maandag 29 april 2013

Nantes 2013 zit er weer op...

de Dear Jane is neergelaten.......


opgevouwen..en ingepakt....;0)


en op de valreep heb ik nog wat foto's gemaakt van prachtig borduurwerk...met zilverdraad en prachtig kant....





En toen alles was ingepakt ..hebben we ons getrakteerd op een heerlijk.....;0)


TAARTJE..!!!!!!.....


Inmiddels ben ik weer thuis...( waar de dogquilt ligt te wachten op een paar steekjes...)


.. wat heb ik genoten..!!!
en wat ben ik verwend!!!!

 
een leuk quiltblokje en een pin van Quilts in the Barn


en Heerlijke voeten gel!!!
nou die kan ik wel gebruiken!!!...;0

Nou voor mij was Nantes2013..helemaal geweldig...héél véél gelachen -super genoten-héél véél stof gevouwen..en héél véél medequiltsers ontmoet..!!!!!
bijzondere hobby hebben we toch!!!...

en vandaag???
Gaan we weer werken...want er moet gesneden - gevouwen- en ingepakt worden....want er staat nog een feestje te wachten ..n.l.  Veldhoven!!!!
heerlijk ik heb er zin in!!!
Fijne dag








12 opmerkingen:

Willy zei

Het lijkt wel één groot feest, dus vier nog even door. Fijne Kroningsdag er ook nog tussendoor. Groetjes,

Annelies zei

Werk ze en fijn dat je zo genoten hebt.

ria vogelzang zei

Dank voor je prachtige foto's! Zo ben ik er toch een beetje bijgeweest... :)
Geniet van je lieve kadootjes en dat schatje van een doggie-quilt.
Liefs.

Bed, breakfast en quilts zei

wat leuk om te zien hoe het in Nantes was, ik geloof graag dat jullie hebben genoten!

Tilly zei

Bedankt voor alle mooie foto's en leuke verhalen groetjes Tilly

Anoniem zei

Jij hebt genoten in Nantes, wij als achterblijvers hebben genoten van jou verhalen en foto's....
BEDANKT.

Liefs Hermien

Hester zei

Volgens mij hen=been jullie het wel leuk gehad, en mmm dat taartje. Heel wat anders dan tompoezen van de Hema

Balsemien zei

Ha die Gerda! Fijn dat je ook weer goed thuisgekomen bent en dat alles goed verlopen is. En nu op naar Veldhoven! Ik kan maar moeilijk aan het werk komen/blijven vandaag, zoveel leuks om nog over na te mijmeren en van te genieten!

Supergoof zei

Dankjewel voor alle binnenkijkjes, en heerlijk dat je weer thuis bent!
Kijk hier eens,.....
;o))))))

http://beverleyshiller.tumblr.com/post/8595885724/generic-eric

sylvia zei

meid, ik heb genoten van je verhalen! Zoals Ingrid ook schrijf, dank je wel voor het meekijken daar!!
liefs, Sylvia

Marga (MarPie) zei

Heerlijk om te lezen at je er zo van genoten hebt.
Dank je wel voor je verhalen want op die manier heb ik er ook van genoten.

Groetjes,
Marga♥

Guusje, zei

Wat ziet het er gezellig uit en fijn dat je zo genoten hebt. Ik ziehier allemaal leuke dingen voorbij komen. Werkze vandaag. Ik kom zaterdag weer even aan op de bee.