zaterdag 4 augustus 2012

Wildquilten..??

Dit kwam je vandaag tegen als je in Zutphen liep...;0)


Wildquilten...denk je misschien????

Maar nee dat zat even anders...er zijn festiviteiten in Zutphen...hartstikke leuk natuurlijk....gezellige muziek..hier en daar een drankje...en daar moeten mensen nodig van plassen!!!!
Dus had de commissie van dit feest maar bedacht om een P..bak te plaatsen...zodat de "mannen" hun  hoge nood konden lozen....maar om dit nou voor een Quiltwinkel te zetten was toch niet erg handig...want al die dames die komen zitten niet te wachten op piesende mannen....
Na veel vijven en zessen en heen en weer geschuif van het vieze ding....besloten we het anders aan te pakken..( met handschoenen aan dan hé!!!.....)

Plastic erom!!!!!...


opluisteren met een leuke quilt!!!....



een keurig briefje erop...;0)



( het feestje begon rond drie uur).....

Zo ons uitzicht was er wel wat leuker opgeworden!!!

Veel complimentjes kregen we...en er werd VEEL geglimlacht.....en sommige mannen....keken strak de andere kant op!!...;0)

Inmiddels is het feest in Zutphen in volle gang en is de P..bak weer klaar voor gebruik..( op de bierglazen en flessen na die ze erin hadden gestopt..maar DAT...ruimen ze zelf maar op!!!

Feest en drink voorzichtig...;0)
Fijne avond!!!

oja ik was vakantiewerk aan het doen...het was zo druk!!
maar NU..heb ik echt vrij!!!..;0)

21 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een leuke oplossing ! Fijne vakantie.

quilting Jeannet zei

Hahaha, wat een giller Gerda...met handschoenen aan......stel je voor dat ze op of onder de quilt zouden plassen....je moet er niet aan denken, maar jullie hebben helemaal gelijk, plassende mannen voor een quiltwinkel...pffttt, het moet niet gekker worden. Fijne vakantie joh, geniet er van, de zomer komt woensdag weer terug!

Lida zei

Geweldig mooi opgelost! Maar ja welke sufferd zet dan nu neer voor een quiltzaak!
Geniet van je vakantie, groetjes
Lida

carina zei

Getsie zeg nou dst hebben jullie weer goed opgelost. En nu echt vakantie lekker van genieten! Groetjes carina

GRANNY'S HOUSE zei

Ik lag dubbel hier, wat een geweldige oplossing, ik begrijp toch nooit dat er speciaal voor mannen zo'n ding word geplaatst, wij houden het toch ook netjes op.

Fijn weekend en groetjes
Ines

Patricia zei

hihi, dat hebben jullie leuk opgelost zo. Ik kan me voorstellen dat je zo'n ding niet voor je winkel wilt hebben.
Grt Patricia

Marga (MarPie) zei

slim en leuk.

Groetjes,
Marga♥

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Goed idee,...en prima advertentie voor de winkel.

Atelier Hartendief zei

Wat een oplossing ;-) !!!
groetjes Marijke

Miranda zei

Creatieve breinen daar bij jullie! ZO wordt het onaangename erg aangenaam. Groetjes en fijne vakantie!

Margot zei

Haha , dit vind ik alweer een goeie !!
Maar daar hadden jullie wel een
' gehandschoende ' klus aan !!

Anja.M zei

Haha....geweldig ! ! !
Quilt groetjes Anja.

Berna zei

Dat hebben jullie goed opgelost!
Dit is toch een veel mooier gezicht. Je moet er toch nietaan denken..... Bah ik krijg er beelden bij 
Fijne vakantie!

@nke zei

Prettige bijkomstigheid: er zijn weer heel wat mannen die weten waar de quiltwinkel in Zutphen is.

Enne, met Janneke gaat alles goed. We genieten ons suf als ze bij ons is en zijn dan 's avonds afgeserveerd. Herkenbaar?

Fijne vakantie en quiltgroetjes*+*

Judith zei

Plassende mannen........ bleh.....
Dit is veel beter. Het zullen ook wel mannen geweest zijn die bedacht hebben dat daar wel zo'n bak zou kunnen staan!

En jij een hele fijne, werkzame, klussende vakantie toegewenst!! Tot in september. Kom ik Sjaan showen.........(ik heb echt heel veel gedaan, heb nog naar de norit gezocht..........)

Anoniem zei

Van creatieve vrouwen kan je een creatieve oplossing verwachten!!!


Geweldig.

Groetjes Hermien

Anoniem zei

Wat een leuk verhaal en wat een mooie quilt. Prettige vakantie. Groetjes Wilma Oud

Guusje, zei

Wat een creatieve plasbak, kan me voorstellen dat jullie er iets aan hebben gedaan het is ook geen gezicht.

Sabine.v zei

Was ooit eens op reis in Z-India en daar aanbaden ze het fallus-symbool.. teken van vruchtbaarheid. Daar werden bloemenkransen gelegd, maar geen quilts.

Carlien. zei

Wat een oplossing! Een fijne vacantie gewenst.

Anoniem zei

Haha, wat een heerlijk verhaal. Ik kan mij indenken dat je hier niet de hele dag tegenaan wilt kijken, dit is een mooie oplossing zo. Ik wens je een fijne vakantie toe, en succes met de verbouwing.