maandag 9 december 2013

"kerstmarkt"....

In Diepenheim...erg gezellig..!!!
Er waren ook verschillende winkeltjes open..waaronder wat brocante winkeltjes!!!..
Oei....wat een prachtspullen...en de prijzen vielen erg mee...daar ging ook nog eens korting af...dus....je voelt het al denk ik...:0))


Een prachtig smal tafeltje...
En een snoeperig klein kastje.....:0)



Dat wordt dus schuiven met meubels....:0)
En dat vind ik  heerlijk...
Net als het maken van gonnetjes.....niet veel deze keer....maar er zijn er wel weer wat bij..!!


En dan werd ik ook nog verwend met een lief cadeautje.....:0))


Wat een "lieffie he"..:0)..
Hele fijne dag......

13 opmerkingen:

Greet zei

Wat een mooi kastje en tafeltje. Jouw hexjes zijn heel mooi.Die wil ik zo graag ook nog eens maken.

Sis Voorn zei

Top zondag !!!

Annelein zei

Heerlijk zulke aankopen... en dan die gonnetjes... zo leuk!!!

Berna zei

Leuke aankopen! Nee schuiven is niet erg. Juist leuk en spannend en je hebt daarna het gevoel dat je in een andere kamer zit.
Mooie gonnetjes hoor en een lief cadeautje!
Fijne dag!

quilting Jeannet zei

Heerlijke aankopen Gerda, leuk joh, beetje schuiven, en dat moet wel een héél erg aardige persoon geweest zijn die je zo,n mooi cadeautje geeft.......Hartelijke groet, Jeannet

Phyllis zei

Wat een heerlijke dag en wat een leuke spullen heb je gekocht. En enig, zo'n cadeautje!

Wilma Kuin zei

Wat een heerlijk cadeautje!! Hier zitten ze met z'n tweeen hoog in d ekerstboom,...

Annelies zei

Klinkt en ziet eruit als een heel goed weekend !!

Patricia zei

Wauw Gerda, wat een leuke spulletjes heb je gekocht!
Veel plezier ermee!
Groetjes Patricia

Chris zei

Wat een snoep van een kastje!

Judith zei

Het schuiven zal al gedaan zijn! Heel veel plezier ervan!

María zei

Me encanta el jardín de la abuela y el muñeco es una preciosidad!. Un beso muy grande.

Joke W. zei

Zelf heb ik een kastje wat er veel op lijkt. Het is van mijn opa geweest en was zijn sigarenkastje. Het hoort aan de muur te hangen. Misschien vind je dit leuk om te weten.
Joke W.