dinsdag 15 november 2016

Quiltmania 116

Wat vond ik het spannend...
Wat voor foto's  zijn er gebruikt..het verhaaltje erbij...en hoe vreemd is het om jezelf in de quiltmania te zien staan

Maar oh wat is het leuk !!!!


Zoveel leuke reacties . ...daar wordt je blij van:0))

En of er nog wat quilterigs gebeurt hier...nou..wel wat...
Een steekje aan deze gonnetjes...


Stempelen..knippen..steeds een paar ..

Het wordt al een leuk lappie...


..af en toe een ander hexagonnetje voor de tolmanquilt..


De stofjes voor de volgende wybert liggen klaar..

Kwam de hartjes ook weer tegen en die heb ik gezellig even op het bord geprikt...
Daar moet ik ook weer voor knippen...


Maar nu eerst weer naar Zutphen!
Fijne dag !

21 opmerkingen:

Hennie zei

Wat geweldig om in de quiltmania te staan, ik snap dat je blij wordt van alle reacties.
Mooie wieber heb je voor je tolmanquilt gemaakt.

Veel plezier in Zutphen Hennie.

conny's quilts en creaties zei

Dat is inderdaad een leuk interview in de QM

Judith zei

Enig om je erin te zien staan!

Phyllis zei

Wat enig en van harte gefeliciteerd, hoor, toppie! Ik ga hem snel halen, ben ook heel benieuwd.

quilting Jeannet zei

Superleuk hoor Gerda, ik heb het nog steeds niet kunnen zien, maar dat komt goed!

Chris zei

Natuurlijk word je daar blij van! Dat is toch ontzettend leuk. En helemaal verdiend! Geniet er heel lang van na.
Je tolman wordt toch ook zó leuk!!
Groetjes, Chris

FLR zei

Je maakt me nóg nieuwsgieriger naar de nieuwe Quiltmania, de Read Shop verkopers in mijn omgeving worden gek van me....iedere dag even bellen of het blad er is! (ik heb nl. een bon van deze winkel....)
En weer zo´n mooie wyber....petje af voor de hexagonnetjes!
groet!
Francisca

Rina zei

De quiltmania zit hier nog in het plastic, maar ik ga hem meteen open maken. Je maakt mij nieuwsgierig 😄

Dientje zei

Leuk artikel, met mooie foto's. Je bent een beroemdheid, VIP'er. Geniet ervan.
Prachtige hexjes maak je weer en de sterretjes.
Gr. Dientje

Kleine Vingers zei

Echt super knusse foto's van je quilts in huis. Hartstikke leuk om een artikel over je te lezen. Groeten Aurora

Annelies zei

Gefeliciteerd met een heel leuk artikel met mooie foto's !

betty prins zei

Het is zo'n leuk artikel geworden Gerda, om trots op te zijn! Mooie quilts, leuk huis en een prachtige foto van jouzelf, wat wil je nog meer!

Melody zei

Such wonderful EPP.

christine zei

Oh kan hem pas zaterdag op halen... nieuwsgierig ????helemaal niet.......

christine zei

Oh kan hem pas zaterdag op halen... nieuwsgierig ????helemaal niet.......

quiltsathome zei

Hoihoi,
Mijn boekhandel kreeg de Quiltmania pas vanochtend tegen 11-en binnen toen ik al voor de 3e keer kwam vragen of hij er al was. Ik heb er net lekker in zitten lezen en vond het artikel over jou heel leuk !!
Ik vond je Mandjesquilt erg mooi uitkomen.
Hartelijke groet, Patricia uit Oegstgeest.

Lida zei

Helaas was hij hier nog niet in de winkel, maar ik snap dat jij het spannend vindt! Ben dus heel nieuwsgierig naar de quilts en het verhaal! Groetjes
Lida

Annelein zei

Supermooie reportage!!! Wat maak je toch een prachtige quilts... En die hartjes.... zo lief!

marcella zei

geweldig, een reportage in zo'n mooi en veel gelezen quiltmagazine, super! van harte proficiat!!

Anoniem zei

Ik koop het blad nooit, maar nu.....met jou erin. Ja hoor. Ik bewaar het voor als ik lekker thuis ben. Groetjes Wilma

Phebe and Jane zei

Wat geweldig leuk dat je in de quiltmania staat! Mooie reportage!