woensdag 24 april 2013

MOOI..!!!!!!...;0)

Het was nog even spannend of het boek van Petra en An op tijd hier zou zijn.....vanmorgen is het geariveerd....en werd het helemaal vol bewondering bekeken...;0)


en echt waar wat is het een "schitterend boek"geworden...prachtige foto's...mooie quilts en heerlijke recepten...;0)
Een paar plaatjes laat ik zien...want ik wil niet alles verklappen....maar moet je kijken....

 
De prachtige winkel van Petra en Nel in Amsterdam....

 
 
Natuurlijk staan ook alle patronen in het boek...

An zit heerlijk bij de quilts in de kamer...daar signeert ze ook de boeken...;0)


en  Di is ook druk...;0)



Maar er is nog meer....
deze dame is druk met wol...prachtige beesten maakt ze...


en leuke mutsen.....
(Esther..dat leek ons wel wat voor jou ...voor als je op de motor rijdt..;0)))...)

kijk zo staat die...;0))


en dan!!!!..
Zie ik Judith...( eh ze verstopt zich wel...;0)

Haha we vermaken ons wel...nu gaan we zo een rondje doen...want we willen nog meer zien...
en ehhh...aanschaffen..!!!...*Ü*....
Fijne dag










 

16 opmerkingen:

marianne zei

Zucht......ik wil ook.
Ziet er allemaal zo mooi en gezellig uit !!!!

Martine zei

Kan niet wachten tot het boek op mijn deurmat ligt.

Phebe and Jane zei

Wat heerlijk dat je zoveel berichtjes schrijft over Nantes. Ik geniet van je foto's.
Groetjes,
Marian

Wilma Kuin zei

Wat gezellig om je zo te volgen!!
Leuk nu geniet ik een beeje mee,..

Phyllis zei

Super, super, super, dank je wel voor alle foto's! En... ik kan niet wachten op het boek! Groetjes a tous!

sylvia zei

mmm, wat ben je toch een bofkont met zoveel moois om je heen!!!

Judith zei

Hee Gerda, dat je nog ENERGIE hebt om te bloggen! Nu vind ik je pas ECHT KNAP! Met de voetjes omhoog vanavond en lekker in Petra's boek kijken! Gaan wij ook doen.

Lida zei

Wat een leuke dingen al en wat gaaf dat het boek er is! Veel plezier samen en die muts is echt te gek! Groetjes
Lida

Kleine Vingers zei

Dames, heel veel plezier, het lijkt me genieten daar.
Groetjes Aurora

Anoniem zei

Gatsie, ik ben hartstikke nieuwschierig naar het boek.Vooral nu ik een paar bladzijden heb gezien
Die muts zal heerlijk warm zijn op mn stoere motor Gerda,kzie me al rijden ha ha ha .
Hele fijn tijd nog en zet maar lekker vaak wat op je blogje.
dikke knuf aan iedereen .
groetjes Esther

Chris zei

Het is wel duidelijk dat jullie enorm genieten. Wat een voorrecht om daar te zijn!!!

Sis Voorn zei

Heel veel plezier nog !

GRANNY'S HOUSE zei

Ooooooh wat is dat allemaal genieten.

Groetjes
Ines

Gert zei

Oh, wat heerlijk ziet het boek er uit, ik kan niet wachten tot het in de bus ligt. Heel veel plezier, geniet ervan.

carina zei

Wens: Boek wil ik ook..... veel plezier en fijn dat je ons laat meegenieten ondanks dat je vast versleten bent na een hele dag!!!!

Guusje, zei

O wat mooi allemaal en wat geweldig dat het boek er ook is. Die muts prachtig, veel plezier daar.