maandag 3 februari 2014

Maandagmorgen...bakkie koffie en even tijd voor blogland.....en dan zie ik bij haar...oude klossen!!!!
ik wordt wat zenuwachtig..en ga kijken.....
WHOW...die zijn mooi!!!!!..............eigenlijk moet ik nodig naar Eerbeek..(echt waar..)..kom ik langs Hall...zal ik..??????...het is mooi weer...fietsen???....met de auto is sneller....van alles schiet me te binnen...en dus.....*Ü*.......
Heb ik keurig gebeld!!!!!
en kijk eens!!!!!!!...;0))))))


touwtjes eraf...bandjes of kantjes erop....wat zal dat weer leuk staan!!!..wat ben ik er blij mee!!!!
en ze heeft er nog meer hoor...ze zijn werkelijk prachtig!!!!
Bep dank je wel..namens jantje ongeduld...( ik heb weer rust nu..;0))..)
het was weer reuze gezellig!!!!

Daarna heb ik weer hard gewerkt hoor!!...er zijn weer heel wat lapjes gevouwen ....


klaar om ingepakt te worden...voor scrapzakjes !!..;0)
Fijne avond


11 opmerkingen:

josé zei

Heerlijk die mooie klosjes. Ja Bep heeft mooie spulletjes.

Ada zei

Prachtig die klossen !

Elisabeth zei

Prachtige klossen, en je zit ook nooit stil hè...misschien kom ik deze week nog wel even naar Zutphen. Groetjes Elisabeth

carina zei

Wat kan je daar blij mee zijn he,... Heerlijk van genieten.
En wat worden dat weer leuke zakjes.
Een fijne week

Martine zei

Wat heerlijk als je zo dicht bij Bep woont.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Prachtig die klossen en ja jij kunt ze gewoon even ophalen.
Heerlijk zo iemand in je buurt he?
groetjes
Wietske

bep zei

Je was echt een bofkont gisteren, ik was helemaal toe aan een gezellig praatje dus het kwam mooi uit allemaal,
pluk de dag Gerda,
Bep

Annelein zei

Kijk... van zo'n doosje met al die mooi lieve lapjes... daar wordt ik nu weer ongeduldig van...*Ü*...

Annelies zei

Ik zie die klossenjacht al helemaal voor me. Geniet ervan !

Anoniem zei

Ach, ik begrijp je helemaal. Ik vind zo ook zo mooi, maar waar moet ik ze weer zetten??? Mijn quiltkamertje slibt nu al dicht. Veel plezier ermee!! Groetjes Wilma

Patricia zei

Heeeeel mooi Gerda, had ze al gezien op Facebook. Ik snap dat je die echt MOEST hebben, hihi.
Fijne dag,
Groetjes Patricia