zaterdag 13 april 2013

Blauw en een klein stukje DJ...;0)

Natuurlijk kon je erop wachten...als je bezig bent stof te snijden om bakken te vullen voor de beurs in Nantes...en dan ook nog blauw...!!!...;0)
Drie dagen heb ik me ingehouden......en nu..*Ü*....


en die hangen nu over het randje van het dienblaadje met blauw!!!


en er zijn ook weer wat sterren bij gekomen...;0)


Leuk hé...;0)

Ook zijn er weer wat quiltsteekjes gemaakt bij de dog-quilt...(bijna de helft van de hondjes)..

EN!!!!!..........


een blokje van Dear Jane...;0))))

Fijne Zaterdag....



18 opmerkingen:

Annelies zei

Ach ja, ook ik heb gisteren wat gekocht.
Je bent weer lekker met van alles bezig. Fijn weekend !

quilting Jeannet zei

Gerda....je bent vast vannacht niet naar bed geweest......die stofjes kan ik me voorstellen, maar dan ook nog zoveel sterretjes er bij.....deel je geheim met ons quiltsters! Fijn weekend!!

Rina zei

Die stofjes roepen er gewoon om om gebruikt te gaan worden!

Judith zei

Leuk? HEEL ERG LEUK! Ohh dat wil ik ook..... nog even en dan lopen we gewoon in Nantes! Zin in. Tot dan. En voor nu een heerlijke zaterdag en een goed weekend.

Anoniem zei

Snap het helemaal dat je die stofjes niet kon weerstaan ;) En zoveel sterretjes.. hoe doe je dat??? Knap ook je blok van DJ, daar zou ik nooit aan durven beginnen! Fijn weekend!!

GRANNY'S HOUSE zei

Ik begrijp je helemaal ;-)
Prachtige sterren en dat blok is ook schitterend.

Groetjes
Ines

Joke zei

O Gerda, wat een leuke lapjes!

Ineke M zei

Oh wat een mooie blauwe lappies, zie al weer een quilt in gedachten!!
Hopen maar dat er genoeg mee gaat naar Nantes ;-))
groet Ineke

Ritainquiltland zei

Goed bezig!
Mooi DJ-blokje.
Ik ga binnenkort denk ik maar weer eens naar Zuphen. :))

ria vogelzang zei

Geen wonder!!! Ik zou de verleiding nog niet eens zo lang hebben volgehouden, denk ik..... ;))
Zulke prachtjes!
EN ZO'N L*E*U*K DJ-BLOKJES!!!!!!!
kriebel-de-kriebel-de-kriebel....
enikdenkdatikookwathoorroepenuitdekast....
(zucht....toch maar even kijken wie daar zo roept....)
:)
Fijn weekend! Geniet ze, maar dat kan al bijna niet anders; als ik dat moois zo zie...
Liefs, Ria.

josé zei

Gerda geweldig wat voor moois er bij jou allemaal uit je handen komt.

Hester zei

Ik heb gisteren ook ergens blauwe stofjes gekocht.

Berna zei

Ooohhh die verleiding zou ik ook niet kunnen weerstaan hoor. Wat een mooie blauwtjes!
Da achterkant van janny is super gekozen door jullie. Hel mooi.
Fijne dag en morgen een zonnige dag!

Marga (MarPie) zei

Waar haal je toch de tijd vandaan?


Groetjes,
Marga♥

Elisabeth zei

Nu ik de lapjes zo zie heb ik spijt dat ik er niet een paar gekocht heb...misschien de volgende keer! En de sterren zijn prachtig...volgens mij is dit binnenkort een prachtige quilt! En je blokje is dus toch afgekomen, wat was het gezellig hé?!!

Phyllis zei

Wat een heerlijke lapjes! En leuke sterretjes, je bent lekker bezig, leuk!

Jossie zei

Groot gelijk! Blauwe stofjes zijn onweerstaanbaar. Erg mooi.

sylvia zei

kan me voorstellen dat je gezwicht bent...haha..ben ik even blij dat ik niet in de winkel sta: ik was allang bankroet geweest........;)