maandag 1 september 2014

Soms......

Moet je even iets laten bezinken....om na te genieten...om indrukken te verwerken....zo had ik dat met de op Zondag gehouden TOPDAG in Amsterdam...



Willemke Vidinic  was er met twee koffers vol tops....en geloof me ..niet zomaar tops..nee..plaatjes waren het !




Tjonge jonge wat heb ik genoten.....van de prachtige quilttops..en al die gezellige quiltsters..het was zo gezellig !!!!

Dan kreeg iedereen een lief cadeautje van Will....
(Hey Elsbeth ik zie um )....; 0)



En dit prachtige stofje resulteerde in een zoektocht in mijn hamsterkast vandaag..!!!
Want deze quilt...



Met "gonnen" van 2inch en met een pracht rand..maakte dat ik toch enigzins hyper werd/was/ben.....
Dus........
Is dit een beginnetje......om wat rust te krijgen.....




...wat stoffen..een mal...een rand...start klaar..; 0)

Lieve Willemke heel heel erg bedankt voor het delen van al dat mooi's...ik heb genoten!!!!!

Zo en dan nu proberen rustig te slapen...want dat quiltvirus is weer heftig aanwezig !!!!!...:0)))

17 opmerkingen:

Judith zei

Ik heb helemaal beeld bij "t bezinken"! Wat zijn t mooie tops, en wat was t gezellig om zoveel bekenden te zien! Met recht een top dag

Annelies zei

Wat fijn dat het zo leuk is geweest !!

Phyllis zei

Dat ziet er allemaal 'top' uit! Prachtig! Kan me voorstellen dat het quiltvirus weer in alle hevigheid toegeslagen heeft.

Marijke zei

Heerlijk als je vol zit met indrukken en dan gelijk naald en draad pakt om te beginnen!
Veel plezier met hexen!
Fijne dag,
groetjes van Marijke

Susan Ambrose zei

The fabric in photo 6 is beautiful. I have a small square of it also. But it now has holes where I have cut out diamonds.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Zo te zien en te lezen moet het heel bijzonder geweest zijn.
Heerlijk om weer nieuwe inspiratie op te doen.
groetjes
Wietske

Hester zei

Jullie hebben een top dag gehad.

Quibi zei

Ja wat was er veel moois te zien! Die hexjes blijven altijd leuk! Je hebt mooie stof gekocht.

Martine zei

Ja, dit is echt een quilt voor jou en wat was er zondag veel moois te zien.

quiltlodge gerda zei

Dat wordt een hele mooie; wat een prachtige stofjes bij elkaar!

marianne zei

Het was genieten en niet alleen door de tops,stofjes maar ook het weerzien van quiltvriendinnetjes :-))

bep zei

Ik zou ook onmiddelijk voor die hexen zijn gevallen, groetjes , Bep

Berna zei

Misschien moeten we een pilletje gaan uitvinden om het virus een beetje te temperen zodat je rustig kunt slapen. Neeeee, niet wegdrukken dat virus, alleen temperen voor je eigen gemoedsrust. Mooie stoffen voor een hexenquilt hoor. Ik snap dat je daar onrustig van wordt.
Nu rustig aan de slag en nagenieten en er over nadenken of je niet toch in januari....... Ik zou het heel leuk vinden.
Fijne dag!

christine zei

Gerda het is zo mooi allemaal wat je laten zien maar .. heb je ook een totaal foto van de hexagon quilt waar je voor gevallen ben / ik kan er zo geen indruk van krijgen zoveel drukke stofjes zo dicht bij.

het zal wel super worden jouw smaak kennende.

ga vlug met mijn hexjes verder want ik ga niet zo vlug als jij hahaha

Lida zei

Hoop dat je goed hebt geslapen en dat je helemaal tot rust bent gekomen met je nieuwe start! Groetjes
Lida

Sis Voorn zei

Het stopt echt nooit... ;-)
We hebben het heerlijk gehad !!!

Dientje zei

Als je hier niet van kunt genieten, ja waar dan wel van. Ik heb geloof ik veel gemist. Heerlijk dat ik via een blog ook geniet.