maandag 11 augustus 2014

vakantie...; 0))

We gaan week twee in van onze vakantie....en ook al is het weer niet je van het...we vermaken ons prima....
Wat ik  dan zoal doe...nou ehhhh...kijk...; 0)

Maak sterretjes.....


Voor de Ring of Roses......

Quilt af en toe een stukje aan het verrassingsquiltje....


Snoep ik van Lieve cadeaupost..!,,


Geniet ik van een lief zelf gemaakt kaartje...; 0))


Maak ik ook bloemetjes voor de blauwe gonnenquilt.....


En ook liggen er wat boeken op een stapeltje...daar lees of blader ik wat doorheen...



He heerlijk vakantie.....!!!..; 0)
Of ik nog meer ga doen..???...geen idee..we zullen zien wat de week brengt...
Fijne dag!!..; 0)........ik geniet nog even verder....; 0)

20 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Dat zijn leuke afwisselende projecten. En met dit weer moet je vaart kunnen maken.

Judith zei

Dit getut is heerlijk, ik houd ervan. Fijne vakantie nog

Wilma Kuin zei

Oh ik houd zo vreselijk van dit getut!! Dit hebben wij ook gedaan in de vakantie,...
Geniet er maar van!!

Rina zei

Wat een heerlijke manier om te genieten van je vakantie. Nu nog een klein zonnetje voor in de tuin .....

Geniet er van!

Annie Kingma zei

Lekker zo vakantie houden, niks moet, en alles mag
Groetnis Annie

Heleni zei

Geniet nog ff verder van je heerlijke 'niks moet' vakantie.

marga zei

Een heerlijke vakantie en dan maakt het niet uit waar je bent als je maar geniet en je lekker voelt.
Groeten
Marga

marion zei

geniet heerlijk verder, daar is vakantie tenslotte voor

Chris zei

Heerlijk, al die afwisselende projecten. Ik ben weg van je gonnetjes. Heel veel plezier en lekker genieten.

katrien zei

Leuke werkjes voor tijdens de vakantie.

Dientje zei

Er kunnen beter hexjes en sterren vallen dan al die regen. Heerlijk knus en tutten met stofjes garen en boeken. Een zonnig geheel wordt het. Geniet lekker van je vakantie.
Groet, Dientje (dientjes.blogspot.nl)

Wilma zei

Zo'n vakantie is top! Fijne tweede week.

Kleine Vingers zei

Fijne vakantie, dat gaat vast wel lukken met een stapel lapjes en een stapel boeken..
Groetjes

Marga (MarPie) zei

Heerlijk zo en zover ben je al met de blauwe.
Veel plezier in deze tweede week.

Groetjes,
Marga♥

quiltsathome zei

Wat ben je lekker bezig, zo !
Het is heerlijk om zo een weekje door te brengen met allerlei leuke projecten. Stel je voor dat je een hele week op een strand moest liggen ... Daar is toch niets aan. ,
Geef mij dan maar ook iets leuks en quilterigs te doen !

Willy zei

Heerlijk Gerda. Zo is het wel vol te houden. Fijne week nog.

BezigeBijMirjam zei

Wat ben je met leuke projecten bezig. Die hexagonen quilt wordt ook heel mooi. Prachtige blauwe kleur. Staat ook nog op mijn Bucket list voor quilts!
Ook vind ik de Bugby quilt erg leuk. Is daar een patroon van? Fijne zondag en groet, Mirjam

Floor zei

Zo te lezen en te zien ben je al de hele week heerlijk aan het genieten.
Die hexjes..... wat is dat mooi!

Grit zei

Looks so wonderful.

Anoniem zei

Unquestionably believe that which you said. Your favorite justification appeared to be on the web the easiest thing to be aware of.

I say to you, I certainly get annoyed while people think
about worries that they just do not know about.
You managed to hit the nail upon the top and defined
out the whole thing without having side-effects ,
people can take a signal. Will likely be back to get more.
Thanks

my homepage :: how much is garcinia cambogia
plus ()