maandag 9 april 2012

sterrenparade..;0)

de eerste sterretjes van een nieuwe reeks zijn weer geboren....


maar werden toch een beetje te groot vonden wij...;0)

dus werden ze wat kleiner gemaakt...( 9cm...ipv..18cm..)


maar ik zal eerst even de " stofjes " laten zien ..die in de quilt verwerkt gaan worden...lekkere vrolijke kleurtjes.....


en stoffen met printjes waar je wel heel veel mee kunt...;0)
en dat ...vind ik nou zo leuk...door steeds een ander stukje te gebruiken ..krijg je weer een ander resultaat!!..;0)


dit is waar ik mee begon....



en inmiddels zijn er weer een paar bijgekomen...;0)



Als ik wat verder ben dan zal ik een foto maken van het geheel..
maar eerst ga ik nog tekenen...knippen ....en...sterretjes maken....;0)
Fijne avond...;0)

21 opmerkingen:

Berna zei

Mooie sterren. Wat kun je met 1 stofje toch vetschillende resultaten behalen. Leuk!

quiltsathome zei

wat een mooie sterren !
Ik was er ook aan begonnen met Rouennerie-stofjes, maar ben er even mee gestopt omdat er een ander project tussenkwam. ik ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien
Als je de quilt helemaal af hebt.
Groetjes, Patricia

Vlijtige Handjes zei

Oh wat zijn ze mooi.Een van mijn eerste quilts heb ik gemaakt met allemaal verschillende sterren van één stofje. Het was zo leuk om te doen. Deze zijn ook zo leuk met het mooie tussenstuk.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een prachtige sterren heb je gemaakt!!!

Groetjes
Ines

Rennie zei

Je sterren zijn prachtig!

katrien zei

Leuk al die sterren.

Annelies zei

Prachtig !! Fijne dag vandaag.

Helen zei

Prachtige sterren, prachtige stoffen. Kan niet wachten om te zien hoe hij er uit ziet als grote quilt. Neem je het mee naar Nante ? :)

Anoniem zei

Mooi,mooi,mooi!!!!!!
gr.Marianne S.

Wieke van Keulen zei

Wat ben jij heerlijk bezig. Zo mooi. En 19 cm of 18 cm is een heel verschil. Grappig vind ik dat je het op de foto niet kunt zien. Tenminste, soms zie ik het aan het stofje (als ik toevallig eenzelfde stofje heb). Groet, Wieke

Nelleke zei

Hallo Gerda de pc net aan en al gelijk lekker gemaakt door de sterren gemaakt van de prachtige stofjes die je er voor gebruikt.Veel plezier het is een plaatje hoor.Groetjes Nelleke

josé zei

Gerda prachtig groot en klein. Geweldige stofjes gebruik je hier voor, genieten leuk !

Je bent heerlijk bezig.

Liefs fijne dag José

quilting Jeannet zei

Het is een smaakvol geheel Gerda, zijn dat nou de nieuwe stofjes uit de winkel van Petra? Dan passen ze inderdaad wel heel mooi bij de oude repro,s. Veel plezier in Nantes!

Marians Quiltblog zei

Mooi zijn die sterretjes Gerda. En als je eenmaal doorhebt hoe je ermee aan de slag kunt is het een ontzetten leuk werkje. En met telkens een verrassend resultaat. Koffer al gepakt?
Groet Marian

Balsemien zei

Hoi Gerda,
Je bent een ster! Wat leuk om te zien wat je allemaal uit één stofje kunt halen! Ben benieuwd naar het vervolg!

Joyce zei

Ik hobbel achter je aan hoor in de sterrenparade..... wat een gezellige optocht is dit!!
:o))

Guusje, zei

Wat is dit toch mooi, als ik eens iets af heb wil ik het toch ook proberen want ik vind het geweldig mooi. Mooie stoffen laat je ook weer zien.

Corrieneeltje zei

Echt prachtig Gerda met dat mooie blauw ertussen.

Elsbeth zei

wat een feestje!

KijkDaarIs zei

even kijken of die het weer doet...;0(

Hubertine zei

Wat ziet dat er mooi uit,
Super stofjes en een super patroon