woensdag 2 april 2014

Tijd om te....

Nou daar ligt het dan....

Twee tops..hobbs..garen..achterkanten..enz.enz.....

De hexagonnen zitten op de ondergrond..


en de randen zitten eromheen...;0)


Wat zeg ik...deze is ook al gedubbeld..en ligt dus klaar om te ..quilten...( slik)...


Vanavond ga ik de eerste steekjes zetten !!!..( denk ik..)

en om mij een beetje moed in te praten..heb ik even wat andere hexjes gemaakt....ZO LEUK!!!!!!!!!!!!!!


Heerlijk zo n lekker rommeltje op tafel.....


en ik zorg er natuurlijk ook voor dat ik leuke aanvulling blijf krijgen voor de quilt van zoonlief
....en voor Jane..*Ü*.....( ja daar ga ik na deze hexagonnenboost ook weer mee aan de slag...)
Voor zoonlief ben ik op zoek naar "het" patroon..de kleuren staan al wel vast...;0)


Vandaag eerst weer heerlijk werken..de voorbereidingen voor Nantes zijn in volle gang!!!!!
en daar heb ik ook zo'n zin in !!!!
Hele fijne dag!!!

13 opmerkingen:

Berna zei

Je hebt de vaart erin! Die quilts liggen tegen de winter lekker klaar om te quilten. Tenminste......ik quilt niet in de zomer. Veel te warm.
Mooie lapjes voor zoonlief. Wil je een strakke quilt of toch iets met een patroon? Ergens heb ik nog een patroon wat mij voor een jongen heel geschikt lijkt. Als je belangstelling hebt, roep je maar, dan zoek ik het op.
Fijne lapjesdag in de winkel!

Anja.M zei

Wat een mooi quiltpatroon heb je daar liggen voor je mooie hexagonquilt.
Quilt groetjes Anja.

Unknown zei

Wauw wat een tempo en wat ontzettend mooi is alles . Liefs Hermien

Guusje, zei

Wat heerlijk dat ze al zover zijn. Ze zijn beide ook zo mooi. Veel quiltplezier. Je hebt er ook weer erg mooie sterretjes bij gemaakt. Heerlijk vooruitzicht naar Nantes.

Hester zei

Ja, het land is ingezaaid , dus tijd voor andere dingen.

Ageeth Dorsman zei

Herkenbaar gevoel; tops maken, lekker nieuwe blokjes, lekker appliceren, maar dan... dat quilten. Ik zie het ook nog steeds niet echt als ontspanning. Maar gelukkig heb je ter afwisseling ook nog leuke hexagonnetjes liggen, en andere mooie projecten, en niet te vergeten een mooi vooruitzicht, naar Nantes.
Groetjes van Ageeth

Bizzy Martine zei

Jij bent lekker druk bezig!!!
Grtjs, Martine

marianne zei

Succes vanavond en je weet...met ieder steekje word de quilt mooier :-))

Wilma Kuin zei

Jij bent lekker bezig!!
En zo nu en dan een heerlijke apenkop,..
Manlief is er verslaafd aan en ik aan lapjes,...
:o)

Dientje zei

Wat een vaart zet je erachter. En wat een mooie rand zit er aan de hexagon. De zwart/witte lapjes zien er inspirerend uit. Ben benieuwd welk patroon je hiervoor kiest.
Groet,
Dientje (dientjes.blogspot.com)

sylvia zei

hey daar, jij bent echt niet bij te houden de laatste tijd!!!! Pfiewwwww....
Leuk, die stoere 'zwarten' voor zoonlief, ben benieuwd wat je gaat maken!!
groetjesssssssssyl

Marians Quiltblog zei

Ja en al dat moois heb ik gisterochtend allemaal mogen zien en aanraken. Zo mooi allemaal!
Ik was weer heerlijk even op bezoek in Zutphen en ben lekker los gegaan.

Succes met quilten!

Groet Marian

Annemieke zei

oei, wat een mooie achtergrond stof gebruik je bij je hexagons, prachtig. Ik vind het werken met hexagons ook erg verslavend bijn moeilijk om nog iets anders te doen.
Succes met de quilt van je zoon.
Groetjes
Annemieke