donderdag 25 april 2013

een Donderdag in Nantes..!!!..;0)

Allereerst was het natuurlijk even zingen voor Petra...want zij was jarig vandaag...


en toen was het tien uur...de beurs ging weer open ..en weer was het hartstikke druk...maar ozo gezellig.....veel tijd om rond te kijken hebben we niet ..zijn steeds bezig met lappies snijden-vouwen-en in de bakkken zetten,,;0)
Foto's van de dear jane's probeer ik morgen te maken...

Wel heb ik bij de overburen wat boeken veilig gesteld...;0)...*Ü*...want het zijn plaatjes!!!..de kamers hebben we heel even bekeken en ohhh wat mooi!!!

 
 
en dit is ook al zo'n juweeltje!!!
borduursters opgelet!!! 

MOOI HÉ!!!!...;0)

en dan nog handwerken met onderandere wol!!!

(ehhh Nardi !!...;0)..)


PFFFFT ...wat een inspiratie!!!!!...;0)

Maar nu eerst de voetjes verzorgen...want die hebben het zwaar!!..;0)


Tot morgen!!!...;0)







13 opmerkingen:

Phyllis zei

Oh, mooie boeken! Sterkte met de voetjes, lekker uitrusten nu, morgen weer een dag!

betty prins zei

Prachtige boeken, die van Segolaine, mooi hoor al die wolletjes! (in Parijs heb ik haar ontmoet en vertelde zij over het boek)
Ja, arme voeten, (ook die van mij..) lekker in een badjes en daarbij dromen over nieuwe projecten!

Annelies zei

Ik geniet van je foto's. Mooi hoor.

Lida zei

Ohhhh die boeken, wat gaaf wat een geweldige aankopen heb je gedaan! Die nieuwe met die geborduurde quilts, daar ga ik dus voor! Wat een leuke dingen staan erin, nu ik hoop die snel ook aan te schaffen! Beentjes 's avonds goed omhoog en lekker neuzen in je boeken en vooral genieten! Fijne dag
Lida

sylvia zei

je bent toch echt Hansje in Luilekkerland daar!!! Ik hang aan de lippen.......of hoe noem je dat...van alle blogsters die daar zijn!!! Tis dan hier ook een feessie om alles te volgen!!!
Sterkte met de onderdaantjes, tot de volgende story......graag veel en veel foto's en nog meer.......grijns!!!
Groetjes, Sylvia

Anoniem zei

Sterkte met de voetjes en heerlijk dat je ons mee laat genieten :)

quilting Jeannet zei

Ja Gerdaatje, wij denken hier wel met gezondmakende jaloezie dat het allemaal Ah en Oh is........maar voor jullie is het natuurlijk vooral hard werken!

Anoniem zei

Wat een genieten op afstand, pas goed op jezelf.
Goed eten en uitrusten tussendoor.

Liefs Hermien

Phebe and Jane zei

Leuk bericht weer! Dat boek van Minnick en Simpson lijkt mij ook zo leuk.
Groetjes,
Marian

carina zei

Je hebt verzorgingsspullen genoeg voor je voeten! Hoop dat ze ook werken, groot gelijk dat je wat boeken hebt veilig gesteld. Nog veel plezier een genieten de laatste dagen! Groetjes carina

Guusje, zei

Wat laat je veel moois zie . Kan me voorstelllen dat je deze boeken gekocht hebt. Geniet. En voor Petra alsnog van harte gefeliciteerd.

Kleine Vingers zei

De boeken zien er prachtig uit. Veel plezier deze laatste dagen! En goede reis naar huis.
Groetjes Aurora

Nardy zei

Prachtig alle dingen die je laat zien! En de wolletjes die ik laatst kocht... zijn voor m'n moeder omdat ze me altijd helpt! Het is zo leuk om daarmee te werken. Geniet nog van alle indrukken en aankopen. Kom gauw weer langs om het boek van Petra af te halen! Groetjes Nardy