maandag 9 juni 2014

Tweede Pinksterdag !!..;0)

Daar ging ik vanmorgen ..lekker op de fiets naar atelier Bep in Hall  



...want er was een leuke show and tell van Betty ...( foto van haar blog geleend!!..)




Altijd kijk ik al verlekkerd op haar blog.want ze maakt van die mooie quilts...en haar kleur en stof gebruik ..jammie....en nu kon ik ze in het eggies zien !!!!!!

Gezellig bij Bep in de huiskamer..en dat is al een feestje opzich...!!...;0))


ehhh.. nu niet afdwalen..!!..;0)

Betty vertelde... showde....en liet ons genieten van al het moois...
kijk..hier een paar foto's....


whowww. dan de "gonnetjes"..!!..;0)
om te jatten...*Ü*.....het paste niet in mijn tasje ..héhé..anders..!!!!...;0)


kijk..van dicht bij..hoe lief!!!


en dan nog meer gonnen....ook zo leuk!!..dat randje  whhhhaaaa


en natuurlijk gingen er stofjes mee naar huis...helemaal geïnspireerd !!!!
gedecoreerd op een prachtig dienblaadje....;0)))
ik weet ook al voor wat ik het ga gebruiken..!!!...;0)


maar daarover later meer !!!

Helemaal hoteldebotel fietste ik terug..ik had nog meer foto's willen maken.....en al die gezelligerds die er waren..met of zonder blog...ik sjeesde langs de weilanden met één doel voor het oog...ik wil gonnen!!!

en toen ik lekker in de tuin zat...werd het donker..begon het te rommelen..en héél hard te regenen...dat was even goed..ik ben afgekoeld......heb mezelf weer enigzins onder controle!!...;0))))
Maar wat heb ik genoten..!!!
Dank jullie wel !!!!!!

21 opmerkingen:

sylvia zei

al je inspiratie weggespoeld? Of dat nu ook weer niet?
Leuk en inspirerend, he, die Betty: ze kan er wat van, al die leuke verhalen!
Ik heb haar gehoord en gezien in Rijpwetering bij Karen!
veel succes met je trans......uh....inspiratie!!
groetjesssss, Syl

Berna zei

Klinkt als een leuke dag met een mooie bui(t) als afsluiting. Maar binnen kun je lekker verder dromen hoor.
Fijne avond!

Unknown zei

Volgens mij worden het weer gonnetjes. Wat een mooi dienblaadje.
Hier moest ik ook even rennen om de was binnen te krijgen :) voor de bui los barstte .

Nu is de zon weer terug, dus de volgende lading was gaat naar buiten en tussendoor ben ik bezig met de Mystery van Di. Ook erg leuk om te doen.

Fijne avond nog,
Liefs Hermien

Kleine Vingers zei

Wat een prachtige quilt hè, mam en ik hebben genoten en zijn tijdens de bui weer naar mijn huisje gereden. Ons hoofd vol met ideetjes..
Groetjes Aurora

quiltingmieke zei

piep

wow wat moois allemaal,
geniet van je nieuwe stofjes meid

knuffie mieke

ps. ik heb een give away

Martine zei

Show en Tell van Betty is altijd heel inspirerend.

Annie Kingma zei

Heel mooi allemaal,
Mooie stofjes heb je gekocht.
Dus mooi voor de bui binnen
Groetnis Annie

quilting Jeannet zei

Wat heerlijk om op fietsafstand van zo,n fijne plek te wonen Gerda, positief jaloers!Daar met ik toch wel drie kwartier voor autorijden.

Anoniem zei

Oh meid, ik zit hier met een grote smile om mijn mond van jouw heerlijke verslag na te genieten . Zo leuk en oh wat kan ik je goed begrijpen. Echt, we hebben nog wel 2 mensenlevens nodig om al die mooie dingen te kunnen maken. Prachtige stofjes heb je weer gescoord. Ik blijf je volgen wat je gaat doen. Fijne avond nog. Groetjes Wilma

Anja.M zei

Oooh wat mooi allemaal, kan me voorstellen dat je weer veel inspiratie opgedaan hebt !
En wat zijn het mooie stofjes die je gekocht hebt !
Quilt groetjes Anja.

Phyllis zei

Oh ja, de show and tell va Betty, heb ik ook mee mogen maken in de B&B van Karin, ik vond het ook geweldig inspirerend!Mooie stofjes!

Lida zei

Wat leuk en ja haar quilts zijn prachtig dus je hebt kunnen genieten! Veel plezier met je mooie buit, groetjes
Lida

Monica zei

Ik heb via jouw verslagje hier in 'la douce France' ook lekker mee genoten, leuk dat je zo veel inspiratie hebt opgedaan en meteen de daarbij behorende stofjes hebt gekocht, jammer van de bui, maar binnen zal het ook wel lukken denk ik.

Jitty Bouwman van Wijngaarden zei

Wat een fijne dag en weer allemaal ideetjes, vooral voor hexagonnetjes......eindeloos combineren........Tot ziens.

bep zei

Gelukkig heb jij een foto gemaakt van de heerlijke rose pinkpopquilt, die wil ik ook zeker gaan maken,moet ik wel op zoek naar de felle kleurtjes, geweldig al die hexsjes.
En wat was het gezellig, ik mis jouw en iedereen, altijd zo stil na zo,n inspirerende dag,
Fijne dag, vandaag,
Bepq

Chris zei

Oh die gonnetjes, ze zijn een en al verleiding! En je stofjes ook!

marion zei

wat leuk om weer van je te lezen..en wat een prachtige gonnetjes, ik vind het zo jammer dat ik de 21 ste niet naar je kan luisteren, ik vier dan mijn verjaardag

carina zei

Lekker opgefrist... en tja wat is dat leuk zon vertel en luister kring:) ik heb het ook een keer mogen beluisteren en heb er ook super van genoten. En de entourage natuurlijk helemaal top. Vast voldaan weer naar huis gefietst!

Guusje, zei

Mooie aankopen heb je gedaan en wat een leuke dag heb je gehad met veel moois en veel inspiratie.

Wilma Kuin zei

Wat een heerlijke foto's!! Genieten van zo'n dag,..

christine zei

joehoe Gerda het is al weer bijna kerst lol



christine