maandag 30 maart 2015

Heerlijke chaos...;0))

Het is zover....mijn "ateliertje" kan weer worden ingepakt...!!!!!...;0)




En zo rommel ik lekker door..vind ik de ene naar de schat..koester ik het en stop het weer in een doosje..
Hier en daar moet nog een schapje...een kastje...een haakje..voor alle prulletjes die nog een plekje moeten krijgen...;0)

Soms maak ik wat quiltsteekjes....


Soms zit ik verschillende paperassen in te vullen voor schoonmama...


Of maak ik wat gonnetjes.....



Komt er een apenkop voorbij...;0)


Geniet ik als onze lieve Sofie weer lekker komt spelen...;0)...


En verheug ik mij al op de beurs in Nantes over een paar weekjes....;0))


Fijne avond !!..;0)

15 opmerkingen:

Joyce zei

Geweldig toch om alles zo door je handen hhen te laten gaan:-) toch veeeel leuker dan keukenkastjes inricten ;-)
Ennuh dat laatste.... daar verheug ik me ook enorm op :O)))))
Veel plezier met het verdere inrichten!

Dientje zei

Heerlijk dat rommelen. Soms wordt het een chaos, maar die kan snel weggewerkt worden. Lekker allerlei voorwerpen, spullen in de handen hebben. De ruimte ziet er licht en ruim uit,
Groet, Dientje.

Annelies zei

Heerlijk, zo blijven hangen bij alles dat door je vingers gaat.

quiltingmieke zei

piep zalig om te lezen meid,
omda
t mijn Gossip top af is, en mijn Stiched by le gequilt heb ik gisteren oo, grote opruim gehouden op mijn naaikamer...en ja dan denk je , oh ja dit en dat...zalig...
knuf

Kleine Vingers zei

Fijn zo'n mooie ruimte om te handwerken.
Groeten

Wilma Kuin zei

Gezellig om zo te rommelen!

Heleni zei

Die gonnen van jou zijn altijd zóóó byzonder.
Heerlijk weer je eigen patchruimte.

not so zen -quilts in Paris zei

Het ziet er weer gezellig uit, lekker luxe hè? Alles om je heen, heb je er ook een radiootje bij? Zit je warm? Klein tafeltje voor Sophie? Ik zie het helemaal zitten daar in Brummen.Fijn voor je schoonmoeder dat jullie haar tot steun zijn,ze zal nog wel een harde dobber hebben... Nou Gerda, Nantes komt al wel mooi in het vizier en ik tel de dagen.Hou je maar haaks!

Ageeth Dorsman zei

Wat heerlijk om weer je eigen ateliertje te hebben, waarin je zo lekker kunt rommelen. Geniet van je mooie, lieve en soms ook noodzakelijke werkjes!
Groetjes van
Ageeth.

Lida zei

Wat ben je lekker bezig en allemaal van die mooie lapjes!
Groetjes
Lida

Sis Voorn zei

Komt vast een keer goed ;)

marga zei

Gezellig zo'n kamertje.
Groeten
Marga

sylvia zei

never a dull moment, dus..
.....:::)))

Elisabeth zei

Wat kun je jezelf dan heerlijk verliezen tussen de 'rommel'...even dit en dat, daar kan ik nou ook zo van genieten. Je hexagonnen zijn weer prachtig. Groetjes Elisabeth

Berna zei

Het inruimen van je atelier is toch het leukste dat er is!
Geniet van je mooie werkruimte waarbij je straks weer alles om je heen hebt staan.