dinsdag 7 augustus 2012

een beginnetje...;0)

is er gemaakt met de keuken.....de bovenstekastjes zijn eruit...en de wand gesloopt....;0)


kijk daar piepen onze eerste keukentegeltjes te voorschijn....( het zijn geen antieke hoor....)

die waren er netjes achter weggewerkt..;0)


haha geen gezicht hé...ik kon nog koken..maar dat gaat na vandaag ook niet meer lukken....
de bedoeling is dat het aanrecht er vandaag uitgaat......

gelukkig heb ik boven een plekje waar ik wat steekjes kan maken....want veel helpen kan ik niet vandaag....
dus tijd om met mijn nieuwe lapjes aan de slag te gaan...;0)
mooie achtergrondjes....


misschien "sjaan" maar weer eens tevoorschijn halen...( maar niet te hard roepen ..want ik doe zomaar weer iets anders..;0)..)

of zal ik iets met deze gaan doen...??



of met de sterretjes..of King George III...die schiet ook al lekker op....of...of...
ach weet je ik zie wel....ik heb tenslotte vakantie toch??..;0)

Hele fijne dag...;0)

20 opmerkingen:

Phebe and Jane zei

Succes met de verbouwing. En met de steekjes en lapjes natuurlijk.
Groetjes,
Marian

Balsemien zei

Veel succes met de verbouwing Gerda!

neeftje zei

S6 met verbouwen!!!

Else zei

Je hebt gelijk lekker de lapjes boven op zoeken, de stof van de keuken is geen beginnen aan (lol) Suc6 en fijne vakantie, knuffel Else

quilting Jeannet zei

Ohh, Gerda....wat een stof van het verkeerde soort zal dat geven..ik moet helemaal niet kijken bij je, ik griezel er van, want wij gaan dit traject ook in ergens in oktober, en ik zie er tegenop....scheelt dat het wel een eigen keuze is. Succes met het leuke stof!

Nelleke zei

Hallo Gerda twee uitersten van stof laat je zien als straks de keuken klaar zal zijn dan ben je ook weer blij dus als ik jou was ging ik ook af en toe maar stilletjes naar boven om bij te tanken maar dan met leuke stof:en leuke stofjes die heb jij.groetjes Nelleke

Hester zei

Bij mij ziet het er ongeveer net zo uit. Met een prachtig wit waasje. Gelukkig zijn je lapjes bereikbaar. De mijne liggen ergens onder stof lakens en wachten tot het stof is weg gepoetst. Veel lappies plezier vandaag.

Wilma Kuin zei

Succes met d everbouwing!! bbbrrr,.... veel stof van het slechte soort,.
;o)

Gelukkig laat je ook de juiste stofjes zien,..

Supergoof zei

Wat zal het straks mooi en gezellig zijn in de keuken nu daar een echter *T*O*P*P*E*R* aan het werk is!
Zet 'm op!
:o)

katrien zei

Oh hier ook al verbouwingen.Succes.

Kleine Vingers zei

Succes met de verbouwing en geniet lekker van je lapjes
Groetjes Aurora

carina zei

Spannend je verbouwing knap dat je dan nog de rust kunt vinden voor wat steekjes groetjes carina

Lida zei

Juist je hebt vakantie, dus lekker rustig aan en je vooral niet druk maken, dus ook kalm aan met de steekjes en de lapjes, groetjes
Lida

Annelies zei

Oei Gerda ! Veel sterkte met alles.

Anoniem zei

Gelukkig heb je de lapjes nog, jij vermaakt je wel.
Succes met alle twee.

Groetjes,
Marga♥

Annelein zei

Ik dacht even dat jullie een geheime kamer in de winkel van Petra hadden ontdekt...

Maar meid... je hele keuken moeten missen...

Gelukkig is alle narigheid weer snel vergeten als je van de nieuwe kunt genieten...

Marijke zei

O zo'n keuken verbouwing... wat een narigheid, maar heeft ook voordelen zoals een keertje niet koken, hihi en later... krijg je er vast een prachtkeuken voor terug!
Veel plezier met je lapjes!
groetjes Marijke

Guusje, zei

O dat ziet er goed uit, nu weer opbouwen dat is altijd het leukste werk. Mooie lapjes....

Petra Prins zei

Eerst zooi, dat hoort, en daarna ..WOW! Fijn dat er lapjes zijn als je even niet kan helpen slopen.

Miranda zei

Nog even en dan gaan ook wij aan het slopen beginnen! Lieve hexjes en wat King George al gequilt? Jij bent snel!!!! En oooo...die Jane...helemaal weggestopt, net als hier. Hopelijk maak ik haar na de verhuis eens eerst af. Groetjes