maandag 29 januari 2018

Wat een fijn weekend..😊

Zaterdag was onze kleine man jarig....
En jarig was hij..met een blij bekkie liep hij rond...
De kussentjes vond hij prachtig...bumba..en een grote lach 😍


S'avonds nog lekker wat steekjes gezet...
En twee blokjes zijn weer klaar..


Kijk en dan zo'n achterkantje dat vind ik dan ook zo leuk....😊


Dan de tas klaar gezet voor de zondag ...want we gingen gezellig met zijn allen naar Amsterdam..een workshop van Marg Sampson George...

Natuurlijk lapjes mee......(je wilt wat te kiezen hebben he😊)


De Dodecagons echt je breekt je tong over de naam..maar wat een leuke quilt !


Op het eerste oog denk je oeh.. waar begin ik...maar na de uitleg van Marg ...sla je  op hol ..

En in no time ziet de  tafel er zo uit....




He heerlijk knippen..plakken..lachen..snoepen..lekker soepje van Annet ..wat een verwennerij...
Mijn resultaat van Zondag ...bíjna twee dodecagonnetjes klaar..


En dan nu aan de koffie met zus lief..
Fijne da g 😊

10 opmerkingen:

Annelies zei

Mooie kussens, nog van harte, en prachtige dodecagons.

marianne zei

Kan me voorstellen dat kleine man blij was met zijn kussens,wat zijn ze leuk geworden !!!
En jullie "collega`s,workshop ", zo te zien een gezellige dag met een mooi begin van een nieuw project.

BezigeBijMirjam zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ineke zei

Wat leuk Gerda, de kussentjes zijn erg leuk! En jullie gezellig dagje uit met z'n allen aan de workshop, leuk!!!
Groetjes, Ineke

Dientje zei

Wat mooi die Dodecagons. Volgens mij een kolfje naar jouw hand. Ze zijn prachtig. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Veel succes. Gr. Dientje

Unknown zei

Die kussentjes zijn geweldig, maar dat had ik al gezegd.
Wat zal het weer een pret zijn geweest in Amsterdam, mooi hoor die gonnetjes met de moeilijke naam, ben benieuwd naar het vervolg. :)

Liefs uit Geesteren.

Muggensteekjes zei

De kussentjes zijn superleuk geworden en dan die dodecagonnetjes...moeilijke naam maar ze zijn heel mooi geworden. Veel plezier met het maken.
Groetjes, Ingrid.

Kleine Vingers zei

Wat zijn je kussentjes leuk geworden. En die blokken worden ook prachtig. De dodecagonnen worden ook super. Groeten

Betsy's Quilt Blog zei

Wat klinkt dat als een gezellig weekend. Prachtige werkstukjes ook. Ik las op Juudsblog over jouw razendsnel werken met wieltje en lijm. Geef je daar ook een workshop over? Ik heb nml een wieltje en ook lijm, maar hoe het moet, dat zou ik graag willen leren. Hartelijke groeten, Betsy

Annelein zei

Dat ziet er ook weer super uit... Hoe krijg je het toch allemaal verzonnen én gedaan....

Maar zo'n bakje met je zus... dat zijn ook genietmomentjes...

Dikke knuf....xxx