dinsdag 21 augustus 2012

stof-stoffen-stoffig...;0)

en dat laatste is in grote getale hier aan wezig!!..;0(. ..het ligt overal..in de kasten..zelfs boven..en ook al probeer ik het hier en daar weg te poetsen..


het ligt er zo weer....want ook dat brengt een renovatie met zich mee...

de keuken zijn we weer aan het opbouwen..het aanrecht wordt nu op maat gemaakt ( DH timmerde ooit onze keuken en die wordt weer herplaatst..aangepast..en van een kleurtje voorzien ...en van een afwasmachiene...YES!!!...;0))

Het patchen staat op een laag pitje...ook hier ben ik aan het renoveren...;0)..


nl. de Dear Jane van nieuwe sashings voorzien.....

de blokjes liggen netjes op een stapeltje te wachten tot ze aan de beurt zijn...




eigenlijk wel een leuk gezicht..zo'n stapel met affe DJ blokjes...;0)



maar doordat ik af en toe mijn heil zoek op mijn ( ook zo stoffige kamertje..( het goede soort stof dan hé)...en een paar steekjes maak ..zitten de randjes tot  en met E al weer bijna aan elkaar...



en ben ik weer bijna zover als ik was..;0)

maar ook rij F is op wat kleine dingetjes na ( een applicatie ...en één blokje zie ik nu)..klaar...
dus die kunnen er gelijk aangezet...;0)



en dan....( daar ga ik weer wil gelijk tien passen vooruit...*Ü*..).....komt logischerwijs..rij E...dûh..die is ook bijna klaar...(of eigenlijk was ook al bijna klaar)...

verder heeft mijn computer ( of blogspot) kuren!!!
sommige weblogs zie ik maar voor de helft...geen foto's of geen tekst....reakties krijg ik terug via de mail????
en de update's werken voor geen meter.....ook last van stof????
maar eens even de hulptroepen inroepen!!!!!

en nu..aan de slag met stof..in welke vorm dan ook!!!!
hele fijne dag!!..;0)



14 opmerkingen:

Elisabeth zei

Gerda je gaat als een trein met de wederopbouw van je DJ...hopelijk gaat jullie verbouwing ook zo voorspoedig!! Groetjes Elisabeth

Annelies zei

Wat een mooie blokken Gerda. Heel veel succes met de verbouwing !

sylvia zei

zo, daar wordt flink gebouwd bij jullie!!! En allemaal met super resultaten: wat zul jij over een tijdje tevree over de wereld hopsen: quilt klaar, huis klaar.....lekker gevoel!!! Kun je weer wat nieuws beginnen......grijns!!!

GRANNY'S HOUSE zei

Je schiet zo lekker op, wat zal die mooi worden en succes en sterkte met de verbouwing.

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Wat ga je snel met je blokken aan elkaar zetten.
Ben je nog iets meer te weten gekomen over de pijpekop?
Tegen de (verbouw)stof kun je met een bloemenspuit een nevel spuiten in de lucht.Dan komt het fijne stof vlugger naar beneden en blijft niet zo lang 'hangen'.
Succes met de stoffen!
groetjes,Truus uit Drenthe

Conny's-blog zei

Nadeel van verbouwen he, de troep ervan. Maar er komt een eind aan en dan wird het weer mooi, toch. En je quilt word prachtig, je gaat als een speer..................gr.Conny

Balsemien zei

Hier is het buiten stoffig, houtstof ;-))
Hoop dat je keuken snel weer in orde is en je kan genieten van je afwasmachientje, dat is toch zo heerlijk!

betty prins zei

Wat ga je goed met je Sjaantje, ach en wat de stof betreft.., verbouwen gaat niet zonder en straks geniet je volop van je nieuwe keuken!

Judith zei

Joh wat ga je hard met Jane, Ik ben echt reuze benieuwd hoe ze er na haar 'verjongings kuur' uit zal zien. De keuken komt elke dag een stapje dichterbij. Heerlijk! Geniet ervan.

Guusje, zei

Wat knap dat je alles gerenoveerd hebt en wat ben je al ver hij wordt prachtig en dat andere stof ja het hoort erbij he ach je moet maar zO denken na stof komt zonneschijn.

marion zei

dol op stof en zeker die zwart witte.......:):) succes met het stofruimen

annemieke zei

Erg mooi je Dear Jane.

Groetjes Annemieke.

Anoniem zei

Jeetje, wat een stof zeg. Maar dat hoort helaas bij verbouwen. Veel succes ermee, en hopelijk kun je binnenkort weer volop genieten van je andere stoffen.

Francis Gortmaker zei

Leuk die stoere zwarte lapjes in de quilt. Blijf leuk om te zien wat iedereen naar eigen smaak bij elkaar zoekt aan kleuren en patroontjes. Succes met je verbouwing, denk aan het eindresultaat!!