maandag 11 juni 2012

sterrenparade..;0)

Op het moment ben ik druk in de weer met sterren...

"kijkdaaris"...een hele strijkplank vol!!!...


deze zitten al aan elkaar....


en deze moeten nog vast..ik heb ze even uitgelegd om de kleuren te zien....want er moeten ook enkele sterretjes in...en hexagonnen.....




en deze vind ik ook zo'n droppie...;0)


en deze ook..;0)))
 gemaakt uit de stoffenserie  Josephine,,van Petra Prins ....



Fijne avond.....;0)...ik ga nog wat sterretjes maken...;0)

30 opmerkingen:

Annelies zei

Schitterende sterren !!

Marians Quiltblog zei

Wat een mooie sterren heb je gemaakt. Snoepies zijn het.
Groet Marian

Eijra zei

Wow, ik vind vooral die met de Josephine stofjes prachtig.

Conny's-blog zei

Mooi hoor je sterren, wel een heel werkje, die stoffen van Josephine zijn mooie kleuren, prachtig.............gr.Conny.

quilting Jeannet zei

Wat zijn ze weer geweldig Gerda, dat is toch echt wel jou ding he? dat combineren van stoffen, de stofserie van Petra vind ik echt geweldig.

Ada zei

Daar is maar één woord voor....PRACHTIG !!

Margot zei

Zoals jij de sterretjes maakt ....
wat vind ik ze toch enig , helemaal dol ben ik er op !!

Grit zei

Wow, das wird ja wunderschön.
Liebe Grüße Grit

neeftje zei

Wat een prachtige sterren!

Heleni zei

Wauw wat mooi Gerda.
Vooral de Josephine's spannen de kroon. Wat een kleuren.

Heleni

Bizzy Martine zei

Wauw Gerda, wat een mooie sterren!!!
Groetjes, Martine

Marianne Gooren zei

Je sterren zijn MOOI, Gerda! Die stoffenserie Josephine is prachtig...

Lieve groetjes,

Marianne

Supergoof zei

Kheb de strijkplank al klaar gezet, dan kunnen ze erop!
;o)
Zonder gekheid, de sterretjes hebben de x factor voor 200%, want wat zijn ze mooi!!!!

Annelein zei

Ik zit met een zonnebril op achter het scherm.... zoveel schittering... dat kunnen mijn ogen niet verdragen...

Je sterren zijn S*C*H*I*T*T*E*R*E*N*D

Ans zei

Mooi hoor!

Terray zei

Prachtige sterren. Het is m geloof ik ook de stof combinatie dat ze zo mooi worden.
Moeten de malletjes op een bepaalde manier gelegd worden op de stof om zo tot van die mooie "caleidoscoop"-achtige vormen te komen?? Ik ben erg benieuwd want dit is ook wel een "iets" wat ik erg graag zou leren maken

Groetjes
Tertia

Berna zei

PRACHTIG!!

katrien zei

Wat leuk al die sterretjes.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zijn ze toch schitterend.

Groetjes Ines

Guusje, zei

Wat een schitterende sterren, ik weet het nu zeker.... Wil ik ook.

Wilma Kuin zei

Wat een prachtige sterren!! Die heb ik ook nog ergens liggen,..
UFFOOTJES<>>
:o0

Joke zei

Ach ja, nu zie ik ze, je lieve sterretjes.
Je had me wel nieuwsgierig gemaakt!
Zit nu lekker op de bank te genieten van de mooie stofjes die ik vanmiddag kocht.

Vlijtige Handjes zei

Prachtig!!!!

Nardy zei

Mooi Gerda! Ik ben hier ook druk bezig met de sterren. Fijne avond, groetjes Nardy

Lida zei

Ze zijn prachtig! Wat een mooei stofjes gebruik je! Veel plezier met de steekjes,
Lida

Judith zei

Te leuk! Geniet ervan! Ziet er enig uit. Zet maar een bewaker bij je strijkplank! Want die 'hoes' neem ik zo mee!!

HA HA

Fijne avond,

marion zei

wat een lieve lieve sterretjes......

Francis Gortmaker zei

Heel mooi! Hoe groot gaat het worden?

christine zei

S*C*H*I*T*T*E*R*D!!!!!!



Christine

Jantine zei

O wat ben jij lekker bezig, ik vind je sterren echt schitterend!