woensdag 28 januari 2015

Het is weer zover.....;0))

Er wordt hier weer getimmerd ....gezaagd..gesloopt...en weer opgebouwd.. (hoop ik)...


Dit keer is mijn "ateliertje" aan de beurt....
nou en voor die leeg was...allemachies...waar laat ik het allemaal..????

Gelukkig hebben we nog een kamertje over..en daar heb ik zoveel mogelijk in gepropt...;0)
Er is zowaar nog een plekje waar ik kan zitten en lekker met de lapjes bezig kan zijn...... 


De "ring of roses"  zit vast..vandaag een tussenvulling en een achterkant kopen..dan kan die gedubbeld worden !!!!!!...;0)




Af en toe maak ik wat hartjes......


Daar kan ik nog even mee doorgaan want er zijn er al geknipt...gestreken..en ligt dus klaar om snel even een steekje te maken...


En......het volgende project is ook al begonnen...daarover later meer...want tja je moet toch door hè! !!...;0))
Fijne dag.....

26 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ach arme jij, zit je daar helemaal opgesloten in een klein hoekje.
Straks is alles weer mooi, heerlijk om je nu al op te verheugen.
STERKTE!!!!
groetjes
Wietske

Dientje zei

Tja, een hobbyruimte, "atelier" staat vaak net zo vol als de rest van het huis, haha. Dan wordt het een hele verhuizing. Gelukkig heb je nog een "noodopvang". Maar als het dan klaar is, :-)
Het belemmert je in ieder geval niet in de productie. En alweer een nieuw idee, maak me gek, haha. Veel plezier.
Groet, Dientje.

Kleine Vingers zei

Succes met de verbouwing, gelukkig dat je nog een plekje heb om met je lapjes te rommelen. Leuk worden al die hartjes.
Groetjes

carina zei

Zo te zien kan je ondanks de verbouwing toch nog verder met je quiltprojecten. En straks zit je er volgens mij warmpjes bij als alles lekker geïsoleerd is en een ander voordeel je weet weer wat je hebt en waar het ligt.
Succes ermee

Joke zei

Goedemorgen

Ik wil je vragen waar je de mal van de hartjes hebt gekocht? Ziet er beeldig uit erg leuk voor een volgend project!
Vriendelijke groet,
Joke

Unknown zei

Heel herkenbaar zo een vol atelier :)
En ben ook blij dat ik niet de enige ben met meerdere projekten ;)
Je hartjes zijn beeldig!
Liefs, Sonja

marianne zei

Maar daarna heb je weer een mooie plek.:-)

sylvia zei

herkenbaar ateliertje!! Inclusief laptop en telefoon....:)
We zouden eens wat missen of een appje niet horen.........;)
En natuurlijk vaak de muziek via de laptop, jij ook?
groetjes, Syl

Ieke78 zei

Je atelier wordt vast prachtig! Dan ben je al dat ongemak zo vergeten ;-)

quiltingmieke zei

piep leuke vooruitzichten , maar nu even op klein plekje, je gaat lekker met je projecten meid

knuf

Guusje, zei

Ja als je het eruit moet halen dan is het ineens heel erg veel he? Je hartjes project ziet er zo lief uit. Veel klus en quiltplezier.

christine zei

nog even wachten nog even wachten en dan ....... een heerlijk eigen nieuw plekje , nee geen pizza ben aan het lijnen.

christine

Flickenstichlerin zei

love your ring of roses, beautiful project.
Greetings,
Sylvia

Chris zei

Altijd even een hele onderneming, zo'n opknapbeurt van een kamer, vooral als het je naaikamer is, haha. Maar je hebt gelukkig nog een plekje gevonden om lekker door te kunnen gaan met je hartjes en andere zaken.

Ageeth Dorsman zei

't Is een heel gedoe, om je hobbykamer leeg te ruimen (zou voor mij ook best een hele klus zijn..), maar je krijgt er straks vast wel iets heel moois voor terug. En zo te zien weet je de chaos nog fijn te ontwijken, lekker in een hoekje met wat lapjes. Wat moet een mens nog meer?
Groetjes van Ageeth

Janny zei

Arme Gerda, maar straks zal het wel heel mooi worden en je komt soms weer dingen tegen met zo'n verhuizing dat je niet wist dat je dat ook nog had. Of heb jij daar geen last van. 😄
Sterkte en groetjes, Janny.

Lida zei

Heerlijk als je kamertje eens lekker wordt opgefrist en dan kun je meteen uitzoeken wat je wil bewaren en wat echt weg kan, waarna je daar weer spijt van krijgt en je weer nieuwe lapjes moet kopen! Grijns! Gave hartjes, groetjes
Lida

marga zei

Schattige hartjes. Zo lief.
Groeten
Marga

Sis Voorn zei

Komt wel weer goed, schatje ! ;))

Wilma zei

Tuurlijk gaan we door, dat is het leukst. Succes met de verhuizing straks. Dan vind je weer allemaal "nieuwe" spulletjes, lapjes en projecten. ;-)

Wilma zei

Tuurlijk gaan we door, dat is het leukst. Succes met de verhuizing straks. Dan vind je weer allemaal "nieuwe" spulletjes, lapjes en projecten. ;-)

KijkDaarIs zei


###Joke Ulinski de malletjes zijn binnenkort verkrijgbaar bij Petra Prins in Zutphen....drie maten in één mal..staan nog niet in de webshop maar je kunt gewoon naar de winkel mailen...dan wordt die gereserveerd!!
Kon geen email van je vinden ..dus doe ik het maar zoo!!
haha geld eigenlijk voor iedereen hoor !!
Fijne dag

Hubertine zei

Heerlijk straks je eigen fris en fruitige werkplekje!

Anoniem zei

Jouw "atelier" zal zeker mooi worden wanneer het klaar is. Maar ik zie daar allemaal praktische en leuke ideetjes op je tafel/bureau staan. Zo'n rekje met 2 verdiepingen is wel handig. Kan ik NOG MEER om me heen zetten en wat is dat leuk wat je doet met die hartjes. Dat is dus eigenlijk een sjabloontje om te quilten??? En die ring of rozes. Ook al zo prachtig. Ik ga ook maar eens gauw wat doen, dan alleen maar kijken en kwijlen. Daarmee komen mijn eigen dingen nooit af. Fijne dag nog en groetjes Wilma.

Anoniem zei

Als ik het goed lees, komen die harten mallen straks in de winkel? Ik houd het in de gaten. Merci. Groetjes Wilma

Joke zei

Dank je wel voor de tip ik ga een mailtje sturen!!