zondag 23 november 2014

Gezellige Zaterdag !!!....;0)

Gisteren was het dan zover..."onze bloggersbee"...ging weer op pad....dit keer naar Vlaardingen..( of was het Vlissingen!!..;0))...)

Al vroeg op...tassen inpakken.. netjes aangekleed ( want je gaat toch maar een gezellig dagje met vriendinnen op stap) ..haar in de krul...en daar gaan we..eerst naar

Willy ..gezellig...en willy weet altijd goed de weg..( ik raak die nogaleenskwijt)..en begeleid me naar de carpool plek....waar Joke en Willeke ons op komen halen...
daar gaan we op naar Joyce..!!!
Ingrid en Anke ontmoeten we bij Joyce.....

en onder het mom van


beginnen we met een overheerlijk bakje koffie met wat lekkers,,,,,,,

kwebbel kwebbel...en wat is het gelijk weer gezellig!!!
het huis is ook gelijk van ons....;0)
de tafel wordt in beslag genomen...



de mooie decoraties van Joyce...


worden in no time bedekt met...;0))


staan er mandjes.....


met heel veel mooi's....


waar ik toch lichtelijk nerveus van wordt...;0)

en dan komen de werkstukken voor de dag...
onder dit jurkje liggen mooie hexagonnen. en de pronkrol van Joke...
dit is er een gedeelte van....Mooi hé !!


en uit het bovenste mandje..komt ook van alles tevoorschijn..
Willeke borduurt ..breit..haakt...pfffttt.zo mooi...



dan ligt er zomaar de mooie Dear Jane van Anke tentoongespreid...met daarop een randje per week !!!


nauwelijks bekomen wappert Willy alweer met dit ontzettend leuke borduurwerk..allemaal harten !!
hoe leuk is dit !!..;0)


dan zijn we er nog niet hoor..want deze lieve sterrenbloemetjes van Ingrid..zijn ook zo bijzonder..zo lief!!..;0)


en ligt er nog een stapeltje..;0)

zo pffttt even pauze.....en worden we weer verwend met allerlei lekkers!!!
maar..KIJK UIT WAAR JE GAAT ZITTEN !!!..;0)


Natuurlijk is er ook allerlei mooi's van Joyce....
de mandjesquilt aan de muur....



de Nearley Insane over het traprekje...;0)


de mooie gebreide deken...


en echt zo kan ik wel doorgaan.....
en waar ik nog twijfelde over de sashings van Jane.....wel of niet...


is na mijn show and tell het besluit genomen...ze blijven..!!!!

en dan is de dag alweer bijna voorbij...nog even gezellig samen eten....
en dan ....ja hoor...schiet ik vreselijk in de lach!!!!...Dit kan alleen mij ook maar gebeuren..;0)
vreselijk!!!...zit ik daar in mijn nette goedje mooi te wezen...MET..echt waar.......


twee verschillende schoenen aan...*Ü*...
tssss en warm dat ik het kreeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gelukkig was het donker toen we weer naar huis gingen!!!

Dames wat was het weer een gezellige dag dank jullie wel...!!!

En Mienke..we hebben je vreselijk gemist..dikke pakkerd van ons allemaal.. de volgende keer ben je er weer gezellig bij !!!!!!

27 opmerkingen:

betty prins zei

haha...maar je laarsjes kijken ook wel erg op elkaar (en het was vast nog donker toen je naar dat verre Vlaardingen vertrok..)..
Een heel gezellige dag hebben jullie gehad, super toch al die quilters die elkaar opzoeken!!

Elsbeth zei

Mooie dag Gerda..! En die schoenen...hahaha...echt grappig :-)!

Supergoof zei

Heeeeeeeeeel gezellig verhaal van een geweldige dag! En,..... jij zag het maar wij niet,...;o)))))))

Judith zei

Wat maakt t uit, zolang je geen bokkepootjes hebt maakt t niet uit!

Wilma zei

Ha ha ha, ik vind het wel stoer hoor! die verschillende laarsjes.
Leuk blogje, is leuk om al het moois te zien.

