zaterdag 22 juni 2013

Kijk daar....;0)

ligt de "doggiequilt" netjes opgevouwen...want....


HIJ IS AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....;0)))))))))

Dit bandje heb ik gebruikt om langs het labeltje te zetten.....


kleine botjes en kleine hondenpootjes...wel toepaselijk dacht ik.....
ik vond dit bandje toen ik in Nantes was.....

het labeltje is geborduurd..( dit quiltje is een cadautje dus wat er op staat kan ik niet laten zien...)

en dan hier het quiltje vol uit !!!!!...;0)


en al zeg ik het zelf...ik vind hem zoo leuk!!!....*Ü*.....

maar we gaan gewoon door...er ligt nog zoveel leuks op mij te wachten.....;0)
dus heb ik ook maar weer eens wat sterren aan elkaar gezet..en dat wordt ook al een lekker "lappie"....


en nu eerst aan de poets...want dat schoot er deze week een beetje bij in...*Ü*.....
Fijne dag....


34 opmerkingen:

Annelies zei

Gerda wat is hij super leuk geworden.
Succes met je mooie blauwe sterren.

Elisabeth zei

Hij is prachtig!! en de blauwe sterren ook...

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Hij is echt geweldig!!!!!
Wat een mooie quilt. Je mag er trots op zijn.
groetjes
Wietske

Rennie zei

Prachtig is hij geworden en wat een energie. Veel plezier.

Unknown zei

Wat is je hondjes quilt mooi geworden, knap hoor.
Maaike (quilthuis.blogspot.nl)

Berna zei

De hondjesquilt is echt zooo leuk! Leuk ook dat ik hem even live konzien gisteren. De sterretjes worden ook mooi.
En de stof die we gisteren uitzochten..... SUPER! De doos is bijna klaar. Als hij klaar is zal ik weer eens bloggen.
Fijn weekend en sterkte met de poets.

Guusje, zei

Wat is hij mooi en leuk geworden, de kleuren zijn zo mooi bij elkaar. Leuk het bandje bij het label. En wat een mooie sterretjes ben je weer aan het maken.

Heleni zei

Wat is tie leuk geworden Gerda. Lekker weer een affo hè.
Ja en je sterretjes is een plaatje.

marianne zei

Wat zul je de ontvanger een GROOT plezier doen.En zijn/haar stralende glimlach zal je goed doen !!!

Marga (MarPie) zei

Hij is inderdaad te GEK geworden.


Groetjes,
Marga♥

Grit zei

Wow, beide Quilts sehen Klasse aus. Ich liebe die blauen Sterne.
Liebe Grüße Grit

Juicybear zei

Hij is super mooi geworden en je blauwe sterretjes zijn ook gezellig.
Groetjes Anneke

Rina zei

Wat is hij leuk geworden en zo mooi gequild ook.

Marijke zei

Helemaal geweldig leuk geworden!
groetjes van Marijke

Judith zei

Je weet t, een schoon huis is een teken van een verspilt leven. Lekker quilten, prachtig mooi je quilts

Ageeth Dorsman zei

Wat is je hondjesquilt geweldig mooi
geworden! Dat heb je snel voor elkaar
en prachtig gemaakt. Het staat nu in-
middels op mijn WIM-metjeslijst (die
best al lang is). Veel plezier met je
blauwe sterren en een fijn weekend!
Groetjes van Ageeth

Anoniem zei

Je hondjesquilt is prachtig geworden Gerda, daar mag je trots op zijn :)
En de sterren, ook weer schatjes....

Fijn weekend, ben ik blij dat de poets al achter de rug is.

Liefs Hermien

@nke zei

Woef, wat een lieverdje is het geworden. En de sterretjes zijn ook om te zoenen! See you.......

Quiltgroetjes *+*

carina zei

Cadeautje zeg maar cadeau! Erg leuk het lint wat je hebt gebruikt. En je sterren mooi zo al een hele lap kom ik aan met mn sterretjes..... Ik weet het nu zeker jouw tijd loopt anders dan die van mij dat kan niet anders.....:) lekker weekend.

Balsemien zei

Oh wat issie mooi geworden! Ben benieuwd hoe ze de quilt vindt?!
En de sterren... ze stralen!

GREETJE zei

Gerda wat ben je weer lekker druk geweest!
Wat een prachtige quilt en de sterren schieten ook al lekker op. Wat wil je ook met dit weer. Zo hebben we straks allemaal een heleboel Affo's! Fijne zondag

Annelein zei

Hij is supermooi!!! En je sterretjesquilt is ook al weer een eindje op weg...

Fijn weekend!

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is ontzettend leuk geworden!!!

Groetjes
Ines

mieke zei

De hondjes zijn heel erg leuk.
De sterren in het blauw zijn super.
grtjs Mieke

Phyllis zei

Oh Gerda, wat is die hondjesquilt toch geweldig geworden! En dan dat randje voor je label, wat super! Gefeliciteerd met een zeer geslaagde affo, hoop hem ooit eens in het echt te zien!

Anoniem zei

Wat een bofferd, die deze quilt cadeau krijgt. Ik vind hem zoooooo mooi. Ook je sterren zijn zo mooi.
Ik hoop de doggiequilt ook nog te maken. Het patroon heb ik al in huis. Groetjes van Wilma

patching Ineke zei

Toch nog snel gedaan Gerda en mooi geworden hoor.
groetjes Ineke

christine zei

een schatje is het geworden de hondjes quilt en da je supermooie sterren zo heerlijk om van alles tehebben liggen toch en ja die andere stofjes ach even vlug poetsen en je kan weer quilten .
christine

Sis Voorn zei

Het zijn top-doggies !!!

Floor zei

Tja... zo af en toe moet je toch eens iets aan je huis doen als het te erg wordt.
Maar je hondjes zijn beeldig geworden!
Zal wel bestemd zijn voor een hondenliefhebber, dat kan haast niet anders.
Nu heerlijk weer aan de sterretjes, ook een leuk werkje.
GRoetjes,
Floor

Gert zei

Super Gerda, heel erg mooi geworden. En dat bandje lijkt er wel voor gemaakt te zijn, past precies.

quilting Jeannet zei

Gerda, ik loop achter, dat heb je met bezoek, wat is tie vreselijk leuk geworden joh, en wat goed van je dat het echt helemaal af is! Maak je nu een poezenontwerp?

sylvia zei

ohoh, wat zou ik de hondjes nog graag in het echt willen zien, heb alleen een stapeltjes blokjes gezien toen! Hij zit er heel errug leuk uit en dat bandje: dat is een gelukkie!! Heel veel plezier met geven van dit super kado!

En dat je 'even' wat probeert waarover je vertelde in je vorige logje....haha.....je bent vast de enige niet!!

groetjes, Syl

Josephine zei

oooo zo leuk geworden!!!!!