maandag 27 mei 2013

blauw..en...;0)

Blauwe stoffen...ik ben er een beetje van in de ban.....en dat komt door de sterren die ik aan het maken ben....!!..;0)

Zoals gewoonlijk  leg ik mijn ( werkjes) blauwe stofjes op een dienblad.....de andere antributen ( garen..mallen...schaartje..naald..potlood...enz.enz.) erbij...en zo heb ik alles bij de hand....( ik ben dus gek op dienblaadjes!!!...;0)..)


en zo groeit het stapeltje sterren steeds een beetje hoger....;0)



wacht ik leg ze even uit....


Ze zitten nog niet aan elkaar hoor...op en paar na dan.....ik denk dat ik er zo rond de dertig klaar heb....

Eerst moet ik nu weer tekenen en knippen..( of snijden..want dat kan zo heerlijk langs de mallen..)

eigenlijk moet ik quilten..maar ik spijbel en beetje...*Ü*.....

Alles is ook zo leuk....
kijk dit ....


en dit...

 
En dan schijnt het zonnetje lekker...daar moet ik ook van genieten....dus op naar buiten!!!
 
Fijne dag allemaal!!!!!!






34 opmerkingen:

Berna zei

Jij ook een fijne dag buiten. Lekker een van je dienblaadjes mee en genieten maar!

Supergoof zei

Zet al je dienblaadjes op een heel groot dienblad en hup naar buiten!
Veel plezier!
:o)

Marians Quiltblog zei

Het ziet er buiten heel mooi uit, dus wat let je. Mooie sterretjes Gerda, en dat in het blauw. En de blommetjes zijn ook niet te versmaden.

Fijne dag, geniet ervan.

Groet Marian

Manuela zei

Wunderschöne Sterne.

Liebe Grüße
Manuela

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een prachtige blauwe sterren en ik zou ook lekker naar buiten gaan.

Groetjes
Ines

Elisabeth zei

Prachtige sterren en de andere blokjes zijn ook heel leuk, misschien kom ik deze week je boek even langs brengen en gelijk even nieuwe stofjes kopen! Een fijne dag, Elisabeth

Martine zei

Blauw, ook mijn favo. Mooi al die sterren bij elkaar.

Annelies zei

Wat ben je lekker bezig. Geniet van het mooie weer !

quilting Jeannet zei

Mooi weer Gerda, en lekker naar buiten, je moet het er meteen van nemen als de zon schijnt en alles uit je handen laten vallen, want het lijkt wel een zeldzaam verschijnsel te worden. Ik ga er ook zo eens in zitten.

Grit zei

I love your blue stars. They are so wonderful.
Greetings from Germany, Grit

Ineke M zei

Wat ziet dat er allemaal leuk uit Gerda, misschien lekker buiten quilten?

Phyllis zei

Jij bent lekker bezig! Wat een leuke en mooie projecten allemaal. Geniet ervan & van de zon!

marianne zei

Wat wil een quiltmens nog meer ...zonnetje en leuke werkjes onder handen.Geniet er van !!!

katrien zei

Leuke werkjes allemaal.

Rennie zei

Geniet van het mooie weer. Neem de dienblaadjes maar mee naar buiten!

Wilma Kuin zei

Geniet van het mooie weer en je prachtige sterretjes,..

psssttt,... ben je al bruin?
:o)

Balsemien zei

Hoi Gerda,
Wat een beauties, die blauwtjes!

Balsemien zei

...zo wil ik wel een blauwtje lopen ;-)

christine zei

OH WAT MOOI BLAUW STERREN.
christine

Anoniem zei

Oh Gerda wat mooi allemaal, heb zo zin om ook te beginnen, maar eerst ligt er een ander project op me te wachten :)

Fijne dag, geniet van de zon.

Liefs Hermien

Melody zei

My naughty iPad wouldn't translate but your sewing is delightful .

marion zei

daar zou ej spontaan de blues van krijgen.....wow wat gaaf!!!!

Chris zei

Heerlijk hè, eindelijk naar buiten. Ik heb er ook van genoten vanmiddag.
Dat blauw blijft mooi!!

carina zei

Aangezien ik ook in de sterren ben bekijk ik ze met meer dan normale interesse haha ik heb nu ineens ook iets met dat blauw. Is dat trend gevoelig of zo? Worden we ergens gehersenspoeld! Nou ja wat maakt het uit dit ziet er erg leuk uit. Ga je een speciaal quilt maken of verzin je zelf wat leuks. Dat laatste is mijn plan voor mn sterretjes
Groet

sylvia zei

wow, mooie blauwe sterren op een stapeltje! Ik heb je hondjes nog zo gezien........;)
en lekker van de zon genoten?? Ik wel, hoor!
groetjes, Syl

Guusje, zei

Wat een mooie stoffen en sterren. En wat een mooie hexjes. Jij verveelt je niet.

Sis Voorn zei

Dat ziet er allemaal verleidelijk uit...
Quilt ze in het zonnetje !

Annelein zei

Meid je gaat weer in sneltreinvaart....

En je stofjes.... om van te smullen!!

Marjan zei

Ooh, wat zijn die van jou ook geweldig!! Prachtig in het blauw! Heel mooie stofjes!

Anoniem zei

Wat wordt die sterren quilt prachtig!! Mooi dat blauw. Zonnige groeten van Wilma

Petra Prins zei

Blauw-wit / Rood-wit, het blijft genieten!!!

Marga (MarPie) zei

Tja, blauw hé dat kan bij mij bijna niet fout gaan.
Heerlijk hé weer eens buiten zitten!

Groetjes,
Marga♥

Lida zei

Was leuk dat je even contact had toen wij er waren en wat ben je met mooie dingen bezig, zowel de sterren als de diamonds zijn beeldschoon, groetjes
Lida

Jantine zei

Veel verleidingen, maar gelukkig kunnen ze mee naar buiten...