donderdag 11 april 2013

een beginnetje...;0)

Het moest even broeden daar op het dienblaadje...maar ik ben er bijna uit!!

De eerste "droppen"zijn gesneden....;0)

 
meestal maak ik kleine hexjes of sterretjes.......

 
en dat vind ik echt leuk..duurt wat lange voor je een "lappie" hebt maar.....;0)

in dat zelfde pakje met mallen ( werk zooo graag met mallen)  zit ook een grotere wybert.....als ik nou...;0)


Jaa dit is ook leuk!!!!

kijk drie kleine sterretjes is bijna één grote!!!


en hier drie grote en drie kleine.....


nou dat schiet op hé...;0)

Gisteravond heb ik er vijf gemaakt.....


Nu nog even denken of het alleen blauw wordt.... of dat er toch ook nog rood in komt....we zullen zien!

Fijne dag...;0)








29 opmerkingen:

Miranda zei

Heerlijk lekker prutsen....daar zijn we goed in...groetjes

Elisabeth zei

Prachtig ik vind dat blauw heel mooi en ook je hondjes quilt is geweldig...tot morgen!!

Bizzy Martine zei

Mooi die sterretjes!!! Helemaal mijn kleur!!!
Grtjs, Martine

Lida zei

Mooie stofjes en prachtige sterretjes! Ja die grote gaan lekker snel, maar die kleintjes zijn weer fijntjes en dat rijmt! Groetjes
Lida

Nelleke zei

Hallo Gerda wat ben je toch heerlijk bezig.Op het moment komt er hier bij mij niet zo heel veel uit mn handen maar als ik zo bij jou kijk geeft het toch wel heel veel inspiratie.Prachtige stofjes laat je steeds weer aan ons zien en ja dan tover je daar weer superleuke sterretjes van.Groetjes Nelleke

Nardy zei

Oh wat mooi weer deze sterretjes Gerda!

ria vogelzang zei

Ik heb hetzelfde pakketje....... uhhhh.....
En dat is dan wel heel verleidelijk........
Wauw! Wat een leuke grootjes...!
Maar even zien vandaag!
Liefs, Ria.

Annelies zei

Heel mooi !

Carin Wijnand zei

Oh helemaal mooi, doorgaan vooral doorgaan ;)

Juicybear zei

Mooie sterretjes zeg en je hondjesquilt vind ik ook echt prachtig.
Groetjes Anneke

Phyllis zei

Dat is een heel handig pakje met mallen ... met een heel mooi resultaat!

christine zei

leuk die grote sterren een mooi blok voor de 7 sisters.

christine

Quibi zei

Erg leuk zeg!!

Balsemien zei

Zo snelle Jelle, wat een mooie oogst in één avond!

Marga zei

Te gek zijn ze groot en klein.
Nu ben ik natuurlijk bevooroordeeld omdat het blauwe zijn.

Groetjes,
Marga♥

Trui zei

Leuk idee, grote én kleine. En schiet idd iets sneller op, hihi. Wordt vast weer een hele mooie quilt! Groetjes!

Jane in Cumbria zei

O wat leuk, die verschillende maten. Dat wordt straks iets heel bijzonders!

susana zei

Leuk, leuk, leuk!
Lekker B*L*A*U*W laten.
groetejs Susi

carina zei

Ja precies die sterren dus! Hahah okay okay ik ga er een paar proberen, wordt vervolgd! Jouw sterren zijn erg mooi. En in blauw ook zo nice. Groetjes carina

Marijke zei

Mooie sterren ben er ook mee bezig in blauw/bruine kleuren....
groetjes van Marijke

Grit zei

Wonderful stars.

Grit from Germany

Saskia Smit zei

Leuk.

betty prins zei

Mooooi!!
En dat pakketje dat vanmiddag door de bus viel is ook ongelofelijk!!
Heel erg bedankt, je ziet snel hoe de hexjes worden!

Annelein zei

Al weer zo'n leuk projectje. Dat met die hondjes was ook al zo'n dropje...

We moeten binnenkort maar weer eens bij elkaar komen. We hebben allemaal vast weer leuke dingen te showen...

GRANNY'S HOUSE zei

Geweldige sterretjes, ik vind ze ook zo leuk om te doen, misschien vandaag weer eens een maken :-)

Groetjes
Ines

My personal craft shop zei

Wat een mooie blauwtjes, helemaal mijn kleur.Groetjes, Tineke

sylvia zei

oh, dat is leukkk, heel leuk!!
fijn weekend, groetjesss

Chris zei

Dat soort drop ziet er heerlijk uit! Je kan er veel kanten mee op. Het blijft leuk om ze te maken, die sterretjes.

Marians Quiltblog zei

Ziet er weer heel mooi uit Gerda. Volgens mij heb hetzelfde setje liggen. Ik zal mijn kast eens induiken. Fijne dag
Groet Marian