donderdag 7 augustus 2014

nou daar ben ik weer eens....; 0)

Na wat computer en fototoestel ellende pak ik de draad maar weer eens op !!!!!

Inmiddels zitten we in onze eerste week van de vakantie ...dus...klussen !!!!


Ons huis wordt weer voorzien van een nieuw laagje verf...niet dat ik zo hoog op de steiger ga staan hoor..nee manlief is zo dapper...

Ik ben wat aan het ruimen en poetsen....!!..; 0)
En natuurlijk maak ik ook wel heerlijk steekjes..en geniet van al mijn lappies ....


Deze blokjes zijn gesneden en inmiddels aan elkaar gezet.....


Even dubbelen en quilten ( nou ja even..)
Het is cadeautje..dus moet wel even de turbo aan ....

De vogelquilt is inmiddels af...



En wat vind ik hem mooi geworden!!!


Inmiddels is die even gevlogen...hij is lekker naar
Birmingham...; 0))

En zoals gewoonlijk heb ik natuurlijk weer van alles onderhanden.....
Heerlijk vind ik dat !!!!

Het patroon van Susan Ambrose die ze maakte voor Somerset...een "Ring of Roses "..
Lag al een hele tijd naar me te roepen....en toen ik "het" stofje voor de grote gonnen in het patroon vond...was ik niet meer te houden ; 0)))


De eerste gonnetjes zijn klaar ...


En de eerste sterretjes ook ....

En er liggen ook al weer sterretjes getekend klaar...; 0)
Dus......na wat opruim en uitzoek werk...ga ik weer heerlijk aan de slag...
Maar nu eerst een overheerlijk "bakkie"
Fijne dag !!!

PS Mienke ..van Balsemien is ook bezig met de ring of roses..die wordt erg mooi...!!!
Ik weet nog steeds niet hoe ik een link moet plaatsen op het tablet...maar een bezoekje aan haar weblog is zeker de moeite waard !!!

15 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Prachtig allemaal weer!!
Wat ben je toch heerlijk bezig met van alles en nog wat,...
Vind het al zo knap dat je een blog kan schrijven met foto's op je tablet!!
kan er werkelijk niet mee overweg,...

Fijne vakantie,..

Monica zei

Wat laat je weer leuke werken zien, en leuk dat je, ondanks klussen, ook tijd neemt om lekker bezig te zijn. Mooi de vogeltjes!

Quibi zei

Wat ben je goed bezig zeg!! Je vogelquiltje vind ik prachtig en de rest ook... allemaal van die mooie stofjes mmmmm

Martine zei

Je hebt de turbo weer aan. Mooi allemaal.

Joke zei

Hee, gezellig dat je er weer bent.
Mooi om te zien waar je allemaal mee bezig bent.
Fijne vakantie!

marga zei

Hexjes en sterretjes een mooie combinatie.
Groeten
Marga

christine zei

Hoi Gerda wat een juweeltje is de vogeltjes quilt geworden en ohhhhhh de ring of roses ja die ga ik echt wel eens maken ooit later ..als ik groot ben .. oh wat is die mooi maar ik moet echt nu eerst een van de vier quilts waar ik mee bezig ben af maken.
ik wens je een hele fijne vakantie lekker met de lapjes in de tuin .
christine

Unknown zei

Het is weer prachtig , Turbo Hexa Gerda :)

Liefs Hermien

Judith zei

He gezellig om weer bij je te lezen! Toch leuker dan fb! Fijne vakantie

marianne zei

Jeetje Gerda wat is dat vogelquiltje mooi geworden !!!!!

Willy zei

Hej Gerda, ik dacht dat je al die weken in Engeland zat en al die plekjes aan het bezoeken was uit het boek van Susan B. Dus je prachtige vogelquiltje is daar nu wel.
Fijne weken in je eigen cottage met prachtige tuin en quilts bij de hand.

Phyllis zei

Je zit niet stil! Je vogelquilt is prachtig geworden, die zal zeker bewonderd worden daar. En ook de andere projecten, heel mooi! Hoop dat het weer het een beetje houdt zodat het schilderwerk snel af is.

Floor zei

Je vogelquilt is schitterend geworden.
Ook die nieuwe met de vierkante blokjes wordt een schatje.
Heel eenvoudig, maar de stofjes maken de quilt zo lief.
Wordt vast voor een kindje.

marion zei

wat fijn dat je er weer bent, heerlijk

quiltsathome zei

Wat een mooie projecten !
Jouw sterren voor de Ring of Roses vind ik ook heel mooi worden. Ik ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien.