maandag 13 augustus 2012

ZO BLIJ..!!!!!...;0)

word ik als ik al jullie lieve positieve reakties lees op mijn vorige blogje..!!!!
DANK JULLIE WEL!!!!!!!!..;0)

ben nog een beetje in de wolken...want nu gaat mijn King George ook nog op reis!....naar Birmingham nog wel...;0)..

maar ook weer met de voetjes op de vloer....*Ü*...

dus heb ik Dear Jane er maar weer eens bijgehaald.....

blokje G-10 is klaar...Woven Meadow...
gemaakt van een marker streeplapje...was wel wat dikkere stof..maar het is gelukt!!!


en zoals ik vorige week al schreef ...de twijfel over de sashings....zal ik ze wel of niet vervangen???

nog even denken....dus eerst nog maar een blokje gemaakt....

G-11......en hoe heet die???

zo toepasselijk...dat kan geen toeval zijn...;0)
Decisions Decisions...;0)



DUS...!!!!

ben ik begonnen met de sashings los te halen...en ik heb al een paar  nieuwe gesneden....


gekleurde stickers er op met het nummer van het blokje...en er zijn er zelfs alweer een paar aan elkaar genaaid......


en ondanks dat ik alles heb genummerd..naai ik toch weer een blokje op de verkeerde plek..( maar die laat ik zitten hoor...;0)...)
ben nu al blij dat ik besloten heb het te veranderen....!!!

met de verbouwing gaat het goed...de vloer is gestort..de muren beraapt..leidingen verlegd...en vandaag gaat het plafond eruit!!!..
en tijdens de graafwerkzaamheden ..vonden we nog een mooi pijpenkopje.....


en wat zo leuk is....er staat een sierletter L op...de eerste letter van DH zijn naam....
tja dat noem ik dan weer bijzonder...;0)

ik wens jullie allemaal een bijzonder fijne dag!!!...;0)







19 opmerkingen:

Martine zei

Wat leuk dat je quilt op reis gaat.
En wat een mooi blokje met de streepstof.
2 totaal verschillende lapjes en zo mooi bij elkaar.

Anoniem zei

Wat is je King George super geworden zeg, en gaaf dat hij meteen op reis mag naar zo'n mooi festival. Succes met de verbouwing, en veel plezier met je DJ.

neeftje zei

Leuk dat king george op reis gaat! En wat goed dat je alle sashings gaat vervangen, een hele klus! Wat leuk zo'n vondst, dat is het leuke van oude huizen, je weet nooit wat erachter zit, ligt! Groetjes

Helen zei

Super gaaf dat jouw King George naar Birmingham gaat. Wel toepasselijk dat hij daar in Engeland hangt :) Veel plezier met DJ. Ik hoop binnenkort jouw voortgang te mogen bewonderen :-D

Supergoof zei

King George op reis! Keiknap & Keispannend!
En het pijpenkopje da's echt een teken, wat een lieffie,....
Pssst, dat Markerstofje is dat 't lappie van het stapeltje dat ik toen heb meegebracht uit Marken?

christine zei

hoi Gerda wat een prachtige blokjes voor sjaan heb je weer gemaakt.
ik heb alleen een vraagje waarom doe je de shasings overnieuw? het zag er zo prachtig uit!
heb ik er over heen gelzen ? ga nog even terug in de tijd bij jou .

christine

Anoniem zei

Wat leuk,dat jouw quilt in Birmingham komt te hangen!
Succes met de nieuwe sashings.
Mooi pijpekopje hebben jullie gevonden.meestal zijn ze zonder een bloemetje-misschien van een bruidspijp?
zonnige dag.
groetjes,Truus uit Drenthe

Joyce zei

Héé KNAPPERT!!!!
Wat heb je een G*E*W*E*L*D*I*G mooie koninklijke quilt AFgemaakt!! Super.
:0))

En ik lees en ZIE dat je behoorlijk in de rommel zit thuis..... doet me denken aan onze verbouwing vorig jaar. Die stof en rotzooi ben ik allang weer vergeten want nà die rommel is het zo geweldig om dan in je vertrouwde maar nieuwe huis te zitten!

Ohoh0h..... je DJ weer uit elkaar?! Wat moedig van je maar wel begrijpelijk! Hoeveel keer zal jij straks de DJ gemaakt hebben
:O)))))))))))))

@nke zei

Dapper dat je de DJ weer gesloopt hebt. Op deze manier wordt het in ieder geval écht jouw quilt.

Sterkte in het stof en quiltgroetjes *+*

carina zei

Wat super dat de koning op reis gaat! Hij is ook wel errug leuk geworden, en je opgraving is helemaal leuk en dan ook nog eens toevallig met de voorletter van je man.....
En oooh wat dapper dat je toch gaat ombouwen! Zeer dapper. Maar goed anders blijf je je er aan ergeren he groetjes carina

Vlijtige Handjes zei

Gaaf dat hij op reis gaat. Mooie stofjes in zwart wit. Ik zal er niet zo gauw naar pakken maar deze zijn heel mooi.

Monica zei

Gewéldig dat King George naar Birmingham gaat. En de kleuren van jouw Dear jane zijn ook mooi, wat was er mis met de sashings?
En dan zo'n pijpje vinden met de letter van je DH dat is echt bijzonder hoor!

Willy zei

Goh nu lees ik ook al dat KG op reis gaat, daar kijk ik niet van op.
Mooie vondst, misschien woonde daar wel iemand met dezelfde voornaam.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik heb je King net bekeken en wat is hij mooi geworden en wat geweldig dat hij op reis gaat.
Goed hoor dat je de sashings eruit haalt, als het niet bevalt moet je wel, anders ga je er maar aan ergeren.

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Hoi Gerda.

TERECHT dat je KING op reis gaat. Dit heb je verdiend.Hij is zo mooi:)


Knap hoor dat je DJ opnieuw begint.
Veel succes.

Hermien

Inge zei

Wat is je King George prachtig geworden en wat geweldig leuk dat hij op reis gaat!
En jij bent een supermoedig ding, dat je Jane gaat uithalen en ombouwen!
Gave opgraving trouwens, heel bijzonder!

Elisabeth zei

Prachtige blokjes...en wat een moed om weer nieuwe sashings er tussen te zetten. Groetjes Elisabeth

Guusje, zei

Wat leuk je king op reis, spannend hoor hij is ook zo mooi geworden die mag wel op tournee. Mooi dj blokjes zie ik en knap hoor de Sashings opnieuw maken trouwens de pijp vind ik heel bijzonder.

Hester zei

gefeliciteerd , met je quilt op reis, ga lekker mee dat stof blijft wel liggen tot je terug bent.


Hoe is het met de verbouwing?