zondag 9 december 2018

Computers ๐Ÿ˜ถ

Vroeg op vanmorgen..het regent en het waait.....blogtijd !! ๐Ÿ˜Š
Schenk een lekker bakje koffie in en installeer me aan tafel......he gezellig weer eens overal bij lezen....
Eventjes op fb ...daar zie ik een leuk nieuw blogadres ...opslaan maar want die wil ik wel volgen!!!๐Ÿ˜Š
Knippen....naar blogger .....plakken.....oh nee moet in het andere vakje ...verwijderen...klik...
๐Ÿคค๐Ÿคค๐Ÿคค๐Ÿคค๐Ÿคค๐Ÿ˜•๐Ÿ˜•๐Ÿ˜•๐Ÿ˜•
OH NEE
Heb ik alle blogadressen verwijderd.....het hele kijk ook eens bij......verdwenen...weg!๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Krijg het er warm van ....
Dus nu moet er weer een nieuwe gadget toegevoegd worden.....met al jullie blogadressen er weer in!!!!!!!
En dat lieve schatten krijg ik dus niet voor elkaar !๐Ÿค”๐Ÿค”
Kan klikken..plakken...toevoegen wat ik wil maar ik krijg  het niet voor elkaar..
Mijn hulplijn is niet thuis...
Maar ik blijf proberen
Dus geen steekjes ...
Hopelijk heb  ik het weer snel voor elkaar en kan ik weer gezellig bij jullie lezen...
Fijne Zondag......

14 opmerkingen:

betty prins zei

Ach arme Gerda, computerellende...rustig aan maar, het komt vast helemaal goed!

Annelies zei

Heel veel sterkte. Komt vast weer goed !

Judith zei

Pfft wat een gedoe! Ook zo zonde van je tijd Gerda!

Anoniem zei

Er was ooit een heerlijk tijdperk zonder computers ,veel meer tijd om te quilten.

Gr Bonnie.

Ineke zei

Oh gerda, hier hetzelfde, zit op mijn I-pad, want mijn laptop kan ik niet openen, wat er gebeurd is, mag "Joost" weten ๐Ÿ˜ข

Annie Kingma zei

Soms wil je hem best wel weg doen die computer.
Maar missen kan je hem niet dus. maar de tijd nemen en alles weer op de rit te krijgen. Als het dan lukt geeft dat ook weer een kik.
Sterkte er mee, komt vast goed weer.
Groetnis Annie

quiltsathome zei

O, wat erg zoiets ! Ik ben ook absoluut geen held met dit soort dingen. Ik hoop dat het je lukt of anders je hulptroepen !

marion zei

poeh wat een ellende

wilma oud zei

Misschien kun je de computer terug zetten op een datum van voordat je deze handeling deed. Ik dacht dat dat bij configuratie staat. Bij mij lukt dat nog steeds, wanneer ik in paniek raak. Succes ermee. Groetjes Wilma

Dientje zei

Even lekker bloggen was het dus niet. Kan je hele dag achtervolgen. Succes met het computer herstel. Groet, Dientje

Ageeth Dorsman zei

Wat een toestand met dat computergebeuren, he Gerda? Het is hier ook een digitale chaos, want door een nieuwe I-pad en allerlei omzettingen, kan ik al tijden geen blogjes schrijven en foto's plaatsen. Hopelijk heeft een knap kind binnenkort even tijd om te helpen, want ik ben zo'n digibeet. Hopelijk is jouw computerleed snel weer opgelost!
Groetjes van Ageeth.

quilting Jeannet zei

Oh Oh Oh wat klinkt me dit herkenbaar in de oren Gerda...ik kwam mijn blog van de week niet meer in....opnieuw inloggen....nieuw WW aanvragen, vlekken in mijn nek, ik dacht, is het me dit nog wel waard....en al die tijd wat het kostte.....

Annelein zei

Het komt vast weer goed Gerda.... adem in... adem uit... ;)...

Anoniem zei

Eigenlijk is dat simpel op te lossen. Je klikt op gadget ‘lijst met blogs’ en vervolgens op ‘aan de lijst toevoegen’, dan klik je op ‘blogs die ik volg’ en dan op oke en alle blogs die je volgt staan er weer. ๐Ÿ˜‰ Succes.
En wat Annelein zegt....addem in.....adem uit... ๐Ÿ˜Š