maandag 8 april 2013

"Lente" kriebels...;0)

Heerlijk !!!...het zonnetje...ik krijg er de kriebels van!...;0)
allemaal plannetjes....zin in bloemetjes...en de vogels zijn zo heerlijk bezig...;0)
Tijd voor aktie...

 
en nee dit is geen vogelnestje...
dit is mijn haar wat weer voorzien is van een lekker kleurtje!!!

Vanmorgen weer een bezoekje gebracht aan Ami kapper  Heerlijk..een lekkere hoofdmasage..kopje koffie een tijdschrift en een vriendelijk praatje...en niks is te veel!!


Gelijk weer van die heerlijke shampoo meegebracht..;0)
( een pietste reclame...*Ü*...maar ik ben ook zo gek met ze!!!...)


Thuis het wasje aangezet ..en een bakkie gedaan in de tuin......

Er ligt ook nog een dienblaadje klaar...met rood - wit- en blauwe lapjes.....


of zal ik een blauw -witte quilt maken....even denken nog!!..;0)

en er zijn twee Dear Jane blokjes gemaakt....nou niet gek toch hé!!!


 Nu moet ik me haasten want er is nog een uitstapje....
Fijne dag!!!..
en geniet van het zonnetje..;0)

16 opmerkingen:

Phyllis zei

Heerlijk Gerda, allemaal nieuwe kleurtjes! Het is ook de rood/wit/blauwe maand, toch? Oh ja, en ook wat oranje.. Veel plezier ermee!

Marga (MarPie) zei

Heerlijk hé het zonnetje. Ben er jaren geleden mee gestopt met mijn haren een ader kleurtje geven. Sindsdien meer sjans en meer lapjes kunnen kopen. Benieuwd wat het gaat worden vanuit het dienblad. Veel plezier met je uitstapje.

Groetjes,
Marga*

Kiekplaotiesenzo zei

Een heerlijk begin van de week zo te horen, vrolijk bericht, en je kunt nog even vooruit met de lapjes. Succes.

Annelies zei

Blauw wit vind ik ook mooi hoor.
Geniet van het voorjaar !

sylvia zei

wat een blij blogje van een blij mens!! Wat ga je voor leuks maken van blauw wit of rood wit blauw??
En dat rood op je koppie ziet er ook weer netjes uit, hoor! Ik doe de moeite niet meer: mooi grijs is ook niet lelijk........haha
groetjes, Syl

quilting Jeannet zei

Gerdaatje, je lijkt wel een roodborstje, oeps....haartje......hahaha

Judith zei

En dan allemaal in een ochtend?! Knap hoor Gerda! Nog twee weekjes en dan zien we elkaar in NANTES! Jippee.

Chris zei

Haha, mooie foto van je haardos! En je hebt het over een dienblaadje! Het is een blad vol met lapjes en heel veel keus.

betty prins zei

Wat een activiteiten op de maandagmorgen, komt vast door dat zonnetje!!
Heel goed, weer 2 Jane blokjes erbij!

Anoniem zei

Wauw van dat dienblad met stofjes, word ik heel hebberig. Ja lekker he dat lentegevoel. Ik ben nu ook met van alles en nog wat bezig. Groetjes Wilma

Heleni zei

Mooi kleurtje in je haar Gerda. Je kunt er weer even tegen.
Lang geleden ben ik gestopt met kleuren, althans mijn haar. Wat Sylvia zegt, mooi grijs is niet lelijk. Af en toe een beetje saai maar dan laat ik een stukje lok verven.
En op dat dienblaad(je) van je ligt weer zoveel moois.
Ben benieuwd.

Wilma Kuin zei

Mooi kleurtje!! en wat een heerlijk dienbald heb je daar,..

Sis Voorn zei

Iedere vogel zou er blij mee zijn...;-)

Monica zei

Wow, wat heerlijk op maandag naar de kapper, en wat liggen die lapjes er leuk bij zo op dat stapeltje, alle drie de kleuren zijn leuk, maakt niet uit welke combi je kiest. Mooie DJ blokken

Anoniem zei

Hi hi, het lijkt mijn voorraad lapjes wel ;) Ook ik kan niet kiezen en twijfel nog steeds tussen rood-wit, blauw-wit of alles door elkaar... Ben benieuwd wat jij gaat doen! Groetjes!!

Annelein zei

Oh... Gerda.... dat dienblaadje!!!!

Wat een smullapjes bij elkaar...