woensdag 15 april 2015

verrassinkjes.....;0))

De boom van mijn vader die gepland was in een klein plantsoentje in mijn geboorte dorp..moest verdwijnen....
Dus werd hij door de gemeentelijke plantsoenendienst om gezaagd...en dat is wel een raar idee...
Wat heeft mijn lieve broer nu gedaan....??
Hij heeft van de stam kleine tafeltjes gemaakt voor ons...;0))
De schat ..!!!


En daar staat hij dan nu onze stamtafel..gezellig bij ons in de kamer....
en ik ben er zoooo blij mee !!..:0))


Soms gaat Sofie er voorzichtig even opzitten...en zelfs dat kan het tafeltje dragen....hoe bijzonder een achterkleinkind op het stamtafeltje van mijn vader...

Dan werd ik ook nog verwend door twee quiltvriendinnen uit België. ..met over heerlijke bonbons in een prachtig potje...


Is er speciaal voor mij zomaar een leuke apenkop gehaakt op een potje met....?..;0))


En kreeg ik ook nog een mooi opschrijfboekje....

Schijnt de zon al heerlijk.....;0))


En houd de  merel goed in de gaten wat ik doe...


En dan nu.....op weg naar Zutphen...waar ik weer heerlijk ga genieten van de nieuwe stoffen...en de voorbereidigen voor Nantes...
Hele fijne dag voor jullie allemaal !!!..;0))

21 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Fijne dag Gerda, geniet er van
groetjes
Wietske

Berna zei

Wat lief van je broer! Wat kan een "stuk hout" dan ineens dierbaar zijn he? En wat ban je lekker verwend!
Geniet van deze mooie dag en je ritje naar Zutphen. Met dit weer geen straf.
Fijne dag!

Unknown zei

Wat kun je toch blij worden van "kleine dingen" hè. Geweldig zo'n herinnering aan je vader.
Liefs Hermien.

marianne zei

Het zijn de kleine dingen die het hem doen :-)

Else zei

Super wat een geweldig idee van je broer!! En wat een lieve kadootjes heb je gekregen, geniet ze! fijne dag zwaaizwaai

christine zei

wat een bijzonder lief gebaar. en zo kan die enkele jaren nog mee. dienst doende als kruk of planten standaard . erg leuk .

Balsemien zei

Heerlijke dingen om van te genieten Gerda!!

Joke zei

Dat is echt genieten van kleine dingen.
Dat mooie stamtafeltje is wel héél speciaal!

Anoniem zei

Geweldig , die tafel van de boomstam.Mag ik vragen hoe de poten gemaakt werden en hoe de poten bevestigd werden?M.H.

Joyce zei

Wat bijzonder!!!
Fijne dag en :-))

Lida zei

Gaaf dat tafeltje en wat een leuk idee van je broer! Fijne dag!
Lida

Marians Quiltblog zei

Wat een dierbaar tafeltje is dat. Geniet ervan!
Groet Marian

Judith zei

De boom van jouw vader waar zijn achterkleindochter lekker op zitten mag omdat jouw broer zo'n goed idee had! Heel bijzonder en heel dierbaar. Genieten doe je er al van, mooi dat je ziet hoe kostbaar dit is. EN dan weer HUP naar Nantes! Steunkousen mee?! Geniet ervan. Tot binnenkort?

Monica zei

Als zo'n bijzonder boom moet wijken is het wel even slikken, maar de leuke 'stamtafel' zoals jij hem noemt is toch een super herinnering. ga genieten, ook van de nieuwe stoffen.

sylvia zei

wat een zegeningen op een rij!! Maar het mooiste is de stamtafel!! Wat een creatief en lief idee!! liefs, Syl

Annelein zei

Hoe bijzonder...

Willy zei

Wat een verwennerij Gerda. Het tafeltje is wel heel bijzonder.

Chris zei

Wat verschrikkelijk leuk, dat tafeltje. Prachtige herinnering en de naam 'stamtafel' past natuurlijk helemaal!

marion zei

wat een lief lief tafeltje

Guusje, zei

Wat een gaaf tafeltje en wat een fantastische herinnering. Heerlijke cadeaus heb je gekregen. Veel plezier met de voorbereidingen.

quiltlodge gerda zei

Wat een waanzinnig goed idee van je broer!