zondag 10 maart 2013

"Hondjes!!.."

Sofie (onze kleindochter) was weer gezellig een nachtje hier...wat wordt ik toch vrolijk van dat "Lieve"kind!!!!
Ze belt er wat van af...


Ooooooooma.....hallo ...doei....en ze speelt weer verder....!!
Danst en zingt op K3...en verteld hele verhalen!!!!!
.......
De snippertjes die ik overhou van het patroontjes knippen..is ook prachtig speelgoed..;0)


en als ze het voorbeeldblokje ziet roept ze waf waf...heerlijk toch!!!!!!...;0)))))

 
 
( het blokje kreeg ik een tijdje terug van Josephine)
Ja...er is dus weer een nieuw projektje....dus ook een nieuw dienblaadje!!!


en inmiddels al een kleine kennel met hondjes....;0)


ik denk dat ik er zo rond de vijftig moet maken ... wil ik een beetje een quiltje hebben...dus kan ik nog even vooruit....

Maar ook de andere projektjes liggen niet stil hoor...er is een DJ blokje klaar ( foto volgd)...en zijn de paarse post lapjes verwerkt tot ...


bloemetjes van Anita...;0)

Wens jullie allemaal een hele fijne Zondag!!!!





18 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Is altijd gezellig een kleinkind om je heen.
Wat een leuke kennel ben je aan het maken en je tuintje is ook zo lief.

Groetjes
Ines

Marijke zei

Wat een leuke hondjes!!!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Annelies zei

Wat een hoop gezelligheid en leuke hondjes. Geniet ervan !

Phebe and Jane zei

Leuk, die hondjes. Staat bij mij ook nog op het programma. Voor ooit.
Groetjes,
MArian

Berna zei

Kleinkinderen staan synoniem voor genieten. Wij oma's weten dat als geen ander.
Lief die hondjes.
Fijne zondag.

neeftje zei

Oooo, gezellig, wat een enig honden blokje, ( leuk voor in de ......quilt???) groetjes

Judith zei

Wow wat een mooi patroontje! Dat zijn allemaal Sjaakjes! Echt super de super!En dan een hele quilt vol... Zeker een quiltje voor Sofie?

Saskia Smit zei

wat een leuke bloemetjes, paars...ook zo mooi. En de hondjes zijn weer een nieuwe look in blogland.

Balsemien zei

Leuk logje Gerda! Wat is het genieten met Sofie! Ben benieuwd hoe het gaat worden. Je paarse bloementuintje is ook geweldig!

Phyllis zei

Super leuk, die hondjes!! Nog nooit eerder gezien dit patroontje, heel veel plezier ermee!

josé zei

Wat gezellig zo'n krummeltje om je heen. En dan zo'n super quilt. Ik ben al een tijd weg van deze Quilt.

Westie quilt hondjes noem ik hem.

Super leuk Gerda.

Guusje, zei

Wat een prachtige hondjes dat wordt een enorm leuke en mooie quilt. Wat gezellig dat ze een nachtje bij jullie was lijkt me enorm genieten. De bloemetjes worden ook al zo mooi.

betty prins zei

Ja, wat kan je genieten van die kleintjes!! De hondjes zijn super leuk, dat zal schattig worden daar een quiltje van!

Miranda zei

Gerda's huisje,bloempjes en beestjes...geweldig die varie Gerda. EN vooral heerlijk knuffelen met Sophie.

Josephine zei

Aaaaah, mn hondje, ook een quilt die ik nog moet afmaken, grrrr!

carina zei

Fijn dat je een kleindochter hebt lijkt me helemaal super. Maar mijn mannen zijn nog niet zover (gelukkig) nog een beetje te jong maar als het zover zal ik daar wel net zo van genieten als jij. Helemaal gezellig. Leuk je hondenbeestenquilt, het lijkt wel een whiskeyhondje. Ehhh hondjes,

Chris zei

Heerlijk zo'n kleintje om je heen, dat is altijd genieten.
Wat een schetige hondjes!! Vreselijk leuk.

Unknown zei

Leuke stofjes gebruik je met je hexjes!!!! Ik ga ze ook gebruiken, heb precies dezelfde in huis!

Groetjes Anita