@nke zei

Je hoeft echt niet lichtelijk nerveus re worden hoor. Weet je dat ik daar last van heb als ik naar al jouw hexjes kijk😊

katrien zei

Leuke dag hebben jullie erop zitten.
Eb grappig hoor je schoentjes.

brigitta seinen zei

Wat gezellig zo'n dag met elkaar. En ooh die laarzen, ach dat hebben ze vast niet gezien met al die mooie werkstukken om hen heen. Groetjes, Brigitta momentjevangeluk.blogspot.nl

sylvia zei

wat een gave dag, zeg, en wat een moois te zien......kwijl kwijl!! En die laarsjes, meid, je bent nu gewoon een trendsetter!!! Let maar op, deze week zul je het vaker zien............haha
liefs, Syl

Dientje zei

Wel hip die laarsjes. Welke maat heb je? Misschien kan ik het andere paar overnemen, haha. Ach wat geeft het, als je haar maar goed zit. Ondanks de laarsjes hebben jullie een geweldige dag gehad lees ik op diverse blogs. Groet,
Dientje

My name is Riet zei

Wat een leuke blog. Ik ben je nieuwste volger.

Unknown zei

Wat geeft t joh die laarsjes ,je bent er wel weer mee thuis gekomen toch :) mooi verhaal.
Liefs Hermien

Sis Voorn zei

Zo hoort een gezellige dag te zijn ;))

Joyce zei


Ohoh, kom weer niet bij als ik die foto zie :O)))

Anoniem zei

Wat heb ik gelachen over je verhaal. Ik zie het helemaal voor me. Maar wat een hoop gezelligheid en wat maken jullie allemaal mooie dingen!!!!!!Dank voor de foto's. Groetjes Wilma

Kleine Vingers zei

Dat was vast genieten met zoveel mooie quilts om je heen. En grappig van je laarzen, kan me voorstellen dat je het er warm van kreeg toen je het ontdekte. Maar quiltje ervoor en niemand die het ziet!Groetjes

Willy zei

Hej Gerda, heerlijk verslag van de gezellige dag. Superlief ook dat je mij steeds weer ophaalt.

marianne zei

2 verschillende laarsjes....beginnetje van nieuwe trend ?????
:-)))

FLR zei

Geweldig! Maakt de mooiste projecten en doet 2 verschillende laarsjes aan ;-) Kun je zien wat voor ons belangrijk is :-)
Bedankt voor de foto´s en het meegenieten!
groetjes
Francisca

Annelein zei

Wat was het gezellig hè?! ja en die laarsjes.... echt Gerda...*Ü*...

marga zei

De gezelligheid spat eraf. Prachtige foto's en mooie laarsjes. Ach wat maakt het uit als de voetjes maar lekker warm zijn gebleven.
Groeten
Marga

qm zei

Mooi blogverhaal. Wat een prachtige dingen komen voorbij...

Klara's Quilthoek zei

Heerlijk om je verslag door te lezen en mee te genieten van alle moois dat jullie hebben gemaakt.

Ik zat zo eens te kijken bij jou affo's, maar wat een geweldige doggyquilt heb je gemaakt!! Kan ik het patroon ergens kopen? Ik ben al langere tijd van plan om voor mijn hondje een quilt te maken voor in zijn mand, (beest is gek op zachtheid en dekentjes) dus krijgt hij 2 voor 1! Dit is natuurlijk een geweldig patroon voor zijn dekentje!

quiltlodge gerda zei

Wat een heerlijk berichtje heb je geschreven. Dit zijn echt de krenten in de pap hè, dit soort dagen. En dan ook nog zoveel moois om te bedijken. Ik heb in ieder geval ook genoten van jouw dagje uit. En die schoenen .... Hilarisch en ach, wat geeft het?!

Jane in Cumbria zei

Zo zet je een nieuwe trend. straks loopt iedereen met twee verschillende schoenen..;o)
Wat een leuke dag met zoveel moois!

quiltsathome zei

Wat zullen jullie het gezellig gehad hebben met al die mooie quilts ! En waarschijnlijk ook weer veel zin hebben om zelf weer door te gaan met je eigen projecten !
Tenminste, zo werkt dat bij mij.

Annelein zei

Fijn weekend met alle meiden van PP. Wel even goed je voetjes bekijken voor je de deur uit gaat...

Heel veel plezier!!!!