vrijdag 23 januari 2015

Gonnetjes..en ..hartjes !!..;0))




De gonnetjes voor de Ring of Roses zijn klaar....:0))


En ook al aan het middenstuk genaaid.....



Het geheel op de ondergrond gespeld..even kijken hoe het wordt...het hobbelt hier en daar nog maar het zit dan ook nog niet vast ..!!!


Tot zover ben ik tevreden..wat zeg ik..vindt het zelfs mooi ..;0)))

Nu dus de hele gonnenboel vast naaien op de ondergrond !!!!!

En nu er toch van die leuke roze lappies liggen.......


Heb ik er wat achtergrondjes bij gezocht.....

en ik bij de show and tell van Edyta Sitar in Zutphen was......

Ben ik gezwicht voor ????...



Kleine ieniemini hartjes....


Handig malletje....
.....tekenen maar....vliezofix ertussen.....strijken...knippen...
hoe leuk is dit nou toch ook weer !!!...:0))


Hoeveel ik er ga maken ??...geen idee..maar het is wel heeeeel leuk om te doen..
kleine scrappy hartjes...daar smelt je toch van..;0))

Fijne avond.....

15 opmerkingen:

Unknown zei

Gerda, het ziet er SCHITTEREND uit.

liefs Hermien

brigitta seinen zei

Ooh wat wordt je gonnen quilt mooi. Prachtige kleuren. Ach die hartjes zijn ook lief, ben benieuwd hoe veel je er uiteindelijk gaat maken.

quilting Jeannet zei

Dat is zeker Gerda, daar smelt je van, en tis over een paar weken valenstijnsdag ;)

Monica zei

Leuk hoor die kleine hartjes. en ook je gonnetjes bij elkaar, mooie kleuren gebruik jij, succes

marianne zei

Zucht...wat zijn ze mooi,de gonnen ,de hartjes.
De "smelthartjes"zie ik al voor me in een mooie meisjesquilt ;-)

Quiltstudio Babette zei

Mooi Gerda!!!

Groetjes Babette.

Lida zei

Gezellig die hartjes en wat worden je gonnen mooi! Groetjes
Lida

Shirley zei

Beautiful.

Chris zei

En of het mooi is, die gonnetjes. Mooi met die donkere rand!

Dientje zei

De gonnen zijn mooi. Wordt een prachtig geheel. Ben benieuwd wat je van die mooie harten maakt. Veel plezier met de mooie stoffen.
Groet,
Dientje

Hennie zei

Wat een mooie quilt wordt dit en die hartjes super leuk, handig zo'n mal.

Fijne zondag Hennie.

Guusje, zei

De ring of roses is prachtig. En wat lief de hartjes.

Sis Voorn zei

Waarom is er nou zo veel leuks ?! ;-))
Zo oud kunnen wij toch niet worden ??? Of wel ???
Zouden er pilletjes voor zijn ? Gaan we die kopen, samen met blikjes tijd !
Kus

Wilma Kuin zei

Oh nee!!!
SMELT!!
Die hartjes!!
Wil ik ook,...
:o)

Annelein zei

Wat een lieve lapjes en hartjes om bij weg te smelten...

Je ateliertje wordt vast een plaatje... Als ik alleen al aan die prachtige verbouwing van jullie keuken denk.

De lapjes liggen hier ook te roepen... maar voorlopig ben ik nog aan de haak.

Lieve knuffel,
Willeke