dinsdag 8 januari 2013

Yep...;0)

de eerste vier zakken zijn klaar..;0)



zo tussen al het huiswerk door is het wel lekker om even iets snels te maken...;0)

en ze zijn ook gevuld...



Wat staat dat gezellig he...en ook wel wat makkelijker dan in een glazen pot..!1..;0)

en deze is nog in de maak....nog om rijgen en hier komt een bodempje in zodat het wat steviger wordt...want hij is een slagje groter...hier wil ik mijn malletjes in stoppen...!!!



En daarna....weer aan het huiswerk....

Hele fijne dag...!!!

31 opmerkingen:

Elisabeth zei

Die zien er heel gezellig uit!! Fijne dag, Elisabeth

Ieke78 zei

Wat staat dat gezellig zeg! Mooi gemaakt hoor.

Annelies zei

Heel erg leuk !

Annelies zei

Heel erg leuk !

katrien zei

Superleuk.

Wilma Kuin zei

Super!! En wat zijn ze leuk om te maken he?! Ik heb er heel veel gemaakt en langzaam toch ook vaak cadeau gedaan,..

GRANNY'S HOUSE zei

Leuke mandjes, ik heb er jaren geleden eens een gemaakt voor mijn draadjes.

Groetjes
Ines

Nanske zei

Hele mooie gezellige zakken.

neeftje zei

Leuk hoor, dat is gezellig opruimen!

josé zei

Super Leuk !!

Anoniem zei

Hartstikke leuk gemaakt!!!!
Groet Toos.

quilting Jeannet zei

Dat ziet er wel heel erg leuk uit Gerda, heel wat anders dan bv een plastic bakje, mooi!

Anoniem zei

Mooi hoor. Erg vrolijk ook.

Anoniem zei

mooi geworden Gerda:)


Liefs Hermien

Rennie zei

Heel erg leuk zeg!

sylvia zei

ziet er leuk uit, en wat een struktuur.......;)

betty prins zei

Wat gezellig, die rode mandjes!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat een mooi kleurencombinatie. Echt goed geworden hoor.

groetjes

Wietske

Anoniem zei

Ze zien er echt heel leuk.
Mag ik je een tip geven (doe het toch) voordat je hem dicht naait kan je er als vesteviging oude lammelen erin doen of een stukje ervan als je dat nog hebt. Lammelen kunnen ook gewassen worden dus kan je ze lekker laten zitten. Vaak zijn ze ook nog een zo'n ± 10 cm breed. Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes,
Marga♥

Annie Kingma zei

Leuk en vrolijk, siert je hobby kamer.
Groetnis Annie

carina zei

Leuk gelukt! En praktisch. Groetjes carina

Guusje, zei

Wat een leuke mandjes en de vulling is ook zo mooi. Ik heb ze ook ooit gemaakt van theedoeken en nog steeds in gebruik.

Nardy zei

Erg leuk de mandjes en dat staat erg gezellig!

bep zei

Oh wat gezellig Gerda,ook leuk met allemaal sneeuwklokjes erin! , groetjes Bep

Trui zei

Wat een gezellige dingen! Leuk gedaan!

Wilma zei

Leuk je manfjes vooral als ze gevuld zijn ;-)
Groetjes, Wilma

Monica zei

Super! zien er leuk uit en ook reuze handig

Anoniem zei

Oh wat zijn die zakken mooi geworden. Ik zie zoveel mooie stofjers op jouw blog. Helemaal mijn smaak! Groetjes Wilma

Berna zei

Wat een schattige zakken zijn het geworden! Ooit heb ik er ook eens 1gemaakt om een fles wijn in cadeau te geven. Was een succes.
Sterkte met huiswerk ;)

quiltsathome zei

Het ziet er enig uit !

Annelein zei

Jij bent snel!!!! En wat een heerlijke verzameling bolletjes...