judith zei

Ach het is af en het klopt ook nog eens, daar kan ik nog een boel van leren!

wilhelmina zei

Wauw Gerda, jij bent wel een doorzetter.
Groetjes Willie

Evelief zei

Zoooo herkenbaar!!! Knap dat je dan nog vol frisse moed verder bent gegaan! Ik moet het dan echt even wegleggen anders blijft het maar verkeerd gaan. Je schiet al aardig op, knap hoor. Het boek staat hier nog gewoon in de kast, durf maar niet te beginnen! Fijn weekend! Groetjes Evelien.

GRANNY'S HOUSE zei

Ze zijn weer prachtig geworden.

Groetjes
Ines

Annelein zei

Het was vast héééééél gezellig... en gelukkig is het allemaal goed gekomen...

Fijn weekend!

Karin zei

Leuke bee,lieve mensen,lekker plagen ,een prima vrijdagsmiddags besteding. Tot gauw...

Vlijtige Handjes zei

Mooie ienie mini blokjes. Prachtige stofjes.