zaterdag 27 april 2013

Dear Jane

honderdvijftig jaar Dear Jane.....daar hoort een taartje bij...;0)


met echte lampjes....en daar boven hangt de Dear Jane van Bep!!!



Dan zijn er honderd Baby Janes te bewonderen....en als je de zaal inloopt is dat toch wel erg indrukwekkend....


Ook de quilt van "onze Ineke" hangt er ...;0)...ze zit op de Dear Jane bee in Zutphen...en nu..!!!

 
maar ook de Baby Jane van Ria hangt prachtig tussen alle Jane's....
 
 
 En natuurlijk Marian..;0)
 


Jeetje en nog zoveel meer...hier nog een paar ....


En zo kan ik wel doorgaan ( wel honderd keer..;0))....

Vanmorgen dachten we héél even in Nantes te kunnen winkelen...we hadden gehoord van een héél mooi kralenwinkeltje....nou daar gingen we lekker wandelen....eerst de berg op..( jeetje ik heb spieren die ik nog nooit heb gevoeld en niet wist dat ik ze had!!..;0)..)

even zoeken en ja...JEETJE!!!!!!!!!....Joes als je nog eens wat weet!!...;0)
zoveel kleuren...( en wol en veertjes..en kettinkjes.en ..en ...;0)..( we mochten géén foto's maken ;0((..)
Toen ging de mobiel..kunnen jullie komen helpen???...wha ha...;0).. Tuurlijk we komen er aan  ...;0)
en nu is het even wat rustiger en bekijken we onze buit...( kraaltjes uit het winkeltje en lintjes en garen van de beurs)....


en dan de boeken..natuurlijk...

Nog even en dan is het feestje weer voorbij....
Dus....loop ik zo nog even een rondje...( wat wel gevaarlijk is !!..)
Hele fijne dag!!!!



 


19 opmerkingen:

Phebe and Jane zei

Leuk al die foto's van de Dear Janes. En wat een eer dat de mijne er tussen hangt. Dank je wel voor de foto!!
Goeie terugreis!
Marian

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Indrukwekkend!!!!
groetjes
Wietske

Melody zei

Chrome won't translate for me tonight. Fabulous quilts

Trui zei

Wow! Da's genieten! Veel plezier nog!

sylvia zei

wel thuis!! En daar zul je vast nog wel even in een bubbel blijven, die daarna meteen overgaat in een oranje ballon......;0)
fijn weekend!!!

Anoniem zei

Wat een geweldig zicht al die DJ's zo bij elkaar.. elk een juweeltje op zich maar zo tesamen wel heeeeel bijzonder :)

Annerieke zei

Wat een pracht allemaal ..... en die taart helemaal in stijl.... super!
Heerlijk de buit uit het winkeltje, mjam

Elisabeth zei

Wat een fantastische foto's en de quilt van Bep lijkt wel een ere plaats te hebben...zo te lezen hebben jullie het echt super! Groetjes Elisabeth

mieke zei

Heel mooi. Zelfde patroon , met zó veel verschillen.

Wilma Kuin zei

Oh ik krijg de DJ kriebels!!!
PRACHTIG!!!

Teresita zei

Muy bonitos!!!!

Guusje, zei

Wat een mooie foto's en wat leuk om ze allemaal te zien hangen. Wat zullen jullie genoten hebben. De taart is ook erg indrukwekkend, en dan de aankopen ook al zo mooi.

Phyllis zei

Wat super zeg, al die DJ's bij elkaar en wat zijn ze mooi opgehangen. Knap van alle maaksters, ik bewonder ze echt, denk niet dat ik daar ooit het geduld voor op kan brengen. Dank je wel voor alle foto's, echt heel leuk om te zien.

Else zei

Twas weer genieten, bedankt voor je mooie verslag en foto's! Fijne zondag knuffel Else

Sis Voorn zei

Bedankt voor alle Jane foto's !

ria vogelzang zei

Oooooohhhh, wat een prachtig gezicht!!
Geniet ze (en werk ze,natuurlijk..)!

marcella zei

wat een mooie verslag heb je gemaakt van Pour l'amour. Ik heb lekker na zitten genieten

Joyce zei

Wat een geweldige Nantes tijd heb je achter de rug. Prachtig al die DJ's zo bij elkaar.
Wie weet hangt die van mij er over 150 jaar ook bij ;0))

marcella zei

leuk verslag heb je gemaakt over Nantes. Een prachtige stad en de beurs en tentoonstellingen waren schitterend! Mooi dat jij ook nog Veldhoven er achteraan deed :)