woensdag 17 juni 2015

Miss Matty's Parlour....:0)

Een hele leuke quilt met (hoe kan het ook anders ) hexagonnen..!!..;0))
Telkens als ik weer een stukje verder ben wordt ik blij...ik vind het zo leuk worden...


Het middenstukje is broderie perse op de hexagonnen...
(Dit is even een antwoord op een vraag die me is gesteld..;0)


De hexagonnen hebben een doorsnee van ongeveer vier en een halve inch...


s'Avonds zit ik lekker te prutsen..stofje zoeken..patroontje tekenen..en hoepsakee...
weer een blij gonnetje...;0))


Bijna heb ik een vierde gedeelte van de quilt klaar......
dus kan ik nog heerlijk wat avondjes prutsen...;0))


Nog een paar van iets dichterbij ...




Leuk he..?
Nou eerst weer lekker werken vandaag..
Fijne dag !!..:0)

14 opmerkingen:

Willy zei

Prachtig Gerda! Ik zie het al voor mij hoe jij daar gezellig zit met Miss Matty's Parlour. Fijne dag!

Supergoof zei

Geweldig mooi!En de naam is ook zo leuk!

brigitta seinen zei

Wow, wat mooi en wat een prachtige stoffen!

Ieke78 zei

Te schattig! Vooral het gonnetje met het vogeltje is helemaal lief!

Elisabeth zei

Prachtig Gerda!!

Ageeth Dorsman zei

Wat een dotjes van gonnetjes heb je gemaakt voor deze meer-dan-verrukkelijke quilt! Ik vind alles eraan mooi, zowel de kleurtjes als de manier, waarop je de lapjes hebt verwerkt tot gonnetjes, waar je naar blijft kijken. Veel plezier met de rest!
Groetjes van Ageeth

Karen H zei

Beautiful pictures. I like your quilt very much!

Martine zei

Ik vind het heel knap wat jij allemaal met hexjes kan maken.

marianne zei

Je blijft kijken naar de stofjes !!!!!
Zo Mooi !!!!

Nelleke zei

Grote complimenten wat zul je een plaatje van een quilt krijgen je gebruikt de stoffen wel heel erg mooi.groetjes Nelleke

quilting Jeannet zei

Dat kan ik me helemaal voorstellen dat je daar blij van word Gerda, geniet er van!!

katrien zei

Super hé.En ja jou hexjes zijn nooit ver weg hé.

Balsemien zei

Geweldig gedaan en knap hoor! Mevrouw ligt hier ook, maar ik heb nog zoveel leuks en ik mag nog niet... zucht!

Dientje zei

Zucht, wat wordt het weer prachtig. Mooie stoffen. Zucht.
Groet, Dientje