zondag 21 april 2013

naar Nantes..!!..;0)

Ben er klaar voor!!!...;0)



Morgenvroeg rond vijf uur loopt de wekker af.....
De koffer is gepakt..het hotel geboekt...


( zit hier achter..)...misschien hebben we wel weer dit uitzicht...;0)


en misschien zien we dit wel weer onderweg...

koolvelden...




                                                 mistletou in de bomen..( eh stokzaag mee...*Ü*..;0))..)

en misschien gaan we hier ook nog wel naar toe!!!''


of naar...

( het kasteel is s'avonds verlicht..vorig jaar met tulpen op de muur..)

We zullen zien hoe het loopt..ik heb er in ieder geval reuze zin in!!!
( natuurlijk gaat er ook gewerkt worden...maar dat zullen jullie wel begrijpen hé???...

De laptop gaat in ieder geval mee en ook het fototoestel...zal veel foto's maken en proberen te bloggen!!!!

Fijne avond....en een hele fijne week!!!

26 opmerkingen:

Supergoof zei

Heeeeeeeel veeeeeeeel PLEZIER!!!
Geniet er van!
En smul ze,...
;o)

carina zei

Wij hopen op heel veel fotos verslagen van alles wat je hebt gezien en mee gemaakt:)..... O ja en werk ze..... Groet carina

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Veel plezier en we hopen op mooie foto's en verhalen.
groetjes
Wietske

Sis Voorn zei

Heel veel plezier !
Ik zie een beetje groen van jaloezie zie ik net ;-)

Willy zei

Vooral heel veel plezier!
Groetjes,

Quiltlia zei

Heel veel plezier wij komen donderdag.Groetjes lia

Balsemien zei

Een heeeeeel goede reis Gerda en tot in Nantes!!!

Heleni zei

Goeie reis en veel plezier. Laat ons meegenieten met je foto's en verhalen Gerda.

Martine zei

Lijkt me heerlijk om daar naar toe te gaan. Veel plezier.

Phyllis zei

Geniet ervan en we kijken uit naar je updates!

Marijke zei

Veel plezier!
fijne reis,
groetjes van Marijke

marianne zei

Heel veel plezier en tot in Veldhoven.Verheug me erop !!

Tilly zei

Veel plezier!

Wilma Kuin zei

Heeeel veeeel plezier!!!!

GRANNY'S HOUSE zei

Ontzettend veel plezier!!!!!!!!

Groetjes
Ines

sylvia zei

inmiddels ben je onderweg: keigave week meis!!!
Ik denk dat heel veel quiltsters je benijden...........ja, ik ook, grijns!!!
X

Annelies zei

Veel plezier !!

Marga (MarPie) zei

Jullie ook heel veel plezier.

Groetjes,
Marga♥

Anoniem zei

Heel veel plezoer enneh werk ze.
Doe de groetjes aan Bep en Petra.
Ik kijk uit naar je verhalen.

Liefs Hermien

Toos zei

Goede reis en een gezellige beurs, veel plezier en gezelligheid en natuurlijk weer een goede thuiskomst.

Nardy zei

Heerlijk Gerda! Heel veel plezier en ik lees je verhalen graag! GRoetjes Nardy

christine zei

heel veel plezier en succes met de verkoop en gniet van alles wat je ziet. en neem maar veel ideeen mee terug .

christine

Chris zei

Oh geweldig! Misschien zie je ook wel heel andere nieuwe dingen. Heel veel plezier!!!

Judith zei

Ik ga je er zien. Wij stappen morgenochtend vroeg in het autotje en komen jullie kant uit. Veel succes met het opbouwen van de stand.

Marians Quiltblog zei

Je bent al weg maar misschien dat je het leest. Onwijs gezellige dagen toegewenst en geniet van al het moois.
Groet Marian

Guusje, zei

Hele fijne en gezellige dagen daar.